اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103096108818906

آشنایی با قیمت کانکس

کد: 140103096108818906

https://bit.ly/3wV8SML

، (اخبار رسمی): در این مطلب میخواهیم قیمت کانکس ها و فاکتورهای اثر گذار بر قیمت کانکس ها را بررسی کنیم

همه چیز در مورد قیمت کانکس

کانکس سازه از پیش طراحی شده قابل حملی است که جایگزین مناسبی برای سازه هایی است که با مصالح ساختمانی ساخته میشوند. این سازه ها محل مناسبی برای سکونت و انجام برخی فعالیت ها هستند که میتوان آن ها را به مکان دلخواه با شرایط آب و هوایی مختلف منتقل کرد. کانکس ها نیاز افراد به ساخت و ساز را برطرف میکنند و میتوان به سرعت و با هزینه ی کمتر آن ها را تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. کانکس ها در گذشته تنها برای اقامت کوتاه مدت مورد استفاده قرار میگرفتند اما امروزه کاربردهای گوناگونی دارند که با توجه به نوع آن ها متفاوت هستند. در ادامه انواع کانکس و قیمت هایشان را بررسی خواهیم کرد.

قیمت کانکس دست دوم

به دلیل محبوبیت و بازار پر رونق خرید و فروش کانکس های دست دوم ابتدا در مورد قیمت این سازه ها میگوییم، در حال حاضر کانکس های دست دوم به دلیل قیمت مناسب و همچنین سرعت دسترسی به آن ها بین خریداران بسیار محبوب هستند. شاید با شنیدن لفظ کانکس دست دوم تصور کنید که این سازه ها محدود هستند و تنوع ندارند و یا اینکه تصور میکنید از لحاظ فنی و ظاهری پر از ایراد هستند اما اینگونه نیست؛ میتوان گفت همانطور که کانکس های نو متنوع هستند سازه های دست دوم نیز انواع مختلفی دارند که مشتری میتواند علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها در کمترین زمان کانکس مورد نظر را بر اساس نیاز و سلیقه خود انتخاب کند.

حال که بحث قیمت و صرفه جویی در هزینه های خرید کانکس شد بهتر است نحوه ی قیمت گذاری این سازه ها را نیز بگوییم، کانکس های دست دوم با 30 تا 40 درصد قیمت کمتر نسبت به سازه های نو در اختیار خریدار قرار میگیرند. توجه داشته باشید برای خرید کانکس دست دوم آن را از نزدیک بررسی کنید تا از سلامت فنی و ظاهری آن اطمینان حاصل کنید و آسوده خاطر باشید که بخاطر قیمت کمتر مجبور به خرید سازه ی بی کیفیت و آسیب دیده نشده باشید. از معایب خرید کانکس دست دوم عدم اطلاعات کافی خریدار است که این مشکل نیز با راهنمایی یک کارشناس قابل حل خواهد بود.

نحوه محاسبه قیمت کانکس

در ادامه به عوامل تاثیر گذار بر قیمت کانکس خواهیم پرداخت. قیمت کانکس ها تحت تاثیر چند عامل مهم است:

ابعاد:

از مهم ترین فاکتورهای تاثیر گذار بر قیمت کانکس باید به ابعاد آن اشاره کرد زیرا ابعاد بزرگتر هر سازه مستلزم صرف مصرف مصالح و وقت بیشتر است. کانکس های با ابعاد استاندارد در مقایسه با کانکس هایی که به صورت سفارشی ساخته میشوند هزینه ی کمتر و جابجایی آسانتری دارند.

طرح و کاربری:

عامل مهم دیگری که قیمت کانکس را تعیین میکند طرح و کاربری آن است زیرا ممکن است دو کانکس مختلف دارای یک اندازه باشند اما به دلیل نوع کاربری و طرح، قیمت متفاوتی داشته باشند. طرح و نوع کاربرد است که مشخص میکند یک کانکس باید چه ابعادی داشته باشد.

محل اجرای سازه:

اکثر کانکس ها در کارخانه ساخته میشوند و سپس آن را مکان مورد نظر منتقل میکنند اما گاهی محدودیت محل استفاده از کانکس و بزرگ بودن ابعاد کانکس اجازه ی ساخت آن ها را در کارخانجات نمی دهد و باید در محل آن ها را اجرا کرد. قیمت این نوع سازه ها به دلیل هزینه های کارشناسی، حمل مصالح و ساخت در محل 15 درصد بیشتر است.

امکانات و تجهیزات داخلی: 

بدیهی است که سازه های مجهز و با امکانات قیمت بیشتری نسبت به کانکس های ساده دارند. برای مثال قیمت کانکس کارگاهی که هیچ امکانات خاصی به جز ابعاد بزرگ و سیستم برق کشی و تهویه ندارد با یک کانکس ویلایی که همه ی امکانات لازم برای زندگی را در خود جای داده متفاوت خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه