اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103236133118974

نکات کلیدی در انتخاب مبل چستر کلاسیک

معرفی و بررسی مبل چستر کلاسیک

کد: 140103236133118974

https://bit.ly/3aVGF14

، (اخبار رسمی): در این مقاله قصد داریم تا این نوع از مبل را مورد بررسی قرار داده و به طور کامل به شما بگوییم که چگونه می‌توانید به سادگی و به راحتی آن را با دکوراسیون خانه خود هماهنگ کنید تا بهترین دیزاین را در سال جدید داشته باشید.

معرفی و بررسی مبل چستر کلاسیک
ویژگی های مبل چستر کلاسیک

این سبک از مبلمان کلاسیک سلیقه خاصی میطلبد و به هر فضایی نمیاد پس دقت کنید سبک مناسبی رو انتخاب کرده باشید.

مبل چستر کلاسیک

در شناخت مبل چستر کلاسیک که معمولاً با نام چستر فیلد نیز شناخته می‌شود، ویژگی‌های خاصی وجود دارد که اگر آن‌ها را بدانید می‌توانید به سادگی تفاوت این مبل‌ها را با مبلمان چرمی و یا پارچه‌ای که به همین سبک تولید می‌شوند، متوجه شوید.

اولین مؤلفه‌ای که در طراحی و تولید این نوع از مبل‌ها استفاده می‌شود، مربوط به راحتی آن‌ها برای افرادی است که از این مبلمان استفاده می‌کنند.

گاهی اوقات به منظور آن که مبل چستر کلاسیک مدنظر ما دارای زیبایی ظاهری خاصی نیز باشد، از برخی از فاکتور‌ها و مؤلفه‌ها در آن استفاده کرده‌اند که سبب شده است تا از میزان راحتی این مبل‌ها کاسته شود؛ اما ظاهر آن‌ها همچنان بی‌نقص و زیبا باقی بماند.

دکمه‌های لمسه کاری شده

همان طور که گفته شد در اولین نگاه آن چیزی که نظر ما را بک یک مبلمان چسترفیلد یا همان مبل چستر کلاسیک جذب می‌کند در خصوص دکمه‌هایی است که بر روی تمام سطح مبل به شکل لمسه، کار شده‌اند.

دسته‌ها و پایه‌ها

ویژگی‌های دیگر این مبل‌ها که سبب شده است تا این حد محبوب شده و از دیگر مبل‌ها متمایز شوند، دسته‌ها و پایه‌های آن‌ها است. معمولاً پایه‌های چوبی ساده‌ای برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود، اما همین پایه‌ها به قدری با ظرأفت طراحی شده‌اند که در همان نگاه اول مبل چستر را نیز ظریف جلوه می‌دهند.

مورد بعدی در خصوص دسته‌های این مبل‌ها است. دسته‌های این نوع از مبل‌ها با خود مبل به صورت یک تکه طراحی شده‌اند و جزئی از خود مبل به حساب می‌آیند، اما آن چیزی که اهمیت دارد میزان زاویه‌گیری این دسته‌ها است که از تمام جهات به شکل بی‌نقصی است و با یک شیب بسیار عالی طراحی شده است.

ابعاد و اندازه‌های مبل

مؤلفه ظاهری بعدی مربوط به مبل چستر کلاسیک در خصوص ابعاد و اندازه‌های این مبل است.

این نوع از مبل ها را در اندازه‌های مختلفی طراحی می‌کنند که غالبا بزرگ‌تر بودن یا کوچک‌تر بودن مبل‌ها نسبت به حالت استاندارد مربوط به مواردی است که مشتری به این صورت سفارش می‌دهد. گاهی اوقات فضایی که مشتری مدنظر دارد یک سالن پذیرایی بزرگ است و مسلماً مبلمان چستر که حالت راحتی نیز دارند، باید با ابعاد و اندازه‌های بزرگ‌تری ساخته شوند که در فضای مورد نظر به چشم بیایند.

برخی از مواقع نیز فضای مورد نظر ما کوچک‌تر از حالتی است که باید باشد. در چنین شرایطی لازم است تا اندازه مبلمان مورد نظر ما نیز کوچک‌تر از حالت عادی شود که مبلمان در آن فضا بیش از حد بزرگ به نظر نرسند.

اولین چیزی که در یک ست کامل از مبلمان چستر فیلد به نظر می‌رسد، چند کاناپه راحتی است که با استفاده از دکمه‌های یک دستی، لمسه کاری شده‌اند. بسیاری از مبلمان‌های چرمی و یا مخمل موجود در بازار که از نوع چستر فیلد نیز نمی‌باشند، این خصوصیات و ویژگی‌ها را دارند، اما در نهایت چسترفیلد نیستند و فقط مشابه آن می‌باشند.

ویژگی‌های ظاهری مبلمان چسترفیلد

در خصوص ویژگی‌های ظاهری مبلمان چسترفیلد لازم است تا بگوییم تا چند مؤلفه مهم را در مورد آن‌ها بشناسید.

بهترین روش برای دیزاین مبل چستر

در این قسمت سعی می‌کنیم تا بهترین روشی که می‌توانید با استفاده از آن مبلمان چستر خود را بچینید را معرفی کنیم. در این روش می‌توانید به سادگی متوجه شوید که این مبلمان در چه وضعیتی بهترین حالت را به خود می‌گیرند و می‌توانند به چشم بیایند. زمانی که از چیدمان درستی برای این مبلمان استفاده کنید، می‌توانید ببینید که زیبایی مبل چستر کلاسیک که انتخاب کرده‌اید چندین برابر شده است.

بهترین روش برای آن که مبل چستر مورد نظر خود را بچینید، ابتدا توجه کردن به محیطی است که مدنظر دارید.

اگر محیط مورد نظر شما بزرگ است و می‌خواهید تا با مبلمان خود فضا را تا حدودی پر کنید، می‌توانید از سری‌های ۷ و یا ۹ نفره این مبل‌ها استفاده کنید که بتوانید به صورت ۳ طرفه آن را بچینید. اما در صورتی که فضای شما کوچک است می‌توانید ازمدل‌های کوچک‌تر این مبل‌ها که صرفاً از یک مبل سه نفره و یک مبل میزبان یا تک نفره تشکیل شده است، استفاده کنید.

انتخاب کردن نوع مبلمان چستر کاملاً به سلیقه شما و همچنین محیط مورد نظر شما دارد. به طور مثال بهتر است در محیط‌های خانه از مبل میزبان که به صورت ساده و کاناپه مانند طراحی می‌شود و یا مبل‌های تک نفره که دارای طرح متفاوتی از مبلمان اصلی هستند، استفاده کنید.

این در حالی است که برای مبلمان‌هایی که در دفت مدیر شرکت و… قرار است استفاده شود، طبق توصیه طراحان دکوراسیون و دیزاین، بهتر است تا از مبلمان‌هایی استفاده نمایید که دو وجه را پوشش می‌دهند و هر دو نیز جز مبل‌های سه نفره هستند.

https://moblefidar.com/what-is-a-classic-chester-sofa/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]