حضور شرکت دانش‌بنیان الکترونیکی سهند کیوان در ایران هلث 1401:

 تولید سیستم‌های تولید برق سالم در کلیه مصارف پزشکی، صنعتی و عمومی

کد: 140103076103218661

https://bit.ly/3a30PWl

، (اخبار رسمی): ایده اولیه اصلاح نوسانات ولتاژ در مصارف صنعتی پس از سال‌ها تلاش هم اکنون به تولید سیستمهای تولید برق سالم اعم از استابلایزر ولتاژ و منابع تغذیه بدون وقفه در کلیه مصارف پزشکی، صنعتی و عمومی انجامیده است.

 تولید سیستم‌های تولید برق سالم در کلیه مصارف پزشکی، صنعتی و عمومی
 تولید سیستم‌های تولید برق سالم در کلیه مصارف پزشکی، صنعتی و عمومی

  با توجه به اینکه نوع تولیدات شرکت سهند کیوان به گونه‌ای است که امکان ارائه در فروشگاه‌ها را ندارد و علت آن تنوع توان دستگاهها، حجیم و سنگین بودن محصولات و امکان ساخت سفارشی بر اساس نیاز مشتری است، حضور در نمایشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی یکی از مهمترین عوامل ارائه و شناساندن محصولات شرکت به مشتریان بالقوه و بالفعل است.

تاریخچه تاسیس شرکت

دکتر کیوان قاسم بگلو، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت دانش‌بنیان الکترونیکی سهند کیوان گفت: تاسیس شرکت الکترونیکی سهند کیوان در سال 1373 در تبریز توسط بنیانگذار فقید شرکت سرهنگ مهندس محمد قاسم بگلو با تولید دستگاه‌های استابلایزر ولتاژ جهت حفاظت الکتریکی و تثبیت نوسانات ولتاژ دستگاه‌های حساس صنعتی و پزشکی در فضایی کوچک و امکانات محدود صورت گرفت.

 وی افزود: ارتقاء تکنولوژی ساخت دستگاهها و ارتقاء فناوری در 13 مرحله تاکنون و افزایش تنوع و توان دستگاه‌های تولیدی، طراحی و ساخت سیستمهای تامین برق بدون وقفه و یو پی اس، درمدل‌های استاتیکی و دینامیکی جهت تامین برق پایدار و ایمن صنایع و مراکز درمانی و اداری از جمله کارهایی است که این شرکت انجام داده است.

این تولیدکننده فعال در  ادامه به طراحی و ساخت تابلوهای ترانس ایزوله با طراحی و ساخت دستگاه نشتی سنج جریان برای اتاق‌های عمل بیمارستان‌ها و ایستگاه‌های فرستنده تلویزیونی و اف ام صدا وسیما و دانش‌بنیان شدن این شرکت در سال 97 اشاره کرد.

کیوان قاسم بگلو گفت: ارائه مشاوره مدیریت انرژی الکتریکی و تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان‌ها به سیستم های حفاظت الکتریکی در قالب خدمات پیش از فروش،طراحی و ساخت کابین های ضدعفونی با بخار آب ازون دار بعد از شیوع بیماری کرونا که در ورودی مراکز پر رفت وآمد مانند ادارات، بیمارستان‌ها وبانک‌ها مورد استفاده قرار گرفته، نیز در رزومه کاری و اجرایی ما نمایان است.

برنامه‌های آینده

 مدیر بازرگانی و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت الکترونیکی سهند کیوان درباره چشم انداز شرکت برای آینده گفت: ارتقا مستمر کیفیت و فناوری محصولات تولیدی، همکاری فناورانه با شرکت‌های پیشرو در زمینه ساخت سیستم‌های حفاظت الکتریکی، افزایش پنج برابری فضای تولید با تکمیل پروژه سالن‌های صنعتی و ساختمان اداری شرکت در محل جدید، افزایش تعداد کارکنان در بخش تولید جهت افزایش تولید و پاسخگویی به نیازهای صنایع و مراکز درمانی داخل کشور و صادرات به کشورهای همسایه را در دستور کار خود و برنامه‌های پیش رو قرار داده‌ایم.

تحلیل احتمالی از وضعیت صنعت ،چالشها، پیشنهادات و انتقادات اصلاحی

افزایش روز افزون قیمت مواد اولیه و قطع فروش مدت دار آنها به علت افزایش مستمر قیمت ها، نیاز شرکتهای تولیدی را به سرمایه در گردش بیشتر کرده است و کارخانجات زیادی با مشکل کمبود نقدینگی مواجه هستند.

قاسم بگلو در ادامه توضیحات خود گفت: موضوع فوق، تسویه مدت دار سازمان ها و ادارات دولتی و پرداخت با  اوراق  قرضه با زمان بازپرداخت سه ساله صنایع کوچک را با خطر جدی مواجه کرده است . افزایش ناگهانی و سریع سایر هزینه ها اعم از حقوق و دستمزد و به طبع آن سهم بیمه تامین اجتماعی، مشکل دیگری است که گریبانگیر شرکت های تولیدی شده است و موجب کاهش سود دهی و در موارد بسیاری زیان دهی آنها شده است.

مدیر عامل شرکت دانش‌بنیان الکترونیکی سهند کیوان گفت: عوامل فوق و سایر عوامل نظیر عدم قبول اسناد مالی از طرف اداره دارایی و ممیزی تشخیص فروش سالانه بیشتر از واقع، عدم رغبت نیروی کار بالقوه جهت فعالیت در کارخانجات تولیدی و جایگزین شدن مشاغلی چون رانندگی اسنپ و روشهای کسب درآمدی چون خرید و فروش ارز دیجیتال و فروشگاه اینترنتی و نیز مهاجرت نیروی کار متخصص از جمله مشکلاتی هستند که شرکت‌های تولیدی کوچک و متوسط با آن مواجه هستند.

بومی بودن تکنولوژی، ارائه خدمات پس از فروش ممتاز و گارانتی واقعی این شرکت

قاسم بگلو با تاکید بر اینکه در زمینه کاری عرضه دستگاه‌های حفاظت  الکتریکی، اکثر همکاران و رقبا وارد کننده و فروشنده هستند افزود: « شرکت سهند کیوان بعنوان یک شرکت تولیدی از بدو تاسیس تلاش  کرده است تا با طراحی و ساخت دستگاه‌های با کیفیت و قابل رقابت با محصولات اروپایی و مطابق استاندارد اروپا و برتر از محصولات کشورهای شرق آسیا، در خدمت صنایع و مراکز درمانی و اداری کشور باشد. بومی بودن تکنولوژی، ارائه خدمات پس از فروش ممتاز و گارانتی واقعی از جمله مزیت های این شرکت هستند.

جایگاه و منزلت واقعی تولیدکنندگان

وی در پایان گفت: علیرغم همه مشکلات  و دغدغه‌های موجود در زمینه تولید که فقط به قسمتی از آنها اشاره شد، تولید کننده در این دیار نه عاشق است و نه دیوانه، بلکه مدیری است جسور و مسئولیت پذیر، تمام تلاش خود را برای تداوم و گسترش فعالیت بکار می بندد و به افقی روشن در پس ابرهای تیره مشکلات امید دارد. باشد که روزی جایگاه و منزلت واقعی خود را بیابد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ایران هلث

نمایشگاه بین‌المللی تهران،طی روزهای سوم تاششم خردادماه،میزبان رویدادی بزرگ درزمینه عرصه دستاوردهای تجهیزات پزشکی دندانپزشکی،آزمایشگاهی،دارویی و خدمات سلامت است.نمایشگاهی که به لحاظ حجم قابل توجه شرکت‌های مدعو،یکی از معتبرترین نمایشگاه‌هادر سطح جهان است نمایشگاه ایران‌هلث،درست در زمانی برگزار می‌شود که جهان آرام آرام درحال آغاز کردن دوران آرامش پس از پاندمی کروناست. دورانی تلخ که باهمکاری کادرهای درمان سراسر جهان، درحال محوکامل است.به نظرمی‌رسد که ابتکار دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه،بیشتر در محورهایی چون ایجاد نوعی تعامل جهانی و بسط ارتباطات و استفاده‌های دوسویه در زمینه رد و بدل اطلاعات متمرکز است.یعنی همان حرکت مورد ستایش که باید هرچه زودتر آغاز شو. صنعت تولیدتجهیزات پزشکی،دندانپزشکی،آزمایشگاهی،دارویی وخدمات سلامت،صنعتی ایستانیست ونمی‌توان دردوره‌های مختلف،با دیدی یکسان به آن نگاه کرد.همانگونه که می‌دانیم،پیشرفت‌های دقیق ولحظه‌ای درعلم پزشکی که این روزهابه اوج خود رسیده است،بدون وجودابزارآلات مورداحتیاج ورشدصنعت تولید وسائل پیشرفته،کاری تقریباغیر ممکن است فرصتی که بیست وسومین نمایشگاه دستاوردهای مدرن صنعت سلامت،به همت شرکت آوای موفق ایرانیان،در اختیار دست‌اندرکاران صنعت سلامت وپزشکی کشور قرار می‌دهد،فرصتی مغتنم درشناخت ابعاد گوناگون این صنعت واستفاده‌های بهینه در تبادل اطلاعات است،یعنی همان سویه‌ای که باید ازسوی وزارت درمان وآموزش پزشکی،به فال نیک گرفته شده همه گونه حمایت های لازم از فعالان این صنعت صورت گیرد تابه تدریج به مرزهای شکوفایی وخودکفایی در این زمینه نزدیک شویم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]