اطلاعات تماس
  • 021360*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103016090318842

سه یخچال کاربردی در مغازه ها

کد: 140103016090318842

https://bit.ly/3NkxnK2

، (اخبار رسمی): یخچال ها دارای کاربردهای فراوانی هستند. از برخی از آن ها در مراکز صنعتی و از بعضی دیگر در خانه ها استفاده می شود

سه یخچال کاربردی در مغازه ها
سه یخچال کاربردی در مغازه ها

تاپینگ بستنی:

تاپینگ بستنی نوعی یخچال صنعتی می باشد که به آن فریزر ویترینی یا فریزر تاپینگ نیز می توان گفت.
این دستگاه مناسب جهت نمایش و عرضه انواع بستنی می باشد و از موتوری کم مصرف و سازگار با هر محیطی و آب و هوایی طراحی و تولید شده است.

تمامی کافیشاپ ها و بستنی فروشی ها برای نگهداری بستنی های اسکوپی ، به نمایش گذاشتن آنها و قرار دادن آنها در ویترین مغازه و پذیرش درخواست مشتریان باید از دستگاهی به نام تاپینگ بستنی استفاده کنند.

وقتی که خانواده یا فردی وارد مغازه بستنی فروشی میشود ، اولین موردی که چشمش به آن میخورد ویترین مغازه و بستنی های مختلف است و به همین علت معمولا صاحبان این کسب و کار به ویترین مغازه خود اهمیت زیادی میدهند و از شیک ترین تاپینگ های بستنی استفاده میکنند تا باعث جذب مشتری شوند.

یخچال ایستاده در چه مکانهایی استفاده میشوند؟

 یخچال های ایستاده یکی از مهم ترین تجهیزات هر فروشگاه مواد غذایی می باشند؛ و با توجه به محصولی که قصد نگهداری آن را دارید در طرح ها و ابعاد مختلف تولید می شوند.

ابعاد یخچال ایستاده کدام است؟

    یخچال ایستاده در ابعاد: ۶۰، ۷۰، ۱۲۰، ۲۰۰ ساخته می شوند.  این محصول در انواع: تک درب، دو درب، سه درب، چهار درب و شش درب تولید می شود و هر محصول ابعاد مخصوص به خود را دارد.

انواع یخچال ایستاده:

مشخصات هر یخچال ایستاده ای با توجه به کاربردی که دارد متفاوت است. برای مثال یخچال قصابی ظاهر و کیفیت بسیار متفاوتی نسبت به سایر یخچال ها دارد. چرا که درون این دستگاه آویز لاشه نصب شده و همچنین استیل به کار برده شده در آن ۳۰۴ است و کاملا ضد زنگ بوده و قابل شست و شو می باشد.
    یخچال ایستاده در مدل های قصابی،  یخچال قنادی، یخچال لبنیاتی و یخچال سوپری، هایپری و یخچال پروتئینی با توجه به محصولات نگهداری شده و مشخصات فنی منحصر به خود را دارند.

فریزر میز کاری :

از فریزر میز کاری یا فریزر رویه میز کار به منظور منجمد کردن و نگهداری از گوشت و مرغ و پنیر پیتزا و دیگر مواد اولیه یخ زده استفاده می‌شود. صاحبان فست فود و رستوران و کترینگ و... از جمله مشتریان فریزر میز کاری به حساب می آیند.

اندازه و ابعاد این فریزر، به آشپزخانه های صنعتی کوچک کمک می‌کند تا نوع چیدمان و طراحی داخلی خود را بهبود بخشند و از فضای موجود، استفاده بهینه تری داشته باشند. از این فریرز میز کاری می توان به عنوان میز کار استیل نیز استفاده نمود. رویه این فریزر، فضای کافی برای آماده سازی و ارسال سفارش‌ها را به کارمندان رستوران و فست فود می دهد. قیمت فریزر میز کاری با توجه به سفارش مشتری تعیین می‌گردد.

چرا فریزر میز کار؟

بدنه تمام استیل آن که هم میز و هم فریزر را پوشش داده می تواند محصولی مقاوم برای آشپزخانه های صنعتی که عنصراصلی آن ها را رطوبت تشکیل می دهد باشد و در کنار هم بودن فریزر و میزکار بسیار مناسب و پرطرفدار جلوه کند، شما تمامی موادی که برای طبخ احتیاج دارید را می توانید برای آماده سازی روزانه در آن قرار دهید، بدین صورت نزدیکی آن با میزکار راحتی فراوانی را در حین کار برای پرسنل آشپزخانه فراهم نموده و از رفت و آمدهای اضافی جلوگیری می کند و یک نظم مثال زدنی را بر آشپزخانه شما حاکم خواهد نمود.

شما بر حسب نیاز خود می توانید دمای داخل فریزر را کاهش و یا افزایش دهید و از آن در منجمد نمودن یا نیمه یخ کردن مواد اولیه خود استفاده کنید از این رو آنها را دقیقاً با فعالیتی که قرار است بر روی میز انجام دهید هماهنگ نمایید ،مثلاً مواد اولیه ای که به آشپزخانه شما وارد شده را بر روی میز آماده کرده و در فریزر منجمد کنید و یا از مواد نیمه یخ داخل فریزر برای طبخ استفاده کرده و غذای خود را بپزید به هرحال شما می توانید به نسبت موادی که قرار است در فریزر نگهداری کنید دمای آن را تنظیم نمایید آن را محفظه نگهداری مرغ و گوشت کرده و از دمایی پایین تر استفاده کنید و یا سبزیجات خود را در آن قرار داده و از دمای بالاتر بهره ببرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021360*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید