اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103286142518974

آمار بالای خروج پزشکان از کشور

بررسی روش های مهاجرت پزشکان به کانادا

کد: 140103286142518974

https://bit.ly/3QvSrzB

، (اخبار رسمی): در این مقاله شما به طور کامل با شرایط اولیه مهاجرت پزشکان به اروپا، شرایط کشور‌های شاخص اروپایی و همچنین روال کلی درخواست مهاجرت آشنا خوهید شد

بررسی روش های مهاجرت پزشکان به کانادا
مهاجرت پزشکان به کانادا

معادل‌ سازی مدرک تحصیلی

مهم‌ترین عامل تأثیرگذار در روند مهاجرت پزشکان به اروپا مدرک تحصیلی است. در واقع هنگامی که پزشکی درخواست مهاجرت خود را ثبت می‌کند، مدرک تحصیلی ‌اش مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته و به طور دقیق با قوانین و ضوابط تحصیلات آکادمیک کشور مورد نظر معادل‌سازی می‌شود.

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که برخی کشور‌های اروپایی شرایط مهاجرت پزشکان به کانادا را هموارتر ساخته در صورتی که مدارک تحصیلی ایران را قبول داشته باشند، تنها آن را ادقام می‌کنند. ولی به طور کلی اکثر کشور‌های اروپایی معادل‌سازی را در دستور کار اولیه خود قرار داده‌اند و با توجه به اصول استاندارد‌های مدنظر خود، درخواست‌های مهاجرت افراد را تأیید و رد می‌کنند.

همچنین باید بدانید که تمامی استاندارد‌ها و ضوابط معادل‌سازی مدارک تحصیلی هر کشور با کشور دیگر متفاوت است. در ادامه به طور مفصل روند ثبت درخواست مهاجرت پزشکان به اروپا و معادل‌سازی مدرک را بررسی قرار خواهیم داد.

سطح دانش زبان

یکی دیگر از مهم‌ترین شرایط مهاجرت به اروپا میزان سطح دانش به زبان آن کشور است. کشور‌های اروپایی دارای زبان‌های متفاوتی هستند و در صورتی که پزشکی قصد مهاجرت به هر یک از کشور‌ها را داشته باشد علاوه بر معادل‌سازی مدرک، میزان سطح دانش فرد نسبت به زبان عمومی و تخصصی رایج کشور نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بهترین راه‌ های مهاجرت برای پزشکان در کشور‌های اروپایی

همانطور که در موارد بالا ذکر شد، به طور کلی افرادی که قصد مهاجرت به کشور‌های اروپایی را دارند در ابتدا باید مدارک تحصیلی خود را معادل‌سازی کرده و همچنین سطح دانش خود نسبت به زبان کشور مورد نظر را تقویت کنند. همانطور که می‌دانید مدارک پزشکی کشور‌هایی همچون ایران و ترکیه برای کشور‌های اروپایی قابل قبول نیستند و باید به طور کامل معادل‌سازی شوند.

در طی پروسه مهاجرت پزشکان به اروپا، افراد می‌توانند با قرارگیری در محیط‌های مربوط به کارورزی و همچنین شرکت در دوره‌های تخصصی، دانش زبان خود را تقویت کرده و پس از تأیید و معادل‌سازی مدرک تحصیلی خود، در آزمون‌های تخصصی پزشکی کشور‌ها شرکت کنند. پس به طور خلاصه روند مهاجرت پزشکان به اروپا به این صورت می‌باشد.

البته علاوه بر افرادی که گزینه مهاجرت پزشکان به اروپا را در نظر دارند، دسته دیگری از افراد هستند که فقط قصد دارند اقامت دائمی یکی از کشور‌های اروپایی را داشته و در عین حال در کشور خود فعالیت رسمی داشته باشند. به منظور دریافت اقامت به این صورت نیز افراد می‌توانند از طریق روش‌هایی همچون خود حمایتی و یا تمکن مالی اقامت خود را دریافت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون