اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103096108618906

آشنایی با انواع کانکس

کد: 140103096108618906

https://bit.ly/3wYQORY

، (اخبار رسمی): در این مطلب میخواهیم با کانکس آشنا شویم و در مورد مزایا و معایب این سازه ها نیز صحبت کنیم

در مورد کانکس ها چه میدانید؟

بهتر است این مطلب را با یک پرسش آغاز کنیم، آیا شما در مورد کانکس و کاربردهای آنها چیزی میدانید؟ با توجه به کاربردهای فراوان انواع کانکس، امروزه تقریبا همه ی افراد این سازه ها را میشناسند اما بر خود لازم میدانیم که این سازه ها را معرفی کنیم زیرا ممکن است تعدادی از افرا با این سازه ها آشنایی نداشته باشند و تمایل داشته باشند که در این زمینه اطلاعاتی کسب کنند. پیشنهاد میکنیم تا پایان مطلب را همراهمان باشید.

کانکس ها سازه های از پیش ساخته شده ای هستند که شبیه به سازه های سنتی دارای دیوار، سقف، کف، درب ورودی، پنجره و …. هستند. ایده ی اولیه ساخت کانکس بر اساس ایجاد سرپناهی موقت و امن بود اما رفته رفته با توسعه صنعت کانکس سازی، متریال نوین، احساس نیاز بیشتر به سازه های قابل حمل و ضرورت وجود فضاهای کوچک در کلان شهرها و … شاهد پیشرفت روز افزون این صنعت و تولید انواع کانکس هستیم.

این روزها کافی است به اطراف خود نگاه کنید، حتما کانکس های نگهبانی را در ورودی ها، کانکس های ویلایی را در مناطق خوش آب و هوا، کانکس های سرویس بهداشتی را در پارک ها یا گذرگاه های جاده ای، کانکس های سیار عابر بانک یا پلیس راه و چندین نوع کانکس دیگر با کاربری متفاوت را خواهید دید. حال میخواهیم بدانیم این سازه ها چه مزیت ها و معایبی دارند و آیا خرید چنین سازه های پیشنهاد میشود؟

برای خواندن ادامه مطلب و مشاهده کانکس های میاک به سایت میاک کانتین مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان