اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102286083518661

ادریس مازندرانی، رئیس ستاد برگزاری بیست وسومین نمایشگاه بین المللی «ایران هلث»:

نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث، شکوفاترین دوره خود را تجربه می‌کند

کد: 140102286083518661

https://bit.ly/3NlvKM1

، (اخبار رسمی): بعد از سه سال وقفه بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه صنعت سلامت ۳  الی ۶ خرداد ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی برگزار می‌شود و با سال‌های قبل فرق دارد. امسال در حاشیه نمایشگاه قریب به ۲۰ کارگاه آموزشی با عناوین و موضوعات مختلف برگزار می‌شود.

نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث، شکوفاترین دوره خود را تجربه می‌کند
نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث، شکوفاترین دوره خود را تجربه می‌کند

ادریس مازندرانی، رئیس ستاد برگزاری بیست وسومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی ، دارو و آزمایشگاه «ایران هلث» گفت: نمایشگاه ایران هلث امسال بالغ بر حضور ۴۰۰ شرکت داخلی و خارجی و ۱۱ کشور دنیا در مساحتی بیش از ۴۰ هزار متر مربع، شکوفاترین دوره خودش را تجربه می‌کند.

ایران هلث امسال جذاب تر از هر سال/۲۰ کارگاه آموزشی متفاوت

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران هلث، ادریس مازندرانی گفت: حداقل ۳۰ درصد از شرکت‌هایی که در نمایشگاه ایران هلث امسال حضور دارند، شرکت‌های حوزه دانش بنیان هستند. شرکتهای تولیدکننده تجهیزات پزشکی حاضر در نمایشگاه امسال، خوشبختانه آمار خوبی دارند. این شرکتها بالغ بر ۷۰ درصد نیاز تجهیزات و ملزومات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، توانبخشی و پیراپزشکی را تامین می‌کنند. از همه دانشگاه‌های علوم پزشکی، مراکز درمانی، بیمارستان‌های دولتی و خصوصی جهت حضور در این نمایشگاه دعوت شده تا بتوانند نیازهای خود را تامین کنند.

وی با بیان اینکه بزرگ ترین و معتبرترین نمایشگاه صنعت سلامت ایران میزبان بیش از ۲۵ هزار بازدیدکننده  از گروه‌ها و اجزای مختلف اکوسیستم سلامت خواهد بود افزود: قریب به ۲۰ کارگاه آموزشی داریم. رویکرد کارگاه‌های آموزشی ایران هلث امسال بسیار متنوع و گسترده است.

نمایشگاه امسال نسبت به سال ۹۸،  به طور تقریبی ۲۰ درصد از نظر متراژی رشد داشته و حضور شرکت‌ها نوید این موضوع مهم را می‌دهد که امسال، ایران هلث بسیار پویا، شکوفا و جذابی را تجربه کنیم.

حضور هیئت‌های تجاری ۱۱ کشور در نمایشگاه ایران هلث

ادریس مازندرانی، رئیس ستاد برگزاری بیست وسومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی ، دارو و آزمایشگاه «ایران هلث» از حضور هیئت‌های تجاری ۱۱ کشور متفاوت، جهت شرکت در این نمایشگاه خبر داد و گفت: همایش‌های مرتبط و هیئت‌های تجاری از کشورهای همسایه با هدف همکاری های بین المللی داریم. برگزاری این نمایشگاه در تقویت صادرات به ویژه در شرایط کنونی تحریم‌ها و نوسانات ارزی بسیار موثر است و می‌توانند نتایج بسیار مثبتی را به همراه داشته باشد.

متفاوت ترین تجارب با طعم «ایران هلث»  

مازندرانی با تاکید بر نقش پررنگ و بسیار موثر بخش  خصوصی گفت: بخش خصوصی در برپایی بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دارو و آزمایشگاه «ایران هلث» همکاری خوب و حضور پرشوری دارند.

تبلیغات گسترده‌ای انجام دادند و همیار ایران هلث بودند؛ این اتفاقات خوب نشان می‌دهد که امسال ایران هلث بسیار متفاوتی را تجربه خواهیم کرد.

امیدواریم خروجی این نمایشگاه به بهترین نحو نصیب تمام مشارکت کنندگان شود تا نتیجه خوبی از حضورشان بگیرند.

رئیس ستاد برگزاری بیست وسومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی ، دارو و آزمایشگاه «ایران هلث» با تاکید بر اینکه نمایشگاه ایران هلث متعلق به وزارت بهداشت است، افزود: نمایشگاه ایران هلث، قطعا با سیاست‌ها و استراتژی‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اداره کل تجهیزات پزشکی و وزارت صمت  پیش می‌رود و پویایی نمایشگاه ایران هلث، نمود تمام تلاش‌ها و برنامه ریزی‌های خوب آنان است. همچنین تشکل‌های مهم شامل اتحادیه صادرکنندگان تجهیزات پزشکی، انجمن مهندسی پزشکی، انجمن صنفی تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی و اتحادیه بازرگانان در برگزاری این نمایشگاه که در ۶-۳ خردادماه امسال برگزار می‌شود، مشارکت دارند.

بزرگ ترین و شیرین‌ترین نقطه قوت ایران هلث

ادریس مازندرانی خاطر نشان کرد: هیچ خللی در روند برگزاری ایران هلث ۱۴۰۱ وجود ندارد و بهترین رویداد صنعت سلامت کشور را بعد از کرونا تجربه می‌کنیم که رونمایی از محصولات جدید حوزه تجهیزات پزشکی بزرگ ترین و شیرین ترین نقطه قوت آن خواهد بود. 

این برگزار کننده نمایشگاهی در پایان خاطرنشان کرد: آخرین لیست شرکت کنندگان با پلاک‌های رسمی در سایت ایران هلث بارگذاری می‌شود.

شایان ذکر است که بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی ، دارو و آزمایشگاه «ایران هلث»،  ۳-۶ خرداد در نمایشگاه بین المللی تهران با رویکرد توانمند سازی صنعت درمان بعد از دوران کرونا برگزار می شود.

نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث، شکوفاترین دوره خود را تجربه می‌کند

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ایران هلث

نمایشگاه بین‌المللی تهران،طی روزهای سوم تاششم خردادماه،میزبان رویدادی بزرگ درزمینه عرصه دستاوردهای تجهیزات پزشکی دندانپزشکی،آزمایشگاهی،دارویی و خدمات سلامت است.نمایشگاهی که به لحاظ حجم قابل توجه شرکت‌های مدعو،یکی از معتبرترین نمایشگاه‌هادر سطح جهان است نمایشگاه ایران‌هلث،درست در زمانی برگزار می‌شود که جهان آرام آرام درحال آغاز کردن دوران آرامش پس از پاندمی کروناست. دورانی تلخ که باهمکاری کادرهای درمان سراسر جهان، درحال محوکامل است.به نظرمی‌رسد که ابتکار دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه،بیشتر در محورهایی چون ایجاد نوعی تعامل جهانی و بسط ارتباطات و استفاده‌های دوسویه در زمینه رد و بدل اطلاعات متمرکز است.یعنی همان حرکت مورد ستایش که باید هرچه زودتر آغاز شو. صنعت تولیدتجهیزات پزشکی،دندانپزشکی،آزمایشگاهی،دارویی وخدمات سلامت،صنعتی ایستانیست ونمی‌توان دردوره‌های مختلف،با دیدی یکسان به آن نگاه کرد.همانگونه که می‌دانیم،پیشرفت‌های دقیق ولحظه‌ای درعلم پزشکی که این روزهابه اوج خود رسیده است،بدون وجودابزارآلات مورداحتیاج ورشدصنعت تولید وسائل پیشرفته،کاری تقریباغیر ممکن است فرصتی که بیست وسومین نمایشگاه دستاوردهای مدرن صنعت سلامت،به همت شرکت آوای موفق ایرانیان،در اختیار دست‌اندرکاران صنعت سلامت وپزشکی کشور قرار می‌دهد،فرصتی مغتنم درشناخت ابعاد گوناگون این صنعت واستفاده‌های بهینه در تبادل اطلاعات است،یعنی همان سویه‌ای که باید ازسوی وزارت درمان وآموزش پزشکی،به فال نیک گرفته شده همه گونه حمایت های لازم از فعالان این صنعت صورت گیرد تابه تدریج به مرزهای شکوفایی وخودکفایی در این زمینه نزدیک شویم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]