اطلاعات تماس
  • 021666*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103256137218424

طراحی سایت اداری وب مب

کد: 140103256137218424

https://bit.ly/3OlHleE

، (اخبار رسمی): از مهمترین بخش هایی که باید در طراحی سایت اداری مورد توجه شما قرار بگیرد، ریسپانسیو بودن سایت است. توجه به این نکته از این رو است که کاربران زیادی سایت اداره شما را از روی گوشی های تلفن همراه پیگیری می‌کنند

طراحی سایت اداری وب مب
طراحی سایت اداری وب مب

طراحی سایت واکنش گرا یا ریسپانسیو به سایت شما این امکان را میدهد تا اندازه و سایز فونت در تمام نمایشگرها از تلفن همراه تا کامپیوترها نمایش درستی داشته باشند. اگر سایت شما این ویژگی را نداشته باشد، بسیاری از کاربران را از دست خواهید داد.

شرکت های طراحی وب سایت به این منظور از جدیدترین ابزارها و فریم ها استفاده میکنند تا وب سایت های اداری بتوانند نمایش خوبی در انوع دستگاه ها بگیرند و انتظارات کاربر را برآورده کنند.

توجه داشته باشید یکی از گزینه های سئو سایت همین کاربر پسند بودن سایت است که میزان بازدید و استفاده از امکانات سایت را برای بازدید کننده بالا میبرد و وب سایت شما نزد گوگل رتبه خواهد یافت.

این موارد جز موارد کلی در طراحی سایت اداری می‌باشد و بسته به به فعالیت ادارات و سازمان های مختلف ممکن است امکانات دیگری افزوده شود. نمونه کار طراحی سایت در رابطه با سایت های اداری سایت شهرداری زاویه قابل مشاهده است. برای مشاهده تمامی نمونه کارهای طراحی سایت میتوانید به صفحه نمونه کارها مراجعه نمایید.

امروزه با گسترش روز افزون اینترنت، داشتن وب سایت برای اکثر اقشار جامعه اعم از ادارات، سازمان ها و شرکت ها چه خصوصی و چه دولتی امری ضروری است. هدف از طراحی سایت اداری در بیشتر ادارات و سازمان ها، انجام عملیات به صورت غیر حضوری می باشد. این کار باعث کاهش تردد در ادارات و همچنین صرفه جویی در زمان و هزینه ی ارباب رجوعان می شود. سایت های اداری باید دارای فرم های الکترونیکی باشند. این امر باعث می شود تا مخاطبان بتوانند به وسیله ی این فرم ها با مدیران و حتی کارمندان این ادارات در ارتباط باشند. در ادامه با تیم طراحی سایت وب مب همراه باشید تا امکانات سایت اداری را بررسی کنیم.

همچنین طراحی سایت اداری برای سازمان ها و ارگان های دولتی همگان را ملزم می کند تا جهت سهولت کارشان از وب سایت استفاده نمایند. چرا که ترافیک خیابان ها و آلودگی هوا باعث شده افراد کمتر ترجیح بدهند در صف های شلوغ و جمعیت منتظر بمانند و تنها با چند کلیک ساده کار خود را انجام دهند. از طرفی با شیوع ویروس  COVID-19 در جهان و رعایت فاصله اجتماعی مراجعه حضوری به مراتب کمتر شده و بیشتر کارها اینترنتی انجام می شود.

اما همان‌گونه که داشتن سایت اداری برای سازمان‌ها و ارگان‌ها اهمیت خاصی دارد ، طراحی سایت اداری نیز به همان اندازه مهم است.  طراحی سایت اداری به دلیل داشتن ویژگی ها و امکانات خاص خود باید به دست افراد با تجربه و متخصص سپرده شود. هم چنین سئوی این سایت ها نیز امری مهم است که نباید آن را فراموش کرد.

تیم طراحی سایت وب مب با سابقه فراوان در طراحی سایت و بهینه سازی سایت (seo site) آماده ی ارائه ی خدمات است.

برای راه اندازی وب سایت های اداری مدیران می توانند به شرکت های طراحی وب سایت مراجعه نمایند لذا پیشنهاد می کنیم قبل از مراجعه و جست و جو برای یافتن بهترین شرکت طراحی وب سایت با مشاوران ما در زمینه طراحی سایت تماس حاصل نمایید . شرکت طراحی وب سایت وب مب بیش از ده سال سابقه در طراحی و بهینه سازی وب سایت های مختلف دارد و از این نظر مشاوران ما می توانند مشتریان را به درستی هدایت نمایند . همچنین طراحان شرکت وب مب سابقه درخشان در طراحی وب سایت های مختلف دارند ؛

پورتال سازمانی ، در واقع ، فرصتی برای هر مدیر یا مقام دولتی در اختیار کاربران اینترنت برای سرعت بخشیدن به کار در پذیرش بالاتر است … در واقع ، با وجود پورتال ، مردم می خواهند به راحتی به پورتال سازمان های دولتی از طریق اینترنت دسترسی پیدا کنند.
با توجه به اینکه سایت پورتال متشکل از بخش های مختلف, شما می توانید همه چیز مربوط به این سازمان انجام, از جمله هر پانل. در حال حاضر با توجه به الکترونیکی طبیعت عمومی و خصوصی مراکز حضور سازمانی پورتال اجازه می دهد تا هر سازمان به ارائه خدمات مختلف با استفاده از یک پورتال است.

هنگام طراحی پورتال سازمانی ، امکان خطاها و کاستی ها در روند کار ، اختصارات اداری در نظر گرفته می شود … در واقع امروز همه سازمان های دولتی نیاز به ساخت یک پورتال و داشبورد سازمانی به مال شما. چندین شرکت برای طراحی پورتال حرفه ای ایجاد شده است.
بنابراین ، برای ایجاد پورتال یک سازمان به بهترین شکل ممکن ، شما می توانید برای کمک در توسعه پورتال دولت با مراجعه به این شرکت ها بپرسید. یکی از این شرکتهای معتبر به خصوص در زمینه طراحی وب سایت ، ایجاد و طراحی پورتال ، شرکت وب مب پردازش است.

فروشگاه اینترنتی فراکابل با هدف فروش محصولات به صورت آنلاین به تعداد بیشتری از مراجعان، از طریق قدیمی ترین شرکت طراحی سایت اقدام به طراحی سایت نمود. نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی فراکابل توسط دپارتمان طراحی سایت  با برند وب مب طراحی شده است. این پروژه با استفاده از بسته طراحی سایت فروشگاهی ایراکد با جدیدترین متدهای روز دنیا پیاده سازی شده است.

طراحی سایت برای ادارات، سازمان ها و وزارتخانه ها بایستی هم بر پایه دیدگاه و نظر کارمندان و مسئولان و همچنین بر اساس نیازها و خواسته های ارباب رجوع طرح ریزی و پیاده سازی گردد.

 ادارات دولتی و همچنین اغلب تشکل های غیر دولتی بر پایه ارایه خدمات، شکل گرفته اند، لذا ارایه خدمات الکترونیکی از طریق وب سایت به مراجعان و مخاطبان باید در طراحی سایت های ادارای در مرکزیت امر قرار بگیرد.

معمولا در طراحی وب سایت اداری، طراحی وب سایت سازمانی و یا طراحی پورتال، به بحث امنیت توجه زیادی می‌شود.

اگر طراحی سایت اداری برای یک سازمان دولتی است شاید خیلی بحث سئو اهمیت چندانی نداشته باشد اما برای ادارات و سازمان های خصوصی ، موضوع کاملا متفاوت است. طراحی سایت اداری باید مبتنی بر اصول سئو بوده و محتوای استفاده شده در سایت به طور کامل بهینه گردد. در ادارات خصوصی، وب سایت یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی محسوب شده و هزینه و زمانی که برای طراحی و نگهداری از آن می شود باید هدف دار و در جهت تبلیغات اداره باشد.

پس از طراحی سایت اداری لازم است همواره به فکر توسعه و بهبود سایت خود باشید. برای نمونه هاست باکیفیت تهیه کنید. این موضوع نقش مهمی در افزایش سرعت سایت خواهد داشت. یک سایت کند موجب می‌شود مخاطبین زیادی را از دست دهید.

هم‌چنین پشتیبانی سایت جهت حل مشکلات سایت، به روز رسانی سایت و ارتقا امنیت سایت ضروری به شمار می‌رود. با توجه به آن که اطلاعات کاربران و سازمان در سایت موجود است، حفظ امنیت مسئله مهمی به شمار می‌رود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طراحان سیستم پایا

ما راه و رسم حضور در دنیای اینترنتی را می شناسیم، پله ی اول طراحی سایت و پیاده سازی آن است. اگر به دنبال آن هستید، شک نکنید که وب مب می تواند در این راه همراه شما باشد.

اطلاعات تماس
  • 021666*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش