اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102296084515374

فروشنده سدیم تری پلی فسفات در ایران کیست؟

کد: 140102296084515374

https://bit.ly/3Qi7PPM

، (اخبار رسمی): سدیم تری پلی فسفات (STPP) یکی از ترکیبات شیمیایی مؤثر و پرکاربرد در صنعت مواد شوینده و پاک کننده است. این ماده شیمیایی یک ترکیب پلیمری سفید رنگ به حالت پودر جامد است که با وجود قدرت پاک‌کنندگی بسیار بالا، به درون الیاف و سطوح نفوذ کرده و کاربرد گسترده‌ای دارد.

فروشنده سدیم تری پلی فسفات در ایران کیست؟
فروشنده سدیم تری پلی فسفات در ایران کیست؟
سدیم تری پلی فسفات (STPP) یکی از ترکیبات شیمیایی مؤثر و پرکاربرد در صنعت مواد شوینده و پاک کننده است. این ماده شیمیایی یک ترکیب پلیمری سفید رنگ به حالت پودر جامد است که با وجود قدرت پاک‌کنندگی بسیار بالا، به درون الیاف و سطوح نفوذ کرده و کاربرد گسترده‌ای دارد. همچنین در دو نوع غذایی و صنعتی با ویژگی‌های متفاوت و منحصر به فرد، تولید و مورد مصرف قرار می‌گیرد. سدیم تری پلی فسفات یک ماده اولیه بسیار مهم و ضروری برای بسیاری از مواد شیمیایی سنتتیک است، به گونه‌ای که در حدود 30 تا 50 درصد از مواد شیمیایی را تشکیل می‌دهد. از این رو با توجه به کاربرد گسترده و بالایی که دارد، لازم است به تولید آن نیز پرداخته شود.

نحوه تولید سدیم پلی فسفات

برای تولید این ماده، 60 تا 65 درصد اسید سولفوریک غلیظ را به کربنات سدیم اضافه کرده و با بخار می‌جوشانند، به صورتی که دی اکسید کربن هنگام واکنش شیمیایی آن‌ها آزاد گردد. آهن، سیلیس و فسفات آلومینیوم نیز به عنوان ضایعات این واکنش، فیلتر می‌شوند. پس از این مرحله، مواد در کوره پیوسته دوار ریخته شده، آبگیری و خشک می‌شوند. آن‌ها همچنین به صورت متوالی گرم و خنک می‌شوند. در نهایت طی فرآیند آلوتروپی حالت‌های ساختاری متفاوتی از سدیم پلی فسفات ایجاد می‌شود.

فروشنده سدیم تری پلی فسفات در ایران

سدیم تری پلی فسفات در کارخانه‌های مختلف در سراسر جهان تولید و عرضه می‌شود. اگرچه شرکت‌های متعددی وجود دارند که به فروش این محصول می‌پردازند، اما شرکت شیمی کارون، سرآمد و پیشتاز تولید این ماده در کشور و خاورمیانه محسوب می‌شود. یکی از مهم‌ترین اهداف این شرکت، عرضه این محصول، با رعایت استانداردهای کیفی و زیست محیطی در بازارهای داخلی و خارجی است تا بتواند زنجیره ارزش تولید مواد اولیه شیمیایی، به ویژه مواد اولیه صنعت شوینده را تکمیل کرده و با قطع واردات و جلوگیری از خروج ارز بتواند تحولی نوین را در توسعه صنعت کشور ایجاد کند. شیمی کارون علاوه بر سدیم تری پلی فسفات عرضه کننده اسید سولفوریک صنعتی و کشاورزی نیز می باشد . جزئیات ماده سدیم تری پلی فسفات تولید شده توسط شیمی کارون عبارت است از :

  • فرمول شیمیایی : Na5P3O10
  • حالت ظاهری : پودر سفید رنگ (جامد)
  • جرم مولی : 94/163 گرم بر مول
  • چگالی : 620/1 گرم بر سانتی‌متر مکعب
  • دمای ذوب : 5/73 درجه سلسیوس

سخن پایانی

سدیم تری پلی فسفات، یک ماده شیمیایی است که در بسته‌هایی با وزن 25 کیلوگرم و 50 کیلوگرم و با درجه خلوص 37 درصد و 57 درصد به فروش می‌رسد. این ترکیب به صورت سالانه در کشور تولید شده و همچنان در بخش خانگی و صنعتی مصارف زیادی دارد. زیرا منجر به جدا شدن انواع آلاینده‌ها از سطح لباس یا پارچه شده و با نرم کردن آب و افزایش میزان کارایی سورفکتانت‌ها، نقش به‌سزایی در پاکیزگی و تمیزی ایفا می‌کند. در نتیجه به عنوان یکی از مهم‌ترین اجزای اصلی در فرمولاسیون شوینده‌ها از جمله پودرهای شوینده، مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت شیمی کارون، این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت در بازار عرضه می‌کند. به منظور ثبت سفارش و اطلاع از قیمت آن می‌توانید با کارشناسان مربوطه  شیمی کارون در تماس باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]