معرفی یک شرکت فعال در نمایشگاه ایران‌هلث

دغدغه این است که نتوانیم ثبات قیمت ایجاد کنیم

کد: 140103076102118661

https://bit.ly/3z8j9If

، (اخبار رسمی): نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی، از سوم تا ششم خردادماه در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران برگزار شد. در این نمایشگاه که میزبان ۴۰۰ شرکت از ایران و جهان در زمینه تولید در این صنعت بود، شرکت دانش‌بنیان کیتو تک نیز حضور داشت

دغدغه این است که نتوانیم ثبات قیمت ایجاد کنیم
دغدغه این است که نتوانیم ثبات قیمت ایجاد کنیم

اکبری، معاون شرکت کیتوتک درباره این شرکت می‌گوید:« مجموعه ما از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. فعالیت این شرکت در سه حوزه اصلی شامل بندآورنده خون‌ریزی، پانسمان‌های ترمیم‌کننده زخم و ضدعفونی کننده‌های زخم استوار است.

اکبری در پاسخ به این پرسش که هدف از شرکت در نمایشگاه چیست؟ می‌گوید:« ما از قدیم‌الایام، یعنی از زمانی که ایران‌هلث شروع شد، در این نمایشگاه حضور داشته‌ایم و هدف اصلی‌مان هم برقراری ارتباط با افرادی است که که پتانسیل این را دارند که روی محصولات ما کار کنند. هدف دیگر این است که همکاران قدیم را یکبار دیگر در این نمایشگاه پیدا کنیم و دیگر هدف هم این است که رقبا ببینند که ما هنوز هستیم»

اکبری درباره چشم‌انداز این شرکت گفت:« چشم‌انداز اصلی ما این است که بتوانیم محصولاتمان را به دست همه اقشار مردم برسانیم»

اکبری درباره دغدغه‌های تولید در این صنعت می‌گوید:« دغدغه اصلی شرکت‌های تولید‌کننده، وضعیت نابسامان اقتصادی کشور است. بی‌ثباتی در تهیه مواد اولیه یکی دیگر از مشکلات ماست. البته بسترهایی هم برای فعالیت‌های ما فراهم است که جای تشکر دارد. مثلا ستاد فناوری ریاست جمهوری، ستاد نانو، و جاهای دیگری که کمک کرده‌اند اما عمده دغدغه این است که ما نتوانیم ثبات قیمت را در این زمینه حفظ کنیم»

 

دغدغه این است که نتوانیم ثبات قیمت ایجاد کنیم

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ایران هلث

نمایشگاه بین‌المللی تهران،طی روزهای سوم تاششم خردادماه،میزبان رویدادی بزرگ درزمینه عرصه دستاوردهای تجهیزات پزشکی دندانپزشکی،آزمایشگاهی،دارویی و خدمات سلامت است.نمایشگاهی که به لحاظ حجم قابل توجه شرکت‌های مدعو،یکی از معتبرترین نمایشگاه‌هادر سطح جهان است نمایشگاه ایران‌هلث،درست در زمانی برگزار می‌شود که جهان آرام آرام درحال آغاز کردن دوران آرامش پس از پاندمی کروناست. دورانی تلخ که باهمکاری کادرهای درمان سراسر جهان، درحال محوکامل است.به نظرمی‌رسد که ابتکار دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه،بیشتر در محورهایی چون ایجاد نوعی تعامل جهانی و بسط ارتباطات و استفاده‌های دوسویه در زمینه رد و بدل اطلاعات متمرکز است.یعنی همان حرکت مورد ستایش که باید هرچه زودتر آغاز شو. صنعت تولیدتجهیزات پزشکی،دندانپزشکی،آزمایشگاهی،دارویی وخدمات سلامت،صنعتی ایستانیست ونمی‌توان دردوره‌های مختلف،با دیدی یکسان به آن نگاه کرد.همانگونه که می‌دانیم،پیشرفت‌های دقیق ولحظه‌ای درعلم پزشکی که این روزهابه اوج خود رسیده است،بدون وجودابزارآلات مورداحتیاج ورشدصنعت تولید وسائل پیشرفته،کاری تقریباغیر ممکن است فرصتی که بیست وسومین نمایشگاه دستاوردهای مدرن صنعت سلامت،به همت شرکت آوای موفق ایرانیان،در اختیار دست‌اندرکاران صنعت سلامت وپزشکی کشور قرار می‌دهد،فرصتی مغتنم درشناخت ابعاد گوناگون این صنعت واستفاده‌های بهینه در تبادل اطلاعات است،یعنی همان سویه‌ای که باید ازسوی وزارت درمان وآموزش پزشکی،به فال نیک گرفته شده همه گونه حمایت های لازم از فعالان این صنعت صورت گیرد تابه تدریج به مرزهای شکوفایی وخودکفایی در این زمینه نزدیک شویم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]