اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103036095118853

منظور از پخش مویرگی چیست و بهترین نرم افزار پخش مویرگی کدام است؟

کد: 140103036095118853

https://bit.ly/3lBJoyX

، (اخبار رسمی): در این مطلب قصد داریم به جایگاه استفاده از روش پخش مویرگی برای در اختیار داشتن سهم بیشتری از بازار بپردازیم و جامع‌ترین راه‌کارها برای مدیریت و کنترل شرکت‌های پخش به منظور افزایش بهروری بپردازیم.

منظور از پخش مویرگی چیست و بهترین نرم افزار پخش مویرگی کدام است؟
منظور از پخش مویرگی چیست و بهترین نرم افزار پخش مویرگی کدام است؟

در این مطلب که به همت کارشناسان شرکت نانوتکنیک، ارائه دهنده نرم افزارهای مالی و مالیاتی هوشمند ارائه شده است، قصد داریم به تعریف پخش مویرگی و راه‌کارهای مدیریتی این شیوه از فروش و پخش بپردازیم. کانال‌های توزیع در پروسه فروش و توزیع کالا به دو دسته توزیع مستقیم و غیر مستقیم تقسیم بندی می‌شوند. در روش توزیع غیر مستقیم، محصولات به روش‌های مختلفی از جمله عمده فروش‌، توزیع کننده‌، عامل‌ یا خرده فروش‌ها عرضه می‌شود. در این روش، هر واسط، کالا را از واسط قبلی با قیمت مشخصی دریافت و با قیمت بیشتری به واسط بعدی می‌فروشد تا در نهایت به دست مصرف کننده برسد.

در روش توزیع مستقیم (فروش و پخش مویرگی) محصولات بدون هیچ واسطه‌ای از تولید کننده به دست مصرف کننده می‌رسد. در این حالت واسط‌ها حذف شده و کالا با بهترین قیمت در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد. در روش پخش و فروش مویرگی شرکت‌های تولید کننده از طریق ویزیتور با فروشنده نهایی ارتباط گرفته و تا حدود زیادی با نیاز و سلیقه مشتری و مصرف کننده نهایی برخورد دارند.

روش پخش مویرگی از بهترین راهکار‌ها  برای تولیدکنندگان محصولات تند مصرف از جمله محصولات لبنی است تا در کمترین زمان ممکم محصول در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.

در سیستم پخش مویرگی، ارائه دهنده تولید و خدمات، ساز و کاری برای ارائه مستقیم محصولات خود به مشتریان فراهم می آورد. در این حالت محصول بدون هیچ واسطه ای به دست مشتری رسیده یا در اختیار مراکزی که مشتریان بدان دسترسی راحت و آسان داشته باشند(سطح خرده فروشی) می سپارد. (مانند سوپر مارکت ها، دارو خانه ها و …) این توضیحی مختصر و مفید از مقوله پخش مویرگی است.

انواع روش های پخش مویرگی کدامند؟

روش پخش سرد: در این روش، بازاریاب یا ثبت کنندگان سفارش محصول، قبل از تحویل دادن کالا سفارشات را ثبت می کنند و در تاریخ مشخص (از چند ساعت گرفته تا چند روز)، کالا توسط موزع به مشتری تحویل داده می‌شود.

روش پخش گرم: در این روش، ویزیتور به همراه کالا به سمت مناطق توزیع حرکت می کنند و افراد یا فروشگاه ها، این توانایی را دارند که در همان زمان سفارش دهند و محصول خود را دریافت کنند.

ممکن است در روش پخش گرم، محصول موجود در کامیون تمام شده باشد و مشتری باید یک یا چند روز صبر کند تا فروشنده دوباره با ماشین کالا به محل فروش بیاید و کالا را به مشتری تحویل بدهد.

سیستم پخش مویرگی مناسب چه کسب و کارهایی است؟

 مجموعه کسب و کارهای تولیدی زیر میتوانند از روش پخش مویرگی به عنوان یک کانال توزیع مستقیم و پرسود برای ارائه محصولات خود به مشتریان استفاده کنند:

  • مواد غذایی
  • مواد شوینده
  • دارو
  • لوازم آرایشی و بهداشتی
  • قطعات خودروی تولیدی در داخل
  • لوازم جانبی موبایل و لپ تاپ و کامپیوتر

با توجه به جایگاه پخش مویرگی به عنوان راهکاری در توزیع محصولات بخصوص محصولات تند مصرف و پر تقاضا، به منظور ساماندهی و مدیریت سیستم پخش نیاز به نرم افزار جامع است. به همین منظور نیز نرم افزار پخش و فروش مویرگی برای این گروه عرضه شده که کلیه نیاز‌های این گروه را در نظر گرفته است. نانوتکنیک ارائه دهنده انواع نرم افزار مالی و حسابداری نیز اقدام به تهیه و تولید نرم افزار حسابداری هوشمند نسخه پخش مویرگی نموده است که بهترین گزینه برای کسب و کارهای کوچک و متوسط است. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.nano-soft.ir مراجعه نمائید.

دستاوردهای راهکار پخش هوشمند  

اپلیکیشن بازاریاب نانوویزیتور یکی از نقاط قوت سیستم پخش و فروش مویرگی هوشمند، بهرمندی از اپلیکیشن اندروید برای ثبت سفارش توسط ویزیتور است. در این اپلیکیشن علاوه بر امکان تعریف تور ویزیت، امکاناتی همچون ارائه کاتالوگ دیجیتال، اطلاع از موجودی کالا در انبار و ... وجود دارد. با توجه به اینکه این اپلیکیشن اختصاصی نرم افزار هوشمند تهیه و ارائه شده است در لحظه با سرور اصلی نرم افزار در ارتباط است و کلیه اطلاعات به روز و آپدیت است.

جدیدترین راه‌کار نرم افزار پخش هوشمند در سفارشگیری به منظور سهولت در فرآیند سفارش‌گیری و کاهش هزینه‌ها، امکان نصب اپلیکیشن اندروید ثبت سفارش برای مشتریان در نظر گرفته شده است. در این حالت مشتریان ثابت شما اپلیکیشن فروش هوشمند را برروی گوشی هوشمند خود نصب کرده و بدون نیاز به مراجعه ویزیتور، سفارشات خود را در اپلیکیشن ثبت می‌کنند. بنابراین ویزیتورها امکان پرزنت کردن مشتریان جدید را داشته و به نوعی در هزینه‌های شرکت صرفه‌جویی می‌شود.

  • برنامه‌ی تور در موبایل سرویس
  •  بی‌نیازی ویزیتورها از حضور در شرکت و دریافت تور روی موبایل یا تبلت و استفاده از تمام ظرفیت ویزیتورها در مسیر سفارش‌گیری موبایل
  • سرویس ویزیت و سفارش‌گیری
  • دریافت آنلاین سیاست‌ها و تخفیفات  
  • دریافت موجودی دقیق از انبار
  • دسترسی به اطلاعات حساب مشتری روی موبایل
  • سرویس دسترسی به کاتالوگ آنلاین و در نتیجه افزایش سرعت در سفارش‌گیری
  • امکان GPS روی موبایل
  • سرویس دسترسی در لحظه به موقعیت جغرافیایی کارکنان
  • آگاهی در لحظه از روند عملکرد روزانه

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]