اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211157803616078
در دسترس نیست

بازی فکری برای هدیه چی بخریم؟؛ کادویی فراموش نشدنی

کد: 140211157803616078

، تهران , (اخبار رسمی): آیا تا به حال به دنبال هدیه‌ای جذاب برای دوستان یا خانواده‌تان بوده‌اید که بتوانید با آن‌ها ساعت‌ها سرگرم شوید؟ گاهی اوقات یک بازی فکری، یک هدیه کوچک می‌تواند تبدیل به یک تجربه گروهی فراموش‌نشدنی شود.

بازی فکری برای هدیه چی بخریم؟؛ کادویی فراموش نشدنی
بازی فکری برای کادو چی بخریم؟

آیا تا به حال به دنبال هدیه‌ای جذاب برای دوستان یا خانواده‌تان بوده‌اید که بتوانید با آن‌ها ساعت‌ها سرگرم شوید؟ گاهی اوقات یک بازی فکری، یک هدیه کوچک می‌تواند تبدیل به یک تجربه گروهی فراموش‌نشدنی شود. در این متن، به بررسی چند بازی فکری پرطرفدار و مناسب برای افراد مختلف می‌پردازیم. سهمیه‌ی هر گروه سنی را در نظر گرفته و بازی‌هایی انتخاب کرده‌ایم که علاوه بر افزایش تفکر و استراتژیک‌تان، لحظات خنده و تعامل گروهی فراهم کند. بیایید با هم نگاهی به این لیست بیندازیم و هدیه‌ای با ویژگی‌هایی جذاب برای عزیزانمان انتخاب کنیم.

انواع بازی های فکری برای هدیه مناسب است; زیرا هر سن و سلیقه ای را راضی و سرگرم می کنند. در ادامه به بیان مزایای بازی های فکری می پردازیم و شما را با 5 بازی فکری مناسب برای هدیه آشنا می کنیم.

چه چیزهایی تا الان دادی؟ احتمالاً برای دوستان و خانواده خود ماگ، لباس و وسایل تزئینی زیادی خریده اید و اکنون می خواهید یک هدیه هیجان انگیز بخرید. هدیه ای که برای مدت طولانی در یادها خواهد ماند. بازی های فکری برای هدیه از هر نظر مناسب و جذاب است; چرا:

  • با بازی فکری ساعت ها سرگرمی و سرگرمی را به عزیزانتان هدیه خواهید داد.
  • بازی های فکری در مقایسه با بسیاری از محصولات موجود در بازار قیمت مناسبی دارند.
  • هیچ محدودیتی وجود ندارد. هر کسی با هر سن و شرایط فیزیکی می تواند با بازی های فکری سرگرم شود.

با تهیه یک بازی فکری به مناسبت تولد، چند نشانه را نشان خواهید داد. شما با انجام بازی های فکری به عزیزان خود دوستی و صمیمیت می بخشید.

گربه های انفجاری؛ لطفا منفجر نشوید.
Exploding kittens یک بازی مهیج و پرطرفدار است و رکوردهای مختلفی در سطح جهانی به دست آورده است. این بازی برای افراد بالای 8 سال مناسب است.

کارت های بازی به دسته های انفجاری، خنثی کننده و اکشن تقسیم می شوند. در ابتدای بازی کارت های مواد منفجره و خنثی کننده را جدا کرده و کنار می گذاریم. نحوه توزیع کارت ها به تعداد بازیکنان بستگی دارد.

کارت های گربه های انفجاری را یک کمتر از بازیکنان می شماریم، بقیه کارت ها را وسط می گذاریم و بازی شروع می شود. در هر نوبت، بازیکنان به تعداد کارت از دست خود بازی می کنند و در پایان نوبت، یک کارت از استخر می گیرند. اگر ابتدا به گربه در حال انفجار برسند، با کارت خنثی کننده از خطر خارج می شوند، اما در نهایت همه بازیکنان منفجر می شوند و آخرین نفر برنده این بازی هیجان انگیز می شود.

جالیز; مانند یک کشاورز حرفه ای بکارید و بفروشید.
اگر فرد مورد نظر شما علاقه مند به معامله و دادن و بستن است، حتما بازی جالیز را به عنوان یک بازی فکری برای هدیه انتخاب کنید. این بازی برای گروه های 3 تا 7 نفره بالای 9 سال مناسب است.

ابتدا هر بازیکن یک جالی با دو خانه می برد. زمین سوم و تراکتورها در وسط زمین قرار می گیرند. هر بازیکن 5 کارت دریافت می کند و کارت های باقی مانده در وسط قرار می گیرد. بازیکن در نوبت خود 3 کار انجام می دهد:

1 تا 2 محصول رشد می کند.
از وسط کارت یک محصول می گیرد، یا خودش می کارد یا با دیگران معامله می کند.
از وسط 3 کارت می گیرد و روی کارت های خودش می گذارد.
در طول بازی می توانید چیزهایی مانند گاوآهن اضافی، کود و تراکتور بخرید و از امکانات آنها استفاده کنید. در نهایت بازی تا 3 دور کامل ادامه می یابد و کارت های وسط جدول تمام می شود. همچنین می توانید بازی Jaliz را در حالت پیشرفته انجام دهید. در این حالت چالش هایی مانند حمله کلاغ ها، هوای بارانی، سرمای زمستان و سرقت اضافه شده و بازی را هیجان انگیزتر می کند. هر طور که فکر می کنید، این بازی ذهنی یک گزینه عالی برای تولد/ مناسبت هاست.

شب های مافیا؛ هیجان و خلاقیت را هدیه دهید.
انواع مختلفی از بازی های فکری برای کادو وجود دارد. اما اگر به دنبال یک بازی متفاوت و پیچیده هستید، بازی مافیا را انتخاب کنید. در بازی Mafia Nights بازیکنان به دو دسته کلی تقسیم می شوند. مافیا می خواهد شهر را تصرف کند و شهروندان باید علیه آنها متحد شوند. استرس و هیجان در طول این بازی افزایش می یابد. هر چه تعداد افراد بیشتر باشد، بازی هیجان انگیزتر است. اما به طور کلی می توانید این بازی را در گروه های ۲ تا ۵ نفره انجام دهید.

کودتا؛ به قلب دنیای سیاست و توطئه ضربه بزنید.
بازی کودتا زندگینامه یک حکومت فاسد در آستانه سقوط است. شما و سایر بازیکنان اعضای رده بالای دولت هستید و باید برای حذف رقبا به هر وسیله ای متوسل شوید.

از ابتدای بازی دو تا از نقش های اشراف زاده، قاتل، فرمانده، سفیر یا شاهزاده به شما داده می شود و 2 سکه نیز دریافت خواهید کرد. هر کدام از شخصیت ها قدرتی دارند و بر اساس آن طرح های مختلفی می سازند. بازی تا مشخص شدن بازمانده نهایی ادامه دارد. آن بازمانده برنده بازی است.

در داخل جعبه بازی 15 کارت شخصیت، 6 کارت قانون بازی، 50 سکه و یک کتاب قوانین وجود دارد. این بازی فکری برای کادو مناسب است و در گروه های ۲ تا ۶ نفره انجام می شود.

بازی زیر خاکی؛ نفس رقبا را در سینه نگه دارید.
اگر می خواهید یک بازی هدیه دادن سریع و هیجان انگیز داشته باشید، به زمین بروید. بازیکنان کنار هم می نشینند. کارت های بازی را وسط می گذارند. روی کارت ها تصاویری از اشیاء عتیقه مختلف وجود دارد. کمترین اعداد در هر کت و شلوار جدا شده و دور انداخته می شوند. بقیه کارت ها را روی هم می چینند و به نوبت شروع می کنند. هر کس هر چقدر که بخواهد کارت می گیرد. اما اگر به کارتی با شکل تکراری برخورد کند، می سوزد. از طرفی هر کدام از کارت ها ویژگی خاصی دارند و بازی را هیجان انگیزتر می کنند. در نهایت، کسی که کارت های بیشتری بگیرد برنده است.

می توانید این بازی را به مدت 15 تا 20 دقیقه در گروه های 2 تا 4 نفره انجام دهید و لذت ببرید.

بهترین بازی فکری برای هدیه در فروشگاه اینترنتی گیم افزار
آیا می خواهید به عزیزان خود هیجان، خنده، سرگرمی، خلاقیت و هوش هدیه دهید؟ پس بازی ورق فکری را به عنوان هدیه در لیست خرید خود قرار دهید.

فروشگاه اینترنتی گیم ور می تواند در این راه به بهترین نحو شما را همراهی کند. مشاهده انواع بازی های فکری در سایت gameafzar.com. ویژگی های هرکدام را به طور کامل بخوانید، با کمترین قیمت سفارش دهید و در سریع ترین زمان دریافت کنید. این هدیه خاص به یاد ماندنی خواهد بود!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی گیم افزار

اعتقاد ما در گیم‌افزار این است که خلاقیت آموختنی و هوش قابل تقویت است. کافیست بازی‌های فکری مناسب را انتخاب کرده و وجوه مختلف ذهن خود را به چالش بکشید. از طرفی در روزگاری که تلفن همراه موجب مختل شدن روابط اجتماعی کودکان و نوجوانان شده است، بازی‌های فکری ساده و جالب تمامی اعضای خانواده را چند ساعتی دور هم جمع می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح