اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102286083818661

شرکت صنایع پزشکی نوید؛ بزرگترین تولیدکننده وسایل ارتوپدی ایران:

توسعه کسب و کار و صادرات ما بدون پشتوانه و حمایت دولتی میسر نیست.

کد: 140102286083818661

https://bit.ly/3NpQ675

، (اخبار رسمی): یک شرکت تولیدکننده حاضر در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۱ توانسته با بهره‌گیری از بهترین مواد اولیه و دانش فنی مورد نیاز این رشته تاکنون به تولید ساپورت‌های ارتوپدی بپردازند.

توسعه کسب و کار و صادرات ما بدون پشتوانه و حمایت دولتی میسر نیست.
توسعه کسب و کار و صادرات ما بدون پشتوانه و حمایت دولتی میسر نیست.

تولید ساپورت‌های ارتوپدی

به گفته مدیرعامل شرکت صنایع پزشکی نوید، آنها توانستند با بهره‌گیری از بهترین مواد اولیه و دانش فنی مورد نیاز این رشته تاکنون به تولید ساپورت‌های ارتوپدی بپردازند.

حیدر عبدی، مدیرعامل شرکت صنایع پزشکی نوید با اشاره به تولید انواع ساپورت‌های تنه، مچ، دست، گردن، قوزک و پا، زانو و جوراب واریس درباره خط مشی کیفیت محصولات این شرکت گفت: «افزایش رضایت مندی مشتریان، افزایش مستمر کیفیت محصولات، افزایش دانش و آگاهی پرسنل شرکت اصولی هستند که خط مشی کیفیت محصولات این شرکت بر پایه آنان بنا نهاده شده است.»

مزیت‌های رقابتی

شرکت صنایع پزشکی نوید مجموعه‌ای است توانمند که از سال 1376 توسط کارشناسان ارتوپدی فنی برای تولید وسایل ارتوپدی پایه گذاری شده است.

عبدی گفت: «تاسیس کارخانه‌ای به وسعت 2000 مترمربع، راه اندازی خط تولید انبوه وسایل ارتوپدی، اخذ گواهینامه CE اروپا و استاندارد ISO 13485 ارائه محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، حضور فعال در محافل علمی، نوآوری و خلاقیت، همگامی با دانش روز دنیا و تولید بیش از یکصد نوع وسیله ارتوپدی از افتخارات این مجموعه و هدف ما جلب رضایت مصرف کنندگان عزیز است.»

تحلیل شرکت صنایع پزشکی نوید از صنعت تجهیزات ارتوپدی

تلاش این شرکت، این است که بتواند با وارد کردن ماشین‌های بروز صنعتی دنیا، جذب و افزایش نیروهای مسلط؛ تولیدات کارخانه خود را به صورت قانونی به انجام برساند.

این تولیدکننده در تکمیل صحبت‌های خود با تاکید بر اهمیت جلوگیری از ورود برندهای خارجی و پخش لوازم خارجی گفت:«

دستگاه‌های پیشرفته و نیروهای مسلط به این کار به رشد و توسعه کارمان در تمام داروخانه‌ها و صادرات می‌انجامد. ما آینده صادراتی بسیار خوبی در کشورهای همسایه مانند باکو، عراق، افغانستان و سوریه خواهیم داشت؛ اما این موضوع در صورتی که حمایت و پشتوانه‌ای نداشته باشیم، حرفی بیهوده است.»

ازم به ذکر است به گفته این تولیدکننده، تمام تلاش‌های شرکت آنان به منظور کسب رضایت شما مشتریان و ارتقاء سلامت و دانش سلامتی جامعه است و امیدوارند در این راه سهم بسزایی داشته باشند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ایران هلث

نمایشگاه بین‌المللی تهران،طی روزهای سوم تاششم خردادماه،میزبان رویدادی بزرگ درزمینه عرصه دستاوردهای تجهیزات پزشکی دندانپزشکی،آزمایشگاهی،دارویی و خدمات سلامت است.نمایشگاهی که به لحاظ حجم قابل توجه شرکت‌های مدعو،یکی از معتبرترین نمایشگاه‌هادر سطح جهان است نمایشگاه ایران‌هلث،درست در زمانی برگزار می‌شود که جهان آرام آرام درحال آغاز کردن دوران آرامش پس از پاندمی کروناست. دورانی تلخ که باهمکاری کادرهای درمان سراسر جهان، درحال محوکامل است.به نظرمی‌رسد که ابتکار دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه،بیشتر در محورهایی چون ایجاد نوعی تعامل جهانی و بسط ارتباطات و استفاده‌های دوسویه در زمینه رد و بدل اطلاعات متمرکز است.یعنی همان حرکت مورد ستایش که باید هرچه زودتر آغاز شو. صنعت تولیدتجهیزات پزشکی،دندانپزشکی،آزمایشگاهی،دارویی وخدمات سلامت،صنعتی ایستانیست ونمی‌توان دردوره‌های مختلف،با دیدی یکسان به آن نگاه کرد.همانگونه که می‌دانیم،پیشرفت‌های دقیق ولحظه‌ای درعلم پزشکی که این روزهابه اوج خود رسیده است،بدون وجودابزارآلات مورداحتیاج ورشدصنعت تولید وسائل پیشرفته،کاری تقریباغیر ممکن است فرصتی که بیست وسومین نمایشگاه دستاوردهای مدرن صنعت سلامت،به همت شرکت آوای موفق ایرانیان،در اختیار دست‌اندرکاران صنعت سلامت وپزشکی کشور قرار می‌دهد،فرصتی مغتنم درشناخت ابعاد گوناگون این صنعت واستفاده‌های بهینه در تبادل اطلاعات است،یعنی همان سویه‌ای که باید ازسوی وزارت درمان وآموزش پزشکی،به فال نیک گرفته شده همه گونه حمایت های لازم از فعالان این صنعت صورت گیرد تابه تدریج به مرزهای شکوفایی وخودکفایی در این زمینه نزدیک شویم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]