اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010324613503547

کوتاه با دکتر وحید شامخی، معاون توسعه و نوآوری شرکت توسعه تجارت و فناوری «تارا»

کمک به قدرت خرید قشر متوسط جامعه

کد: 14010324613503547

https://bit.ly/3NSwsB7

، تهران , (اخبار رسمی): در مراسم نشست رونمایی از اپلیکیشن تارا که با حضور جمع کثیری از خبرنگاران حوزه اقتصادی رسانه‌های کشور برگزار شد، فرصتی به دست آمد تا با یکی از مدیران و طراحان این اپلیکیشن، گفت و گویی اختصاصی داشته باشیم

کمک به قدرت خرید قشر متوسط جامعه
کمک به قدرت خرید قشر متوسط جامعه

آقای شامخی، خوشبختانه مراسم نشست معرفی اپلیکیشن تارا، با حضور نمایندگان رسانه‌های معتبر کشور برگزار شد و این رویداد قابل توجه، انعکاسی گسترده در فضای مطبوعاتی ایران داشت. ضمن آرزوی موفقیت برای شما و دیگر همکارانتان، لطفا اگر نکته‌ای تازه پیرامون تارا دارید، بیان بفرمایید.

در ابتدا باید بگویم که اپلیکیشن تارا، یکی از مدرن‌ترین اشکال در زمینه ارائه تسهیلات و خرید آسان با شعار «الان بخر، خُردخُرد پرداخت کن!» است. نکته‌ای که می‌خواهم به شکل ویژه به خود شما بگویم این است که بر اساس سازوکارهایی که در تارا اندیشیده‌ایم، ممکن است تعدادی از هموطنان به دلیل نداشتن شرایط لازم در اعتبارسنجی نتوانند از امکانات تارا استفاده کنند و به قول معروف ریجکت شوند. البته این به آن معنا نیست که این دسته از علاقه‌مندان هرگز نتوانند به تارا بپیوندند. عمده تلاش ما این است که در آینده‌ای نزدیک بتوانیم مشکلات همه علاقه‌مندان در استفاده از این اپلیکیشن را رفع و رجوع کنیم. ما عمده تلاش خود را به کار گرفتیم تا شیوه‌های استفاده از این دستاورد را ارائه کنیم و دوستان اگر پرسشی دارند، می‌توانند به سایت ما مراجعه کنند.

آقای شامخی، حرکتی که شما در تارا آغاز کرده‌اید، علاوه بر این که یک حرکت اقتصادی عالی در زمینه پوشش قدرت خرید اقشار متوسط جامعه است، تمرین و پیشنهاد نوعی از اعتمادسازی نیز هست. شما بر این اساس که هیج ضمانتی در برگرداندن وجه از سوی مشتری دریافت نمی‌کنید، تا چه اندازه امیدوارید این اعتماد کردن به متقاضی جواب بدهد؟

حقیقت این است که دورنمایی از بازگشت وجوه در دست نداریم و همانگونه که خود شما گفتید، کار ما نوعی تمرین و پیشنهاد اعتماد دو طرفه است. ما اصل را بر این گذاشته‌ایم که هموطنان محترممان، پیام اقتصادی ما را درک و دریافت می‌کنند و ما بر همین اساس قطعا می‌توانیم گام‌های بزرگتر خود را برداریم. ما به دنبال حسن نیتی از سوی مخاطبانمان هستیم که همواره در ذات مردم ایران بوده و بدون شک در اکنون و آینده نیز خواهد بود. این اعتماد دوطرفه است و هدف ما هم کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه. پس اگر در این میان نتوانیم جواب واقعی را دریافت کنیم، قطعا به عنوان یک بنگاه اقتصادی، تغییر رویه خواهیم داد که به نفع خیلی از خانواده‌ها نیست. باید گفت که کاربران عزیز، هرچه بیشتر همکاری کنند و بازپرداخت‌هایشان را به موقع انجام دهند، دست ما در ارائه خدمات به بخشی دیگر از جامعه بازتر خواهد بود.

یعنی شما در صدد یک اتفاق برد برد هستید که بر اساس اعتماد شکل می‌گیرد؟

دقیقا. البته من همانگونه که گفتم،  قطعا به این اعتماد دوسویه از سوی مردم امیدوارم.

و حرف آخر؟

من امیدوارم این سرویس ویژه بتواند به زودی جایش را در بین مردم بازکند و مورد استفاده بیشتری قرار بگیرد. ما در پی تغییر این نگرش در ایران هستیم که نیاز نیست ما همه اقلام ضروری را به صورت نقدی بخریم. این حرکت ما هم از منظر مالی و هم از منظر اقتصادی، نفع‌هایی برای مردم دارد که می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

واحد آموزش گلرنگ

مرکز آموزش علمی کاربردی گروه صنعتی گلرنگ از سال 1386 با هدف آموزش پرسنل و تأمین نیروی انسانی ماهر گروه صنعتی گلرنگ تأسیس شد و با پذیرش دانشجو در سه رشته مهارتی فعالیت خود را آغاز نمود. این مرکز دانشگاهی پذیرش دانشجوی خود را براساس برنامه استراتژیک منابع انسانی گروه صنعتی گلرنگ انجام می‌دهد. چشم انداز: ورود به جمع 10 گزینه‌ نخست متقاضیان آموزش‌های مهارتی و کسب بیشترین رشد در این حوزه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]