اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102286082918661

ابوالفضل حاتمی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان کیمیاگران علم وصنعت رویان:

معرفی و ارائه محصولات ضدعفونی کننده در حجم‌های مختلف در نمایشگاه

کد: 140102286082918661

https://bit.ly/3Lpydne

، (اخبار رسمی): استفاده از محصولات ضدعفونی کننده برای بسیاری از افراد به گزینه‌ای اجباری در شرایط پاندمی کرونا تبدیل شده است. لذا شرکت کیمیاگران علم و صنعت رویان با تولید محصولات ضدعفونی‌کننده در حجم‌های مختلف در نمایشگاه امسال ایران هلث حضور دارد.

معرفی و ارائه محصولات ضدعفونی کننده در حجم‌های مختلف در نمایشگاه
معرفی و ارائه محصولات ضدعفونی کننده در حجم‌های مختلف در نمایشگاه

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان کیمیاگران علم و صنعت رویان با سابقه فعالیت ۸ ساله، گفت: «در ابتدا تولیداتی از قبیل آتروپات و ژل لوبریکانت و آیس را داشت. این شرکت به سرعت محصولات بهداشتی و ضدعفونی خود را افزایش داده و محصولاتی از قبیل محلول‌های ضد عفونی کننده، ژل سونوگرافی، ژل لیزر، ژل الکترود، ژل لوبریکانت، پک‌های سرمایشی و گرمایشی،کول اینسو، اینسو پک، کیف دارو، کرم آبرسان، کرم ویتامینه، وازلین و دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی را به سبد تولیداتش افزود.»

اهداف والای شرکت کیمیاگران علم و صنعت رویان در چشم انداز 5 سال آتی

حاتمی در خصوص برنامه‌های آینده خود به  تحقیق و توسعه این سازمان با تکیه بر دانش و بکارگیری فناوری روز دنیا، تولید محصولات با کیفیت در راستای ارتقا جایگاه کالای ایرانی در بازار های داخلی و خارجی، بهبود مستمر فرایندهای سازمان با بهره گیری از دانش و توانمندی کارکنان اشاره کرد.

ارائه خدمات پس از فروش و مقرون به صرفه بودن؛ مزایای رقابتی

شرکت کیمیاگران علم و صنعت رویان از نظر تعداد محصولات تولیدی و بازارهای مصرفی، از گستردگی و جذابیت منحصر به فردی برخوردار است.

به همین دلیل مدیرعامل این شرکت در تاکید صحبت خود گفت: «کسب مزیت رقابتی و جایگاه مناسب در بین رقبا، برای فعالان در این شرکت اهمیت بسیاری دارد. علاوه براین، ارائه خدمات پس از فروش و مقرون به صرفه بودن محصولات نسبت به نمونه‌های مشابه در بازار، از دیگر مزایای رقابتی آن شرکت است.»

عوامل تاثیرگذار در رشد شرکت با حضور در ایران هلث

این تولیدکننده درباره دلیل و اهمیت حضور در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۱ گفت: «با توجه به ارائه مستقیم محصول به شرکت‌کنندگان، حضور رسانه، مشتریان و منابع رقیب و تست کیفیت آن‌ها؛ تمامی این‌ها به گونه‌ای حیرت انگیزی بر رشد شرکت موثرند.»

ابوالفضل حاتمی در پایان گفت: «امید است در تمام میهن عزیزمان هپستان (کیمیاگران علم و صنعت رویان) نقش اصلی خود که کمک به ارتقای سطح کیفی بهداشت و درمان است را به خوبی و با کمک شما عزیزان ایفا کند.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ایران هلث

نمایشگاه بین‌المللی تهران،طی روزهای سوم تاششم خردادماه،میزبان رویدادی بزرگ درزمینه عرصه دستاوردهای تجهیزات پزشکی دندانپزشکی،آزمایشگاهی،دارویی و خدمات سلامت است.نمایشگاهی که به لحاظ حجم قابل توجه شرکت‌های مدعو،یکی از معتبرترین نمایشگاه‌هادر سطح جهان است نمایشگاه ایران‌هلث،درست در زمانی برگزار می‌شود که جهان آرام آرام درحال آغاز کردن دوران آرامش پس از پاندمی کروناست. دورانی تلخ که باهمکاری کادرهای درمان سراسر جهان، درحال محوکامل است.به نظرمی‌رسد که ابتکار دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه،بیشتر در محورهایی چون ایجاد نوعی تعامل جهانی و بسط ارتباطات و استفاده‌های دوسویه در زمینه رد و بدل اطلاعات متمرکز است.یعنی همان حرکت مورد ستایش که باید هرچه زودتر آغاز شو. صنعت تولیدتجهیزات پزشکی،دندانپزشکی،آزمایشگاهی،دارویی وخدمات سلامت،صنعتی ایستانیست ونمی‌توان دردوره‌های مختلف،با دیدی یکسان به آن نگاه کرد.همانگونه که می‌دانیم،پیشرفت‌های دقیق ولحظه‌ای درعلم پزشکی که این روزهابه اوج خود رسیده است،بدون وجودابزارآلات مورداحتیاج ورشدصنعت تولید وسائل پیشرفته،کاری تقریباغیر ممکن است فرصتی که بیست وسومین نمایشگاه دستاوردهای مدرن صنعت سلامت،به همت شرکت آوای موفق ایرانیان،در اختیار دست‌اندرکاران صنعت سلامت وپزشکی کشور قرار می‌دهد،فرصتی مغتنم درشناخت ابعاد گوناگون این صنعت واستفاده‌های بهینه در تبادل اطلاعات است،یعنی همان سویه‌ای که باید ازسوی وزارت درمان وآموزش پزشکی،به فال نیک گرفته شده همه گونه حمایت های لازم از فعالان این صنعت صورت گیرد تابه تدریج به مرزهای شکوفایی وخودکفایی در این زمینه نزدیک شویم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش