اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103046098718661

استقبال چشمگیر در روز دوم برگزاری

نمایشگاه ایران هلث و افق‌های روشن صادرات

کد: 140103046098718661

https://bit.ly/3wMMuXj

، (اخبار رسمی): نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی، پس از وقفه‌ای دوساله به دلیل پاندمی بیماری کرونا، در روز سوم خرداد 1491، گشایش یافت و تا روز ششم همین ماه ادامه دارد.

نمایشگاه ایران هلث و افق‌های روشن صادرات
نمایشگاه ایران هلث و افق‌های روشن صادرات

استقبال جامعه درمانی و آحاد مردم کشور از این رویداد بزرگ، موید این نکته است که سهم بسزای تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی و تبدیل شدن کشورمان به عنوان هاب منطقه در این زمینه، افق روشنی از جنس خودکفایی را نوید می‌دهد.

سازوکار منظم برگزاری این نمایشگاه و حضور چندین شرکت از کشورهای بزرگ و عرضه آخرین دستاوردها در امر تولید تجهیزات پزشکی، این امید را پدید آورده که در آینده‌ای نزدیک، شاهد تولید 100 درصدی در این صنعت باشیم و گام‌هایی بلند برای صادرات محصولاتی با کیفیت از شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی باشیم.

همانگونه که انتظار می‌رفت، شور و شوق حاکم بر بیست و سومین نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی، نشان از عزمی راسخ در رسیدن به قله‌های افتخار دارد. حضور 400 شرکت عمده تولید تجهیزات پزشکی در این دوره از نمایشگاه و بازدید بخش مهمی از بدنه جمعیتی کشور از این رویداد در روز دوم برگزاری، گردانندگان این نمایشگاه را امیدوار کرده است که شاهد آماری چشمگیرتر از دوره‌های گذشته در این بازدیدها باشند.

توجه به اوج‌گیری صادرات و همچنین تلاش برای رفع کلیه موانع تولید با همکاری همگانی، یکی از آرزوهای درحال تحقق دست‌اندرکار حوزه تولیدات پزشکی است.

مهندس یعقوب‌زاده، رییس اتحادیه صادر کنندگان تجهیزات پزشکی ایران، ضمن بازدید از نمایشگاه از نمایشگاه ایران هلث گفت:« قابلیت‌های بالایی در طراحی فنی تولیدات داخلی وجود دارد و اگر با همین نوع نگاه به مسر ادامه بدهیم، قطعا در امر صادرات با افق‌هایی روشن‌تر از اکنون روبرو خواهیم بود»

یعقوب‌زاده با اشاره به این موضوع که محصولات ایرانی به همت اتحادیه صادرکنندگان، تا کنون به 70 کشور جهان صادر شده است می‌گوید:« خوشبختانه کیفیت محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی به گونه‌ای است که توجه کشورهای پیشرفته را نیز به سوی خود جلب کرده است»

گفتنی است که بیست و سومین نمایشگاه ایران هلث تا ششم خردادماه دایر خواهد بود.

 

 

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ایران هلث

نمایشگاه بین‌المللی تهران،طی روزهای سوم تاششم خردادماه،میزبان رویدادی بزرگ درزمینه عرصه دستاوردهای تجهیزات پزشکی دندانپزشکی،آزمایشگاهی،دارویی و خدمات سلامت است.نمایشگاهی که به لحاظ حجم قابل توجه شرکت‌های مدعو،یکی از معتبرترین نمایشگاه‌هادر سطح جهان است نمایشگاه ایران‌هلث،درست در زمانی برگزار می‌شود که جهان آرام آرام درحال آغاز کردن دوران آرامش پس از پاندمی کروناست. دورانی تلخ که باهمکاری کادرهای درمان سراسر جهان، درحال محوکامل است.به نظرمی‌رسد که ابتکار دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه،بیشتر در محورهایی چون ایجاد نوعی تعامل جهانی و بسط ارتباطات و استفاده‌های دوسویه در زمینه رد و بدل اطلاعات متمرکز است.یعنی همان حرکت مورد ستایش که باید هرچه زودتر آغاز شو. صنعت تولیدتجهیزات پزشکی،دندانپزشکی،آزمایشگاهی،دارویی وخدمات سلامت،صنعتی ایستانیست ونمی‌توان دردوره‌های مختلف،با دیدی یکسان به آن نگاه کرد.همانگونه که می‌دانیم،پیشرفت‌های دقیق ولحظه‌ای درعلم پزشکی که این روزهابه اوج خود رسیده است،بدون وجودابزارآلات مورداحتیاج ورشدصنعت تولید وسائل پیشرفته،کاری تقریباغیر ممکن است فرصتی که بیست وسومین نمایشگاه دستاوردهای مدرن صنعت سلامت،به همت شرکت آوای موفق ایرانیان،در اختیار دست‌اندرکاران صنعت سلامت وپزشکی کشور قرار می‌دهد،فرصتی مغتنم درشناخت ابعاد گوناگون این صنعت واستفاده‌های بهینه در تبادل اطلاعات است،یعنی همان سویه‌ای که باید ازسوی وزارت درمان وآموزش پزشکی،به فال نیک گرفته شده همه گونه حمایت های لازم از فعالان این صنعت صورت گیرد تابه تدریج به مرزهای شکوفایی وخودکفایی در این زمینه نزدیک شویم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]