اطلاعات تماس
  • 091245*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104116269016384

تولید انواع قطعات خطوط خردایش سنگ

تولید قطعات دستگاه های سنگ شکن در ایران

کد: 140104116269016384

https://bit.ly/3nBXWQ5

، (اخبار رسمی): تولید قطعات انواع سنگ شکن های معدن و کارخانه شن و ماسه در ایران با بهترین کیفیت و ارسال سریع به سراسر کشور

تولید قطعات دستگاه های سنگ شکن در ایران
تولید قطعات دستگاه های سنگ شکن در ایران

سنگ شکن‌ها به طور گسترده برای خرد کردن سنگ‌های حجیم و سنگین در اندازه‌های مختلف استفاده می‌شوند. در سال‌های اخیر افزایش قابل توجهی در فعالیت‌های معدنی در سراسر جهان وجود داشته که دلیل آن برآوردن نیازهای رو به رشد مواد معدنی است. پیش بینی می‌شود اندازه بازار جهانی تجهیزات سنگ شکن تا سال 2025 به 8.5 میلیارد دلار برسد و این موضوع اهمیت بالا این دستگاه‌ها را نشان می‌دهد.

افزایش شهرنشینی، همراه با افزایش فعالیت‌های حمل و نقل در سراسر جهان، دولت‌ها را مجبور به توسعه جاده‌ها و بزرگراه‌ها می کند. استقرار فزاینده کارخانه‌ها، ساختمان‌های مسکونی و دفاتر شرکتی در کشورهای در حال توسعه، هزینه‌های زیرساختی را افزایش می‌دهد و برای همه آن‌ها نیاز بیشتری به مصالح ساختمانی و آسفالت احساس می‌شود. این موضوع باعث شده هر روز به شمار خطوط فراوری سنگ‌های معدنی افزوده شود که در این خطوط فرآوری برای کوچک کردن سنگ‌ها از سنگ‌شکن‌ها بهره می‌برند.

تولید قطعات انواع دستگاه سنگ شکن در ایران

سنگ شکن‌ها بسته به عملکرد خود دارای انواع مختلفی هستند که هر خط تولید با توجه به ماده مورد نظر و اندازه خروجی نهایی، تعدادی از آن‌ها را خریداری کرده و در خطوط تولید خود قرار می‌دهد. در کنار سنگ شکن‌ها، تجهیزات دیگری مانند نوار نقاله، فیدر، سرند و ... را نیز می‌توان در این کارخانجات مشاهده کرد.

با توجه به اینکه قطعات سنگ شکن همیشه در برخورد با سنگ‌های سخت هستند، پس از مدتی دچار سایش شده و برای بالا بردن عملکرد دستگاه سنگ شکن خود، مجبور به تعویض قطعات آن هستید. خوشبختانه در داخل کشور ما قطعات سنگ شکن تولید می‌‌شود و بدون هیچ نگرانی می‌توانید قطعه خراب را تعویض نمایید.

قطعات سنگ شکن فکی

سنگ شکن فکی یک سنگ شکن سنگین است که توانایی خرد کردن سنگ‌های بسیار سخت را هم دارد و به همین دلیل قطعات سنگ شکن فکی باید بسیار سخت و بادوام باشند. دو قطعه در سنگ شکن فکی دارای اهمیت بیشتری نسبت به سایر قطعات هستند، فک ثابت و فک متحرک. این دو قطعه وظیفه خرد کردن سنگ‌ها را بر عهده داشته و به همین دلیل نام دستگاه را سنگ شکن فکی می‌دانند. قطعات سنگ شکن فکی به طور گسترده در صنایع معدن، مصالح ساختمانی، جاده‌ها، راه آهن، حفاظت از آب و مواد شیمیایی استفاده می‌شود.

قطعات سنگ شکن ضربه‌ای یا کوبیت

سنگ شکن ضربه‌ای یا کوبیت مواد نرم و بسیار سخت را خرد می‌کند، حتی اگر رطوبت در مواد وجود داشته باشد. سنگ شکن‌ ضربه‌ای یا کوبیت بسیار پر کاربرد بوده و به طور گسترده در تولیدی مصالح ساختمانی، راه آهن، بزرگراه ، حمل و نقل، سیمان، معدن و سایر صنایع برای مواد متوسط ​​و ریز استفاده می‌شود. در این سنگ شکن عملیات خردایش سنگ‌های معدنی توسط چکش‌ها انجام می‌گیرد و ورود ضربات دائم به سنگ‌ها سبب سایش این قطعات در طولانی مدت خواهد شد که برای بهتر شدن عملکرد دستگاه لازم است آن‌ها را تعویض کنید. مواد با سختی متوسط ​​مانند سنگ آهک و زغال سنگ معمولا توسط همین مدل سنگ شکن به اندازه کوچک تر تبدیل می‌شوند. به دلیل ظرفیت و توان بالا این سنگ شکن می‌تواند یک جانشین عالی برای سنگ شکن مخروطی باشد.

سنگ شکن مخروطی

سنگ شکن مخروطی یک سنگ شکن هیدرولیک پیشرفته با بهره وری بالا است. از سنگ شکن مخروطی به عنوان یک سنگ شکن ثانویه برای شکستن مواد با سختی متوسط ​​استفاده شده و به عنوان سنگ شکن‌های ریز در کارخانه‌های تولید شن و ماسه مصنوعی، صنایع متالورژی، ساختمانی، راه سازی، شیمیایی و سیلیکات کاربرد دارد.

سنگ شکن غلتکی

سنگ شکن غلتکی یک سنگ شکن بسیار قدیمی است که در سال 1806 معرفی شد و ساختار آن ساده است. این سنگ شکن می‌تواند سنگ آهن، سنگ کوارتز، سنگ طلا، سنگ معدن نیوبیم تانتالیوم، سنگ معدن منگنز، سنگ آهک، سنگریزه رودخانه، سنگ مس، بوکسیت، باریت، بازالت و .. را خرد کند. به همین دلیل این دستگاه یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های سنگ شکن در صنعت معدن می‌باشد. اندازه خوراک متوسط ​​و اندازه خروجی قابل تنظیم از جمله ویژگی‌های قابل توجه این دستگاه است. هزینه نگهداری پایین، نیاز کم به آب، عملکرد قابل اعتماد، مصرف برق کم، گرد و غبار کمتر، سر و صدای پایین و ... از جمله ویژگی‌های مثبت دیگر این دستگاه سنگ شکن است.

ماسه ساز

ماسه ساز در کارخانه شن و ماسه استفاده می‌شود و اندازه مواد خروجی از سنگ شکن مراحل دوم را بسیار کوچک‌تر می‌کند. ماسه ساز نسبت به سنگ شکن‌های معمولی 50 درصد مصرف انرژی بیشتری دارد اما می‌تواند انواع سنگ‌ها، ماسه سنگ‌ها و سنگریزه‌های رودخانه ای را کوچک کند. محصول نهایی ( شن و ماسه) کاملا یکنواخت بوده و کیفیت بالایی هم دارد.  

 

 

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091245*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید