اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103086105716078

آشنایی با فواید بازی فکری برای کودکان

کد: 140103086105716078

https://bit.ly/3a6wTbV

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه کودکان، علاقه خاصی به بازی‌های فکری از خود نشان می‌دهند، بنابراین والدین سعی می‌کنند بازی‌هایی را در اختیار فرزندان خود قرار دهند که علاوه بر گذراندن اوقات فراغت، به افزایش هوش نیز کمک کند

فواید بازی فکری برای کودکان
آشنایی با فواید بازی فکری برای کودکان

 به طور کلی بازی‌های فکری برای کودکان بسیار مهم است و باعث افزایش اعتماد به نفس و توانایی یادگیری آنها می‌شود. برای خرید بازی‌های فکری ایرانی و خارجی می‌توانید به سایت گیم افزار مراجعه نمایید و بازی فکری مورد نظر را با ضمانت اصالت و کیفیت سفارش دهید. گیم افزار فروشگاه بازی فکری و نوشت افزار به متقاضیان این امکان را می داد تا بازی فکری مورد نظر خود را در هر نقطه از کشور بصورت آنلاین خریداری نمایند.

مهم ترین فواید بازی فکری برای کودکان

والدین باید با توجه به سن کودک خود یک بازی فکری متناسب با سن کودک خود ارائه دهند تا کودک در حین بازی دچار مشکل نشود. بازی های فکری برای کودکان بسیار مفید و مهم هستند که در زیر به برخی از آنها به طور خلاصه اشاره شده است.

افزایش رشد شناختی و تقویت فرآیند تفکر

بازی ها روند فکر را بهبود می بخشد. در بازی باید از تمام توانایی های ذهنی خود برای یافتن پاسخ مناسب استفاده کنید تا به بهترین نتیجه برسید. در این راه از منطق و استدلال نیز استفاده می کنید که رشد شناختی فرزندتان را تقویت می کند.

یک تمرین موثر برای ذهن

با کمک بازی های فکری، ذهن کودک شروع به تمرین و یادگیری می کند تا در سنین بالا با فعالیت های مدرسه و فعالیت های بدنی سازگار شود. حل پازل، سودوکو، جدول کلمات متقاطع، بازی یک نفره یا حل مکعب روبیک یک تمرین موثر برای ذهن برتر است.

بهبود تمرکز

بازی ها یا پازل های فکری جذاب و سرگرم کننده، کودکان را تشویق می کند تا بیشتر روی موضوع تمرکز کنند. بازی کردن با بازی های فکری مثل پازل علاوه بر هیجان انگیز و سرگرم کننده بودن، کودکان را تشویق می کند تا زمان بیشتری روی یک موضوع تمرکز کند.

تحریک خلاقیت

برای اینکه کودک بتواند با استفاده از چارچوب‌هایی جدید پاسخ‌های مناسب را بیابد به خلاقیت نیاز دارد و این همان چیزی است که در بازی کردن تقویت می‌شود. بازی‌های فکری می‌تواند به صورت قابل توجهی به رشد خلاقیت کودکان کمک کند.

بهبود حافظه

علاوه بر موارد فوق می توان از بازی های فکری برای بهبود و شکل دادن به حافظه نیز استفاده کرد. بازی هایی مانند پازل و سودوکو می توانند حافظه کودکان شما را تقویت کنند.

مهم ترین امکانت بازی فکری برای کودکان چیست؟

به خاطر داشته باشید که برخی از کودکان علاقه چندانی به بازی های فکری ندارند. در این شرایط والدین باید راه حلی بیابند تا فرزندان خود را به انجام بازی های فکری دیگر تشویق کنند. انتخاب یک بازی فکری جالب و هیجان انگیز می تواند راه حل خوبی برای تشویق کودکان به بازی باشد.

اهمیت بازی‌های فکری برای کودکان از آنجا مشخص می‌شود که علاوه بر سرگرمی، می‌توانند کودک را با سایر بازیکنان مشارکت کنند. همچنین به بازیکنان اجازه می دهد تا یک استراتژی خاص را توسعه دهند یا خلاقیت کودکان را تقویت کنند. برای مثال، بازی با لگو شما، به رشد خلاقیت و هوش کودک خود کمک می کنید.

مزایای بازی فکری برای کودکان چیست؟

والدین به دنبال این موضوع هستند که بتوانند مزیت‌های بازی فکری برای کودکان را بدانند تا بتوانند بازی مناسبی را برای فرزندانشان تهیه کنند. بازی فکری برای کودکان علاوه بر این که برای مدت زمانی کودک را سرگرم و مشغول می‌کند مزیت‌های فراوانی نیز به همراه دارد که کمک می‌کند کودک به فردی مفید و توانمند در جامعه تبدیل شود. در ادامه به این مزیت‌‌ها اشاره می‌کنیم.

والدین می خواهند از فواید بازی فکری برای فرزندان خود بدانند تا بتوانند بازی مناسب را برای فرزندان خود بیابند. بازی فکری های بچه گانه علاوه بر اینکه کودک را برای مدتی سرگرم می کند، مزایای زیادی نیز دارد که به کودک کمک می کند تا به فردی مفید و توانا در جامعه تبدیل شود. در ادامه به مهم ترین فواید بازی فکری برای کودکان اشاره شده است:

  • افزایش هوش و تمرکز
  • افزایش یادگیری
  • احساسات درونی
  • افزایش رشد اجتماعی
  • کاهش استرس و اضطراب

گیم افزار فروشگاه بازی فکری و نوشت افزار

فروشگاه اینترنتی گیم‌افزار با استفاده از مشاوره کارشناسان آموزشی، تربیتی و روانشناسان حوزه کودک و نوجوان بهترین بازی‌های فکری موجود در بازار ایران و جهان که برای افزایش هوش و خلاقیت فرزندان ایران زمین مناسب هستند را گردآوری کرده است. شعار ما در گیم‌افزار این است که خلاقیت آموختنی و هوش قابل تقویت است. کافیست بازی‌های فکری مناسب را انتخاب کرده و وجوه مختلف ذهن خود را به چالش بکشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02184347222 تماس حاصل فرمایید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی گیم افزار

اعتقاد ما در گیم‌افزار این است که خلاقیت آموختنی و هوش قابل تقویت است. کافیست بازی‌های فکری مناسب را انتخاب کرده و وجوه مختلف ذهن خود را به چالش بکشید. از طرفی در روزگاری که تلفن همراه موجب مختل شدن روابط اجتماعی کودکان و نوجوانان شده است، بازی‌های فکری ساده و جالب تمامی اعضای خانواده را چند ساعتی دور هم جمع می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش