اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103196126010569

ترفند های اینستاگرام

اموزش صفر تا صد ترفند های اینستاگرام

کد: 140103196126010569

https://bit.ly/3aJha2U

، آسارا , (اخبار رسمی): امروزه استفاده کردن از این ترفند های اینستاگرامی سبب شده است تا بسیاری از پیج ها در اینستاگرام، بتوانند درآمد های میلیونی کسب کنند. شما نیز میتوانید با استفاده کردن از این ترفند های بالا پیج خود را به یکی از بهترین و حرفه ای ترین پیج ها تبدیل کنید.

اموزش صفر تا صد ترفند های اینستاگرام
اموزش صفر تا صد ترفند های اینستاگرام

اولین قدم در مسیر حرفه ای شدن، آشنایی با ترفند های نوشتاری اینستاگرام می باشد، چرا که محتوا یکی از مهم ترین و اصلی ترین ابزار ها در دنیای مجازی می باشد.

آموزش صفر تا صد ترفند های اینستاگرام

اگر شما هم در اینستاگرام فعالیت دارید و به فکر توسعه کسب و کار خود در این برنامه می باشید احتمال دارد که گاهی اوقات به این فکر کنید که چگونه پیج کاری خود را ارتقا دهیم؟ معمولا امروزه همه از اینستاگرام استفاده می کنند و در گوش موبایل همه یافت می شود. به این دلیل هم همه با اصول اولیه اینستاگرام به خوبی آشنا هستند و مانند آب خوردن برایشان آسان است. اما زمانی که به پیج های کاری مختلف در اینستاگرام می نگرید شاید متوجه شوید که دیگر پیج های کاری از تکنیک های پیشرفته تری برای ارتقای پیج خود استفاده کرده اند. این امر هم باعث میگردد تا پست ها و استوری لایک و کامنت های زیادی داشته باشند.  در این مقاله سعی داریم در مورد جدیدترین متد ها و ترفند های اینستاگرام مطالب جذابی را در اختیارتان قرار دهیم تا شما هم از آن دسته افرادی باشید که وقتی فردی وارد صفحه کاریتان شد، شگفت زده گردد.

نوشتن کپشن جذاب در اینستاگرام

شاید تا الان برایتان این اتفاق افتاده باشد که یک پست در اینستاگرام مشاهده می کنید که تکراری است و قبلا هم محتوای آن را در جا های دیگر مشاهده کرده اید؟ اما وقتی مشاهده می کنید که این محتوای تکراری را با انواع افکت های زیبا، جذاب کرده اند تا آخر این پست را مشاهده می کنید و حتی در آخر هم لایک می کنید. پس دیگر وقت آن رسیده است که شما هم استوری ها و پست های جذاب تری را در صفحه خود به اشتراک بگذارید. اگر شما هم به فکر کسب درآمد های میلیونی از اینستاگرام می باشید باید با این ترفند ها آشنا گردید. با رعایت کردن مطالبی که در این مقاله در اختیارتان قرار می دهیم، می توانید به راحتی پیج خود را به یکی از بهترین و حرفه ای ترین پیج ها تبدیل کنید.

ترفند های نوشتاری اینستاگرام

اولین قدم در مسیر حرفه ای شدن، آشنایی با ترفند های نوشتاری اینستاگرام می باشد، چرا که محتوا یکی از مهم ترین و اصلی ترین ابزار ها در دنیای مجازی می باشد. در اینستاگرام به متن هایی که نوشته میشوند کپشن گفته می شود. توجه کردن به نوع این کپشن ها از مهم ترین موارد در این زمینه است. کپشن ها در میزان افزایش ترافیک وب سایت شما تاثیر بسیار زیادی دارند.

بهترین نوع کپشن ها، کپشن هایی هستند که متقاعد کننده باشند تا بتوانید تعامل بیشتری با مخاطب داشته باشید. در آپدیت های جدید اینستاگرام هم با توجه به الگوریتم جدید، این موضوع بسیار مهم است. بسیاری از مخاطبان تصور می کنند که تنها با داشتن فالوور با تعداد بالا، جهت بیشتر دیده شدن پست ها تضمینی است اما دیگر چنین نمی باشد و باید در نوشتن یک کپشن جذاب تلاش کنید.

مهم ترین نکات قبل از نوشتن کپشن در اینستاگرام

از مهم ترین موارد در نوشتن کپشن جذاب، این است که اول هدفتان را مشخص کنید و از آن ها یک لیست تهیه کنید. سپس با مشاهده کردن این لیست، می توانید به راحتی محتوایی جذاب تولید کنید. مثلا اگر شما قصد دارید که یک کمپین اطلاعاتی در مورد محصولات و برند خود برگزار کنید، خود این موضوع می تواند به معنای افزایش تعداد فالوور و یا افزایش ترافیک وب سایت گردد.

برای درک بهتر این جمله، به این مثال هم توجه کنید: مثلا اگر حساب اینستاگرام شما، یک حساب تجاری باشد می توانید روی پست هایی که حمایت شده اند، سرمایه گذاری کنید. البته در بخش های زیر به ایجاد یک اکانت تجاری جذاب هم اشاره می کنیم پس نگران این موضوع نباشید.

نحوه نوشتن کپشن حرفه ای در اینستاگرام

بسیاری از ادمین ها به دنبال این هستند که چگونه می توان یک کپشن جذاب در اینستاگرام نوشت؟

1. از کپشن نهایت استفاده را ببرید.

در اینستاگرام مطالب زیادی به اشتراک گذاشته می شوند. به این علت باید محتوایی که تولید می کند خیلی جذاب و حرفه ای باشد تا بتوانید توجه مخاطب را جلب کنید. یکی از بهترین ترفند های اینستاگرام، نوشتن کپشن سوالی و چالشی در ابتدای کپشن می باشد. چرا که در همین ابتدای کپشن است که مخاطب تصمیم می گیرد ادامه را مطالعه کند یا خیر.

2. حداکثر تعداد کاراکتر در کپشن اینستاگرام

آیا اطلاع دارید که کپشن اینستاگرام در چه حد می تواند طولانی باشد؟ باید بدانید که شما مجاز به نوشتن 220 کاراکتر به معنی 400 کلمه در کپشن اینستاگرام هستید. پس باید از این 400 کلمه بتوانید نهایت استفاده را ببرید. مثلا می توانید جملات کوتاه و شیرین و معنا دار بنویسید. هم چنین می توانید در کپشن، 30 تا هشتگ استفاده کنید. البته منظور این نیست که حتما باید از 400 کلمه استفاده کنید. چرا که تحقیقات در این زمینه نشان می دهد که کپشن هایی که بین 400 تا 705 کاراکتر بودند، نسبت به کپشن هایی که از حداکثر تعداد کاراکتر مجاز استفاده شده اند، بازدید زیاد تری داشته اند.

3. استفاده از هشتگ های متنوع

هشتگ بحث بسیار شیرینی در اینستاگرام هستند که باعث افزایش دسترسی می گردند. هشتگ ها باعث میشوند تا با مخاطب بتوانید ارتباط بهتری برقرار کنید. هشتگ ها به عنوان یکی از جدید ترین ترفند های اینستاگرام می باشند. یک ترفند جالبی که در رابطه با هشتگ ها وجود دارد استفاده کردن از هشتگ های ترکیبی است. مثلا هشتگ های برند، هشتگ های فصلی، هشتگ های مکانی و.... مثلا برند دایسون از هشتگ های مختلفی در فروش محصولات خود استفاده می کند همانند مدل مو، هدیه های متنوع، هدیه دخترانه و...

بدین ترتیب کاربرانی که به دنبال هدیه دخترانه، انواع مختلف مدل مو ها و... هستند می توانند این پست را نیز را مشاهده کنید.

بدین ترتیب است که هشتگ ها موجب افزایش بازدید می شوند و پست شما به افراد بیشتری نشان داده می شوند.

امروزه استفاده کردن از این ترفند های اینستاگرامی سبب شده است تا بسیاری از پیج ها در اینستاگرام، بتوانند درآمد های میلیونی کسب کنند. شما نیز میتوانید با استفاده کردن از این ترفند های بالا پیج خود را به یکی از بهترین و حرفه ای ترین پیج ها تبدیل کنید.

منبع مقاله: برند دیجی فالوور

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجی فالوور

دیجی فالوور با ارائه ارزانترین و باکیفیت ترین فالوور در بین سایت های ایرانی و همچنین امکان خرید فالوور ارزان جزع یکی از بهترین سایت های خرید فالوور می باشد. برای ورد به سایت کلیک کنید www.digi-follower.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]