برای اولین بار در ایران:

عرضه بسته بندی‌های پزشکی شرکت آروند فن پارس درمحافل بین‌المللی

کد: 140103076104118661

https://bit.ly/3N0OXD2

، (اخبار رسمی): شرکت آروند فن پارس با سابقه فعالیت 15 ساله در حوزه تجهیزات کنترل عفونت و استریلیزاسیون ابتدا دستگاه‌های وارداتی استریلایزر را به فروش میرساند و پس از مدتی به سمت تولید حرکت کرد.

عرضه بسته بندی‌های پزشکی شرکت آروند فن پارس درمحافل بین‌المللی
عرضه بسته بندی‌های پزشکی شرکت آروند فن پارس درمحافل بین‌المللی

توسعه فعالیتها تا زمان حاضرطبق گفته رییس هیئت مدیره این شرکت توانست برای اولین بار در ایران تولید بسته بندی‌های استریل را با هدف پوشش دو مارکت اعم از تولیدکنندگان لوازم یکبار مصرف پزشکی و حوزه مصارف بیمارستانی، کلینیک‌ها و تمامی مراکز درمانی آغاز کند.

تجهیز مراکز CSSD و تولید انواع فیلم‌های بسته بندی‌های پزشکی

خانم مهندس آرین دلداری گفت: ما در شرکت آروند فن پارس پس از تولید بسته بندی‌های استریل، به سراغ تجهیز C.S.S.D‌ها رفتیم. پس از مطالعه و بررسی چگونگی تجهیز مراکز C.S.S.D و نحوه ی صحیح آن برای جلوگیری از انتشار آلودگی و به حداقل رساندن عفونت‌های بیمارستانی، تولید دستگاه‌های استریلایزر و نشانگرهای شیمیایی را پیش گرفتیم. همچنین در حال حاضر شرکت علاوه بر موارد بالا به تولید انواع فیلم‌های بسته بندی‌های پزشکی نیز می پردازد.

صادرات محصولات آروند فن پارس و فعالیت در دوران کرونا

تقریبا 4 سال است که آروند فن پارس، صادرات را به بیش از 10 کشور مطرح آغاز کرده است که با وجود کیفیت بالای محصولات در این امر تا به اکنون بسیار موفق بوده است.

عضو کمیته فنی انجمن جهانی بسته بندی‌های پزشکی SBA افزود: «همچنین ما توانستیم در زمان شیوع ویروس کرونا، در چهل روز محصولات پیشگیری از بیماری کرونا اعم از؛ لباس‌های ایزوله و ماسک را به سبد محصولات تولیدی خود اضافه کنیم.»

چشم انداز شرکت برای آینده و برنامه‌های پیش رو

وی گفت: «از آنجا که خط مشی این شرکت در حوزه استریل به امید جهانی عاری از عفونت است؛ بحث کنترل عفونت برای ما بسیار پر اهمیت بوده و چشم انداز شرکت آروند فن پارس در واقع تولید و عرضه محصولاتی در همین راستا به بازار است.»

تحلیل احتمالی شما از وضعیت صنعت، چالشها، پیشنهادات و انتقادات اصلاحی مورد نظر.

دلداری در ادامه صحبت‌های خود چالشهای صنعت تولید را برشمرد: «قوانین دست و پا گیری که بر سر راه تولیدکنندگان قرار گرفته است. مانند قوانینی که باید در گمرک برای واردات مواد اولیه به کشور ایجاد شود. اگر چه صنایع همواره درحال پیشرفت در حوزه تکنولوژی ساخت محصولات صنعت پزشکی اند اما مشکل مواد اولیه‌ای است که در بسیاری از موارد به هنگام واردات دچار مشکلاتی چون گمرک، ثبت سفارش، ترخیص کالا و.. می‌‌شود و لازم است در این زمینه قوانین یک مقدار تسهیل شود».

این تولیدکننده فعال خاطرنشان کرد: «با وجود کالاهای بی کیفیت چینی در ایران و قیمت پایین، تولیدکننده ایرانی توان رقابت با آن را نداشته و با وجود اهمیت قیمت برای مصرف کنندگان، این امر باعث گمراهی مشتریان در انتخاب محصول درست می شود.شاید به درستی لازم باشد که اداره تجهیزات پزشکی و وزارت بهداشت، به جای آنکه به هنگام واردات کنترل‌هایی انجام دهند، پایش‌های خود را پس از عرضه محصولات به بازار انجام دهند.»

ضرورت استاندارد سازی محصولات ایرانی و اخذ تاییدیه‌های بین المللی

وی در ادامه پیشنهاد داد: «محصولات ایرانی می توانند کیفیت خیلی خوبی داشته باشند. پس باید به فکر صادرات آن‌ها باشیم و بکوشیم جایگاهی برای آن ایجاد کنیم. در نظر داشته باشیم که به منظور صادرات؛ به جز کیفیت، مبحث استاندارد آن و اخذ تاییدیه‌های بین المللی نیز اهمیت دارد. لازم است که بسیاری از محصولاتی که هم اکنون در بازار هستند پتانسیل آن برای عرضه به بازار‌های خارجی شناسایی شود و در واقع برای قابل عرضه شدن در سایر مارکت‌ها هدف گذاری شوند»

مزیت‌های رقابتی

با توجه به گفته‌های بالا؛ مزیت محصولات شرکت آروند فن پارس کیفیت بالا و تاییدیه‌هایی است که قادر به اخذ آن تاکنون شده است. این شرکت براساس نیرو‌های جوان پایه ریزی شده و یکی از نقاط قوت آروند، تلاش همواره برای بروز نگه داشتن دانش اعضا در زمینه محصولات تولیدی و محصولاتی است که بتوانند در سبد محصولات قرار بگیرند. ضمن اینکه آروند فن پارس هم اکنون در محافل بین المللی حرفی برای گفتن دارد؛ خود نکته ایست که یکی از تمایز‌های چشمگیر ما نسبت به رقبای داخلی را نمایان می‌سازد.

دلیل و اهمیت حضور در نمایشگاه و تاثیر رویدادهایی از این دست بر صنعت

این تولیدکننده گفت: «با توجه به سابقه حضور مستمر شرکت آروند فن پارس در این نمایشگاه؛ مشتری نه تنها از ایران، بلکه از کشور‌های دیگر نیز رجوع می کند. شرکت ما در ایران هلث بیستم، صادرات به کشور اتریش را آغاز کرد. در واقع اتریش جزء اولین کشورهایی بود که صادرات را به آن شروع کردیم و استارتش در ایران هلث کلید خورد. ضمنا در این نمایشگاه شما با تمام کمپانیهای هم خانواده و فعال در حوزه خود ملاقات کرده و همین رویداد شبکه سازی برند شما را که لزوم و اساس مارکت و بازار هستش را تقویت خواهد کرد.»

ضرورت تهیه مواد اولیه پزشکی/ ارزش افزوده

شریک صنعتی انجمن جهانی SPSS  در پایان گفت: م«اکنون که شرکت‌ها پیشرفت بسیار خوبی در زمینه تولید کرده اند، خوب است بدانند که در زمینه مواد اولیه در داخل ایران کار کنند. قطعا تهیه خیلی از این مواد در داخل ایران امکان پذیر نیست و دانشگاه باید به کمک صنعت آید.»

مدیر شرکت اروند فن پارس تاکید کرد: «ایران مهد مواد پلیمری است و می‌توان بر روی آن کار کرد و از خام فروشی مواد اولیه که در حال حاضر در ایران به سایر کشورها انجام می شود، جلوگیری کرد. لذا با پردازش این مواد در داخل می توانیم آن را به شرکت‌های داخلی عرضه کنیم.»

دلداری با بیان فاصله زیاد دانشگاه و صنعت گفت: «این مساله البته با وجود شرکت‌های دانش بنیان این شرایط کمی تعدیل می‌شود اما کافی نیست. شرکت‌هایی که محصولاتی را به عنوان محصول دانش‌بنیان ثبت کردند؛ قطعا سهم خوبی برای خود در بازار ایجاد کردند. لذا ما هم اکنون نیاز به شرکت‌های کوچک و یا پروژه‌های کوچک که باعث ایجاد ارزش افزوده شوند داریم تا به سبد محصولات مان اضافه کنیم».

عرضه بسته بندی‌های پزشکی شرکت آروند فن پارس درمحافل بین‌المللی

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ایران هلث

نمایشگاه بین‌المللی تهران،طی روزهای سوم تاششم خردادماه،میزبان رویدادی بزرگ درزمینه عرصه دستاوردهای تجهیزات پزشکی دندانپزشکی،آزمایشگاهی،دارویی و خدمات سلامت است.نمایشگاهی که به لحاظ حجم قابل توجه شرکت‌های مدعو،یکی از معتبرترین نمایشگاه‌هادر سطح جهان است نمایشگاه ایران‌هلث،درست در زمانی برگزار می‌شود که جهان آرام آرام درحال آغاز کردن دوران آرامش پس از پاندمی کروناست. دورانی تلخ که باهمکاری کادرهای درمان سراسر جهان، درحال محوکامل است.به نظرمی‌رسد که ابتکار دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه،بیشتر در محورهایی چون ایجاد نوعی تعامل جهانی و بسط ارتباطات و استفاده‌های دوسویه در زمینه رد و بدل اطلاعات متمرکز است.یعنی همان حرکت مورد ستایش که باید هرچه زودتر آغاز شو. صنعت تولیدتجهیزات پزشکی،دندانپزشکی،آزمایشگاهی،دارویی وخدمات سلامت،صنعتی ایستانیست ونمی‌توان دردوره‌های مختلف،با دیدی یکسان به آن نگاه کرد.همانگونه که می‌دانیم،پیشرفت‌های دقیق ولحظه‌ای درعلم پزشکی که این روزهابه اوج خود رسیده است،بدون وجودابزارآلات مورداحتیاج ورشدصنعت تولید وسائل پیشرفته،کاری تقریباغیر ممکن است فرصتی که بیست وسومین نمایشگاه دستاوردهای مدرن صنعت سلامت،به همت شرکت آوای موفق ایرانیان،در اختیار دست‌اندرکاران صنعت سلامت وپزشکی کشور قرار می‌دهد،فرصتی مغتنم درشناخت ابعاد گوناگون این صنعت واستفاده‌های بهینه در تبادل اطلاعات است،یعنی همان سویه‌ای که باید ازسوی وزارت درمان وآموزش پزشکی،به فال نیک گرفته شده همه گونه حمایت های لازم از فعالان این صنعت صورت گیرد تابه تدریج به مرزهای شکوفایی وخودکفایی در این زمینه نزدیک شویم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]