اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۲۶۳*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103286140818426

قیمت دستگاه حکاکی و دستگاه حکاکی فلزات

کد: 140103286140818426

https://bit.ly/3Ok3ytm

، تهران , (اخبار رسمی): حک لوگو بر روی محصولات ثبت شناسنامه و هویت یک محصول است.برای حک لوگو بر روی سطوح فلزی، با توجه به سختی فلزات و عدم امکان ایجاد نقش بر سطح آن با دست ،به کمک دستگاه حکاکی فلزات می توان بر روی فلزات کنده کاری ایجاد کرد

قیمت دستگاه حکاکی و دستگاه حکاکی فلزات
قیمت دستگاه حکاکی و دستگاه حکاکی فلزات

فرض کنید دو محصول یکسان از یک محصول خاص وجود دارد یکی از آنها دارای لوگو و دیگری بدون لوگو ، وجود لوگو در این موقعیت هنگام جذب یک مشتری جدید چند مزیت دارد :

  • خریدار می تواند برند درج شده بر روی محصول را در اینترنت جستجو کند و به یک نتیجه برسد
  • وجود یک لوگو بر روی محصول حس اطمینان به خریدار میدهد که حداقل یک محصول شناسنامه دار خریده است

بعضی مواقع خریدار نمی تواند محصول مورد نظر خود را انتخاب کند و تصمیم را بر این می گذارد که اگر محصول مورد نظرش خوب نبود دیگر از این محصول خرید نکند ، پس وجود لوگو بر روی محصول مزیت است.

دستگاه حکاکی فلزات به مجموعه ای تجهیزات گفته میشود که با نیروی های مختلف از قبیل باد، انرژی الکتریکی، الکترومغناطیسی و مکانیکی روی سطح فلزات طرح های از پیش تعریف شده را ایجاد می کند.

دستگاه حکاکی و چاپ روی فلزات دستگاهی است ارزان بسیار مقرون به صرفه با قدرت حکاکی و چاپ روی انواع فلزات در تیراژ کم و بسیار زیاد بدون نیاز به تخصص ،بدون نیاز به کامپیوتر، بدون نیاز به پمپ باد و بدون کوچک ترین سر و صدایی شما می توانید روی کلیه فلزات اعم از استیل ،آهن ، فولاد های خیلی سخت، چدن ، طلا، نقره ، آلومینیوم ، مس ، برنج و انواع مصنوعات فلزی براحتی حکاکی لیزری و حکاکی ضربه ای کنید.

دستگاه حکاکی روی فلز  قابلیت چاپ (مارک زنی به رنگ مشکی ) و حکاکی ( گود کردن فلز تا نیم میلی متر) را دارا می باشد این دستگاه هیچ نیازی به جوهر و مواد مصرفی جهت چاپ و حکاکی ندارد و تنها از طریق جریان برق و شابلون این کار را انجام میدهد.

همان طور که گفته شد، دستگاه حکاکی فلزات از جمله تجهیزات بسیار پرکاربرد در صنعت می باشند که به منظور حک و کنده کاری لوگو، بارکد و مارک و مشخصات قطعات و حتی ایجاد طرح های منحصر به فرد بر روی سطوح مقاوم فلزی مورد استفاده قرار میگیرند. این دستگاه ها بر اساس نحوه عملکرد در گروه های مختلفی تقسیم بندی میشوند و کیفیت و ظرافت و همچنین سرعت کنده کاری در هر گروه متفاوت می باشد. حک گستر؛ ارائه دهنده انواع دستگاه های حکاکی روی فلزات در ادامه چند نکته مهم را درباره این تجهیزات معرفی خواهد نمود.

قیمت دستگاه حکاکی فلزات

برای تعیین قیمت دستگاه حکاکی فلزات پارامترهای مهم زیادی وجود دارند در ابتدای این مقاله مسیر خود را مشخص میکنیم که لزوما قیمت تعیین کننده اصلی انتخاب صحیح در خرید دستگاه حکاکی نمی باشد. 

با توجه به گستردگی روش های حکاکی قیمت دستگاه تعیین کننده کیفیت و یا کارایی برای نوع کارو قطعات و  صنف ما نیست . قیمت دستگاه حکاکی با توجه به شیوه حک آن دستگاه، تعداد محور و آپشن های نرم افزاری و مکانیکی و .. تعریف میشود. در این مقاله سعی بر آن است که با تحلیل موارد فوق شرایط و قیمت انواع دستگاه حکاکی را شرح دهیم .

در ابتدا به قسمت نرم افزار که بخش اصلی راه اندازی دستگاه حکاکی فلزات می باشد می پردازیم :

یکی از مهم ترین عوامل در قیمت گزاری یک ماشین ، نوع طراحی آن دستگاه است . دستگاهی که با هندسه و مهندسی و فکر بر تمامی موارد ساخته شده است مسلما” دارای کیفیت بهتر وعمر طولانی تری است.

وقتی طراحی مهندسی پشت دستگاه باشد یعنی علم و تجربه ، یعنی بر اساس تجربه به تمام اتفاقاتی که برای دستگاه در حمل و نقل تا نصب و کاربری و چگونگی سهولت در تعمیر و نگهداری ، دوام دستگاه و راحتی اپراتور و به روز بودن فکر شده است و این متفاوت ازسرهم بندی چند موتور و بدنه و … است.

این مورد اولین و مهمترین عامل در خرید و ایضا”تعیین قیمت دستگاه حکاکی است.

تاثیر طراحی مکانیک در قیمت دستگاه حکاکی فلزات

درهر دو روش اول دارای کیفیت و دوام و تکرار پذیری فوق العاده بالا بوده  و از جمله استانداردترین روش ها در دنیا می باشند، اما تفاوت در رزولیشن حکاکی آنهاست. در لینیر به همراه اسکرو دارای شاهد روزلیشن ( کیفیت ) و دوام بیشتری نسبت به لینیر به همراه تسمه هستیم. 

به طبع با توجه به قیمت اسکرو و ادوات جانبی و ماشین کاری بیشتر و … قیمت بالاتری نسبت به تسمه دارد. اما ماکزیمم تسمه به همراه لینیر هم جز دقیق ترین ها و بهترین روش ها می باشد البته با قیمت مناسب تر.

دو مکانیزم دیگر هم از روش های قدیمی تر و دارای کیفیت و اصطحلاک بیشتر است . به ویژه روش بوش محور که بعد از یک مدت دچار لقی می شود که دیگر در اکثر ماشین آلات به روز حکاکی از آن استفاده نمی شود .

عوامل تاثیر گذار بعدی در قیمت دستگاه حکاکی میز دستگاه ، محدوده حک و کارگیر دستگاه می باشد. 

اغلب دستگاه های صنعتی دارای میز چدنی بوده اما جزئیات طراحی میزدستگاه از عوامل تاثیرگزار در قیمت آنهاست . اگر میز ( کفی ) را به عنوان پایه و مرکز ثقل یک دستگاه بدانیم ، نوع طراحی و وزن و استحکام آن از موارد مهم قابل تامل است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۲۶۳*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش