اطلاعات تماس
  • 091245*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103026094316384

تولید قطعات تجهیزات خطوط خردایش معدن

تولید قطعات سنگ شکن در ایران

کد: 140103026094316384

https://bit.ly/3Nu0r1K

، (اخبار رسمی): تولید و عرضع قطعات اصلی انواع سنگ شکن خطوط خردایش سنگ مانند سنگ شکن فکی، سنگ شکن مخروطی و ..، تولید قطعات اصلی هیدروکن و نوار نقاله در ایران،

تولید قطعات سنگ شکن در ایران
یک دستگاه سنگ شکن کوبیت و سنگ شکن هیدروکن

یکی از تجهیزات مهم در خطوط فرآوری سنگ‌های معدنی، سنگ شکن‌ها هستند که بدون آن‌ها امکان استفاده از مواد معدنی وجود نخواهد داشت. سنگ شکن دستگاهی است که برای خرد کردن سنگ‌ها به قطعات کوچکتر استفاده می‌شود. اکثر سنگ شکن‌ها دارای یک قیف در قسمت بالایی خود هستند؛ ظرفی که سنگ را در بالای سنگ شکن نگه داشته و از گرانش برای تغذیه آن استفاده می‌کند.

سنگ شکن‌ها می‌توانند از یک درایو تسمه ای برای انتقال مداوم سنگ به داخل سنگ شکن استفاده کنند. در پایین همه سنگ شکن‌ها یک خروجی وجود دارد؛ هنگامی که سنگ به قطعات کوچک تبدیل شد از طریق این خروجی، دستگاه سنگ شکن را ترک می‌کنند. در برخی از خطوط تولید، خروجی یک سنگ شکن ممکن است مستقیماً به سنگ شکن دوم وارد شود تا سنگ‌ها طی چند مرحله به ذرات کوچک‌تری تبدیل شود. از آنجایی که بخش‌های مختلفی از سنگ شکن در تماس مستقیم با سنگ ‌ها هستند، به مرور زمان دچار سایش شده و نیاز بهت تعویض آن‌ها پیدا خواهید کرد که در این شرایط می‌توانید از قطعات تولید شده در ایران استفاده کنید.

تولید قطعات سنگ شکن فکی در ایران

سنگ شکن های فکی قدیمی‌ترین و یکی از ساده ترین انواع سنگ شکن‌ها هستند. قطعات سنگ شکن فکی مانند یک V تاشو غول پیکر در کنار یکدیگر قرار گرفته اند که از دو دیوار فلزی ساخته شده است. عملیات خرد سازی در این سنگ شکن توسط دو فک ثابت و متحرک انجام می‌گیرد. سنگ‌های ورودی به داخل دستگاه بین فک ثابت و متحرک قرار گرفته و با حرکت فک متحرک به سمت فک ثابت، اندازه ذرات سنگ را کاهش می‌دهد. این سنگ شکن با توجه به ظرفیت بالا و توانایی خردایش سنگ‌های بسیار سخت در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار گرفته و محبوب‌ترین نوع سنگ شکن اولیه است.

تولید قطعات سنگ شکن غلتکی در ایران

یکی دیگر از سنگ شکن‌های محبوب، سنگ شکن غلتکی است. سنگ شکن غلتکی مجموعه ای از دو غلتک فلزی بزرگ است که در جهت مخالف یکدیگر می‌چرخند. سنگ ها به فضای بین دو غلتک وارد شده و در آنجا خرد می‌شوند؛ سپس به زمین می افتند. سنگ‌شکن‌های غلتکی اغلب به عنوان سنگ شکن ثانویه استفاده می‌شوند که در آن سنگ‌های کوچک و از پیش خرد شده توسط سنگ شکن فکی به غلتک وارد شده و به اندازه‌های کوچکی تبدیل می‌شوند.

تولید قطعات سنگ شکن ژیراتوری در ایران

سنگ شکن‌های ژیراتوری و مخروطی تقریباً به یک روش کار می‌کنند، اگر چه طراحی آن‌ها کمی با یکدیگر متفاوت است. در این سنگ شکن‌ها مواد ورودی بین آسیاب و دیواره‌های محفظه فشرده شده و به اندازه کوچک‌تری تبدیل می‌شوند. پس از اینکه سنگ به اندازه دلخواه رسید، از قسمت خروجی سنگ شکن خارج شده و اماده استفاده می‌شود و یا با کمک نوار نقاله به بخش‌های دیگر کارخانه منتقل می‌گردد.

تولید قطعات سنگ شکن ضربه ای در ایران

شکن کوبیت جز تجهیزاتی است که بیشتر خطوط فرآوری سنگ‌های معدنی به آن نیاز پیدا می‌کنند. همانطور که از اسم سنگ شکن ضربه‌ای یا کوبیت پیداست، برای خردایش سنگ‌ها از چکش‌هایی استفاده می‌کند که با ورود ضربه به سنگ، اندازه آن را کاهش می‌دهد. سنگ‌های معدنی پس از ورود به داخل سنگ شکن با یک روتور روبه‌رو خواهند شد. بر روی روتور چند ردیف چکش قرار گرفته است که این چکش‌ها با ورود ضربه به سنگ‌های معدنی، آن‌ها را به سمت سندان‌های کوبیت پرت می‌کردند. در داخل سندان بغل بندهایی نصب شده است که به خردایش بیشتر سنگ‌ها کمک کرده و باعث کاهش اندازه قابل توجه سنگ‌های معدنی می‌گردد. چکش‌های این سنگ شکن با توجه به تماس دائم با سنگ‌های سخت، نیاز به تعویض مدام دارند.

خرید قطعات سنگ شکن در ایران

برای اینکه خیالتان بابت کیفیت بالای قطعات راحت باشد، بهتر است از همان ابتدا قطعات را از تولید کنندگانی تهیه کنید که سال‌ها در این زمینه فعال بوده و می‌توانیند نیاز خط تولید را برآورده سازند. مجموعه نوین کراشر با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه تولید قطعات سنگ شکن و فروش تجهیزات خطوط فرآوری سنگ‌های معدنی، یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود تا بتوانید با قیمت عالی محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنید. چنانچه برای خرید قطعات و قیمت آن‌ها نیاز به مشاوره دارید، تنها کافیست با شماره‌های درج شده در وب سایت ... تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات لازم در اختیار شما قرار گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091245*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید