مدیر صنعت تجهیزات پزشکی صاایران:

صاایران، با 50 مجوز در خدمت جامعه پزشکان و کادر درمان

کد: 140103076103618661

https://bit.ly/3wSPkbW

، (اخبار رسمی):  کرونا بر همه ثابت کرد ارائه سرویس و خدمات به موقع و صحیح در حوزه سلامت به چه میزان اهمیت دارد. صنعت تجهیزات پزشکی بر مبنای ارائه خدمت شایسته و صادقانه در شرایط کرونا تعریف و کوشید تا با ارائه خدمات مناسب و تولید تجهیزات پزشکی گامی هرچند کوچک در تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان‌ها بردارد .

صاایران، با 50 مجوز در خدمت جامعه پزشکان و کادر درمان
صاایران، با 50 مجوز در خدمت جامعه پزشکان و کادر درمان

گستره محصولات صاایران

صنعت تجهیزات پزشکی صاایران با تولید انواع مانیتورهای علایم حیاتی، سامانه تله مدیسین یا پزشکی از راه دور، انواع ساکشن‌های جراحی، انواع ایمپلنت‌های ستون فقرات، پروتز زانو، دستگاه الکتروشوک قلبی، دستگاه الکتروشوک اتوماتیک، تله متری و هولتر فشار و ECG، چراغ‌های سیالیتیک اتاق عمل، هوشمند سازی و بروزرسانی اتاق‌های عمل قدیمی، سنسور کاپنوگراف و سامانه اندازه گیری و پردازش سیگنال‌های مغزی EEG ، دستگاه کامل لاپاراسکوپی شامل اینسافلیتور، منبع نور سرد و سیستم تصویر و سایر محصولات تولیدی یکی از گسترده ترین سبدهای محصول در زمینه تولید داخل را داراست.

کارآفرینی، انگیزه مهم فعالیت‌های صاایران

مهندس آیت تاجی، مدیر صنعت تجهیزات پزشکی صاایران گفت: «این صنعت با سابقه‌ای بیش از 25 سال در حوزه سلامت و تولید تجهیزات پزشکی همواره سعی در یاری رساندن به بخش سلامت کشور کرده است . امروزه ما به عنوان یک تولید کننده علی رغم وجود مشکلات عدیده که یکی از آنها نرخ ارز و تخصیص ارز ترجیحی و عدم ثبات قیمت‌هاست بنا را بر آن گذاشته‌ایم تا کارآفرینی همچنان انگیزه بخش فعالیت‌های ما باشد.»

اشتغالزایی و هم افزایی با بخش‌های توانمند خصوصی فعال  

مدیر صاایران خاطرنشان کرد: «به کارگیری سرمایه انسانی خبره و جوان و اعتماد به جوانان شعاری بود که در عمل به منصه ظهور گذاشته شد و به لطف خدا امروزه با ایجاد اشتغال مفید و کارآمد شاهد بروز خلاقیت در این عرصه نیز هستیم.»

وی افزود: «این شرکت از توانمندی‌های بخش‌های توانمند خصوصی فعال به خوبی استفاده کرده و ایجاد شبکه ای گسترده از شرکت‌های همکار بخش خصوصی مبین این موضوع است.»

مزیتهای رقابتی صاایران

مدیر صنعت تجهیزات پزشکی صاایران با بیان اینکه همواره فروش محصول با کیفیت دغدغه همه مدیران مجموعه بوده است، تاکید کرد: «لذا پشتیبانی یک تیم فنی و حرفه ای در بخش‌های کنترل کیفیت در کنار الزامات سیستمی و مدیریت کیفیت همانند استانداردهای Iso 13485 یا اخذ نشان CE خطوط قرمز تولید محصول است. برخورداری از حدود 50 مجوز فعالیت از اداره کل تجهیزات پزشکی نیز بیانگر توسعه سبد محصولات بوده و امیدواریم همواره در راستای ارائه خدمت هدفمند به جامعه پزشکان و کادر درمان در این راه با انگیزه بکوشیم.»

برنامه‌ها و تحلیل صاایران از صنعت تجهیزات پزشکی

در راستای دستیابی به اهداف بلند مدت وزارت بهداشت نیز کوشیدیم تا اولویت‌های تولید این وزارت خانه را بررسی کرده و گام‌های خود را بر مبنای نیازهای اول کشور برداریم.

آیتی در ادامه صحبت هایش تصریح کرد: «ما به سمت تولید محصولاتی که ارزبری زیاد دارند و یا چالش وزارت بهداشت بوده و مشکلی را از کشور یا از مردم حل می کنند، حرکت کردیم. این صنعت با ایجاد زیرساخت‌های قوی در خطوط تولید و بهره مندی از آزمایشگاه‌های کنترلی کیفی پیشرفته در صدد است تا همواره رضایت مندی مشتریان را که اولویت اول هر کسب و کار و پیشه ای است را افزایش داده و اگر اعتباری در این خصوص و در این حوزه دارد این اعتبار ناشی از اعتماد مشتریان است و صیانت از این اعتماد رسالت ما خواهد بود.»

برخی از مشکلات این شرکت تولیدکننده

عدم ثبات قیمت‌ها و تغییر روزانه نرخ مواد اولیه و افزایش چشمگیر دستمزد خدمات هرچند مدیریت تولید محصول را دشوار و با کندی مواجه کرده ولی این صنعت با تمام جدیت می کوشد تا چرخ تولید همواره در حرکت بماند.

خدمات پس از فروش صاایران

 صنعت تجهیزات پزشکی صاایران شبکه‌ای گسترده از خدمات و خدمات پس از فروش محصولات را راه اندازی کرده و مدعی است تا کمتر از 48 ساعت مشکل مطرح شده از سوی مشتریان باید شناسایی و رفع شود. همواره معتقدیم تولید محصول با کیفیت در کنار ارائه خدمات رضایت بخش منجر به تقویت برند سازمانی خواهد شد و در این راستا تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.

مدیر مدیر صنعت تجهیزات پزشکی صاایران در پایان گفت: «نمایشگاه‌ها نیز فرصت بسیار خوبی برای تبادل نظر، ارائه محصولات، دریافت نظرات مشتریان هستند. ایران هلث یک نمایشگاه معمولی نبوده و نیست بلکه همیشه یک رخداد بزرگ در حوزه تجهیزات پزشکی بوده و از این باب از کلیه مسئولان و دست اندرکاران تشکر و قدردانی می‌کنیم.»

مهرداد رحمت‌نیا، مدیرفروش شرکت صاایران نیز در ادامه گفتگو در نمایشگاه ایران هلث 1401 گفت: «صاایران دارای یک صنعت تولیدمحور است و با توجه به فعالیت دو دهه خود چشم انداز رو به رشدی را دارد.»

وی تصریح کرد: «به دلیل فشار مضاعفی که به مراکز درمانی و به خصوص زیرساخت‌های حوزه‌ها در طی این دو سه سال گذشته وارد آمده، فکر می‌کنم نیاز به بازسازی در حوزه تجهیزات پزشکی و کل حوزه پزشکی و این بازار بزرگ است.»

وی با بیان اینکه بزرگترین مشکل ما وجود تغییرات در همه حوزه‌ها است، خاطر نشان کرد: «نوسانات اقتصادی و تغییرات نرخ ارز و دستورالعملها، روند تصمیمگیری و خدمت رسانی به ذینفعان ما را دچار آسیب می‌کند. باید وحدت و ثباتی در ارگان‌های بالادستی و سازمان‌های تصمیم گیر و تصمیم ساز وجود داشته باشد و از آسیب‌های احتمالی جلوگیری کند.»

شایان ذکر است این شرکت ضمن تشکر از کادر درمان تمام توان خود را در راستای کاهش مشکلات آنها در حوزه محصولات و تجهیزات پزشکی به کار میبندند.

صاایران، با 50 مجوز در خدمت جامعه پزشکان و کادر درمان

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

صاایران، با 50 مجوز در خدمت جامعه پزشکان و کادر درمان

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ایران هلث

نمایشگاه بین‌المللی تهران،طی روزهای سوم تاششم خردادماه،میزبان رویدادی بزرگ درزمینه عرصه دستاوردهای تجهیزات پزشکی دندانپزشکی،آزمایشگاهی،دارویی و خدمات سلامت است.نمایشگاهی که به لحاظ حجم قابل توجه شرکت‌های مدعو،یکی از معتبرترین نمایشگاه‌هادر سطح جهان است نمایشگاه ایران‌هلث،درست در زمانی برگزار می‌شود که جهان آرام آرام درحال آغاز کردن دوران آرامش پس از پاندمی کروناست. دورانی تلخ که باهمکاری کادرهای درمان سراسر جهان، درحال محوکامل است.به نظرمی‌رسد که ابتکار دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه،بیشتر در محورهایی چون ایجاد نوعی تعامل جهانی و بسط ارتباطات و استفاده‌های دوسویه در زمینه رد و بدل اطلاعات متمرکز است.یعنی همان حرکت مورد ستایش که باید هرچه زودتر آغاز شو. صنعت تولیدتجهیزات پزشکی،دندانپزشکی،آزمایشگاهی،دارویی وخدمات سلامت،صنعتی ایستانیست ونمی‌توان دردوره‌های مختلف،با دیدی یکسان به آن نگاه کرد.همانگونه که می‌دانیم،پیشرفت‌های دقیق ولحظه‌ای درعلم پزشکی که این روزهابه اوج خود رسیده است،بدون وجودابزارآلات مورداحتیاج ورشدصنعت تولید وسائل پیشرفته،کاری تقریباغیر ممکن است فرصتی که بیست وسومین نمایشگاه دستاوردهای مدرن صنعت سلامت،به همت شرکت آوای موفق ایرانیان،در اختیار دست‌اندرکاران صنعت سلامت وپزشکی کشور قرار می‌دهد،فرصتی مغتنم درشناخت ابعاد گوناگون این صنعت واستفاده‌های بهینه در تبادل اطلاعات است،یعنی همان سویه‌ای که باید ازسوی وزارت درمان وآموزش پزشکی،به فال نیک گرفته شده همه گونه حمایت های لازم از فعالان این صنعت صورت گیرد تابه تدریج به مرزهای شکوفایی وخودکفایی در این زمینه نزدیک شویم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]