اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103286141313230

استقرار راهکار یکپارچه حمل و نقل و لجستیک ساینا

استقرار راهکار یکپارچه حمل و نقل، لجستیک ساینا در شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان

کد: 140103286141313230

https://bit.ly/3b8wfv9

، اصفهان , (اخبار رسمی): با استقرار راهکار یکپارچه حمل و نقل و لجستیک ساینا، کلیه فرآیندهای حمل و نقل و لجستیک شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان در حوزه فروش داخلی و صادراتی، خرید داخلی و خارجی و حمل داخل کارخانه، به صورت جاده ای، ریلی، دریایی، ترکیبی و کانتینری و همچنین فرآیندهای گمرکی و بازرگانی لجستیک مدیریت می شود

استقرار راهکار یکپارچه حمل و نقل، لجستیک ساینا در شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان
استقرار راهکار یکپارچه حمل و نقل، لجستیک ساینا در شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان

ذوب‌آهن اصفهان اولین و بزرگترین کارخانه تولیدکننده فولاد ساختمانی و ریل در ایران و بزرگترین تولید کننده محصولات طویل در خاورمیانه است که با ظرفیت ۳ میلیون و ۶۰۰ هزارتن فولاد، انواع مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی را تولید می‌کند.

کارخانه ذوب‌آهن اصفهان در سال ۱۳۵۰ به بهره برداری رسید .این کارخانه که در جنوب غربی استان اصفهان قرار دارد، نقش مهمی در شکل گیری دیگر صنایع فولادی ایران ایفا نمود و به همین دلیل، لقب مادر صنعت فولاد کشور را دارد.
این شرکت با حمل و نقل حدود 10 میلیون تن مواد اولیه و محصول، یکی از پیچیده ترین فرآیندهای حمل و نقل و لجستیک را در کشور به خود اختصاص داده است. در حوزه فروش داخلی و صادرات، حمل و نقل و لجستیک به صورت ریلی، جاده ای و ترکیبی در ترم های تحویل EXW ، FOB  و FCA   و در حوزه خرید داخلی و خارجی نیز از انواع روش های حمل و نقل استفاده می گردد. همچنین این شرکت با داشتن بیش از 10 هزار نفر پرسنل در شیفت های کاری مختلف، به کارکنان خود خدمات سرویس ایاب و ذهاب از نقاط جغرافیای مختلف ارائه می کند.
با استقرار راهکار یکپارچه حمل و نقل و لجستیک ساینا، کلیه فرآیندهای حمل و نقل و لجستیک شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان در حوزه فروش داخلی و صادراتی، خرید داخلی و خارجی و حمل داخل کارخانه، به صورت جاده ای، ریلی، دریایی، ترکیبی و کانتینری و همچنین فرآیندهای گمرکی و بازرگانی لجستیک مدیریت می گردد.
با توجه به اهمیت رضایت پرسنل، استقرار راهکار یکپارچه مدیریت سرویس کارکنان با استفاده از جدیدترین فناوری های روز دنیا و اپلیکیشن های کاربردی، شاخص های رضایت کارکنان را در این حوزه ارتقا داده و هزینه های سازمان را بهینه خواهد کرد.
استقرار کلیه ماژول های نرم افزار تا آبان ماه سال جاری انجام خواهد شد و شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان جزو صنایع پیشرو در حوزه تحول دیجیتال حمل و نقل و لجستیک خواهد شد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساینا سیستم

شرکت مهندسی ساینا سیستم اسپادان (سهامی خاص) از سال ۱۳۸۸ باهدف تولید و پشتیبانی نرم‌افزار و ارائه راهکارهای یکپارچه فناوری اطلاعات در صنایع مختلف فعالیت خود را آغاز نمود. نتیجه فعالیت چندساله ساینا سیستم تولید نرم‌افزارهای مالی، نگهداری و تعمیرات، مدیریت تعمیرگاه، سرور گزارش‌ها، داشبورد مدیریتی ، مدیریت حمل و نقل ریلی آریاز و راهکار جامع یکپارچه حمل‌ونقل ساینا Sayna ITS می‌باشد. در حال حاضر با تکیه‌بر قابلیت‌های سیستم‌های تولیدشده و تجربه موفق در صنایع مختلف، این شرکت درحال‌توسعه سیستم‌های خود جهت ارائه راهکارهای جامع نرم‌افزاری در صنعت حمل‌ونقل ریلی و شرکت‌های تعمیراتی (تعمیرگاه) می‌باشد. یکی از بزرگ‌ترین توانمندی‌های ساینا سیستم، نرم‌افزار نگهداری و تعمیرات (Sayna CMMS) می‌باشد که قابلیت رقابت با محصولات بزرگ دنیا در این زمینه را دارا بوده و قابل بومی‌سازی در صنایع مختلف می‌باشد. با توجه به ارتباط یکپارچه آن با سایر سیستم‌های ساینا، این شرکت سعی در تبدیل آن به یکی از مطرح‌ترین سیستم‌های جامع مدیریت دارایی فیزیکی (EAM) را در آینده نزدیک دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید