اطلاعات تماس
  • 091910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102316086118831

قیمت خرید و فروش قالب فلزی بتن

کد: 140102316086118831

https://bit.ly/3wAlIRD

، (اخبار رسمی): برای اجرای قالب بندی بتن دیوار، نیاز به قالب بتن، بولت قالب بندی، واشر کاس، مهره خروسکی، لوله داربستی، گیره متوسط، سولجر قالب بندی، بولت عصایی و پین و گوه است

قیمت گذاری قالب بتن

قیمت قالب بتن نو به عواملی همچون قیمت مواد اولیه ، دستمزد پرسنل و هزینه های جانبی بستگی دارد با توجه به اینکه قیمت مواد اولیه قیمت ثابتی ندارد و هر روز در حال تغییر و نوسان بازار هستیم امکان درج قیمت در سایت وجود ندارد لطفا برای اطلاع از قیمت ها با شماره های 09127111154 / 09129326001 تماس بگیرید.    قالب فلزی بتن در دو نوع لبه خم و تمسه ای ( جوشی ) تولید می گردد، قالب بتن های تسمه ای در دو نوع لبه ۵ سانتی و لبه ۶ سانتی تولید می گردد. قیمت قالب لبه خم از قالب تسمه ای گران تر است به این دلیل که قالب بتن لبه خم هزینه تولید بیشتری دارد و وزن کمتری نسبت به قالب تسمه ای دارد.

مقایسه انواع قالب فلزی بتن از لحاظ قیمت و کیفیت

قالب بتن با استفاده از ورق st37 تولید می گردد، ضخامت ورق های استفاده شده در قالب فلزی بتن مدولار در قالب های جوشی رویه قالب ها از ورق ۳ میل و تسمه ها از ورق ۵ میل تولید می گردد. ولی در قالب های لبه خم کلا از ورق ۳ میل به صورت یکپارچه استفاده می شود برای اطلاع از تفاوت قالب ها پیشنهاد می کنیم مقاله تفاوت قالب بتن لبه خم و جوشی را مطالعه فرمایید.

برای تولید قالب فلزی معمولا از ورق کارخانه فولاد مبارکه استفاده می شود که کیفیت این ورق نسبت به ورق کارخانه های دیگر خیلی بهتر و مناسب برای تولید و ساخت قالب بتن است.

با توجه به اینکه ورق اصلی ترین مواد اولیه قالب فلزی بتن است به این نتیجه میرسیم که هر چقدر کیفیت ورق استفاده شده بهتر باشد محصول نهایی با کیفیت تر خواهد بود. از دیگر عواملی که در کیفیت قالب فلزی بتن تاثیر دارد جوش قالب بتن است جوش کاری معمولی در اثر ضربه میشکند و به همین دلیل بعضی از پیمانکاران ترجیح می دهند قالب های لبه خم خریداری کنند بهترین روش برای جوشکاری و جلوگیری از شکستن جوش ها استفاده از جوشکاری co2 است این نوع جوش میزان شکنندگی جوش را در حد خیلی خیلی زیاد پایین می آورد.

برای مقایسه این دو مدل جوشکاری این جمله را بیان میکنیم که خال جوش co2 خیلی بهتر از جوش جوشکاری شده با دستگاه جوش معمولی است. تمامی قالب فلزی بتن هایی که از شرکت سازه گستر مدحت خریداری میکنید تولید شده با ورق فولاد مبارکه و جوشکاری شده با جوش co2 می باشد. در تصویر زیر می توانید عکس قالب بتن نو با ورق فولاد مبارکه و یا ورق دیگر شرکت ها را مشاهده کنید تا از لحاظ ظاهری آشنایی بیشتری با این دو مدل قالب بتون داشته باشید.

برآورد قالب بتن دیوار برشی

مورد مهم ای که در خرید قالب و اتصالات قالب بندی باید مد نظر قرار داد کیفیت لوازم و اتصالات قالب بندی است. برای اجرای قالب بندی دیوار برشی یک طرفه و دو طرفه نیاز به لوازم قالب بندی است.

برای اجرای قالب بندی دیوار نیاز به قالب بتون، بولت قالب بندی، واشر کاس، مهره خروسکی، لوله داربستی، گیره متوسط، سولجر قالب بندی، بولت عصایی و پین و گوه است .

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان