اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103306145211476

 امن‌ترین درگاه پرداخت در ایران و خدمات پرداخت‌یاری

کد: 140103306145211476

https://bit.ly/3LzeW4I

، (اخبار رسمی): یکی از راهکارهای نوین در جهت تسهیل سازوکارهای پرداخت‌ الکترونیک، ایجاد زیرساخت‌های نوآورانه با هدف رفع نیاز مراکز و فروشگاه‌های آنلاین است. پرداخت‌های الکترونیک با سابقه‌ای در حدود ۱۸ ساله در کشور، به دلیل استقبال از خریدهای آنلاین، به فصل تازه‌ای از ارائه خدمات نوین، تحت عنوان «پرداخت‌یاری» رسید

 امن‌ترین درگاه پرداخت در ایران و خدمات پرداخت‌یاری
 امن‌ترین درگاه پرداخت در ایران و خدمات پرداخت‌یاری

در این گزارش قصد داریم یکی از مجموعه‌های پرداخت‌یاری رسمی را به شما معرفی کنیم.

برای شناخت جامع‌تر مفهوم پرداخت‌یاری باید گفت که پرداخت‌یار، شخصیتی حقوقی در حیطه سند تدوینی ثبت شده است که طی قراردادی با شرکت‌های مختلف، به ارائه خدمات پرداختی بر اساس زیرساخت‌های مالی شبکه شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارتی) بانک مرکزی می‌پردازد.

آقای پرداخت و خدمات پرداخت‌یاری

همه ما بدون شک علاقه‌مندیم که قابل اعتمادترین و امن‎‌ترین درگاه‌های پرداخت را برای انجام معاملات خود انتخاب کنیم. هدف ما هم همین است که درگاهی دارای همین صفات را به شما معرفی کنیم. «آقای پرداخت» فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ آغاز کرده است، این مجموعه که زیر نظر شرکت وب میزبان گیل با شماره ثبت ۲۱۴۸۶ فعالیت می‌کند، یکی از پرداخت‌یاران موفق است که تاکنون توانسته حجم بالایی از رضایت مشتریان را در زمینه تراکنش‌های موفق به دست بیاورد. این سیستم نوین پرداخت‌یاری، به دلیل عرضه بی‌نقص‌ترین خدمات، موفق به کسب عنوان بهترین شرکت خلاق از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سال 1401شد.

رعایت کلیه پروتکل‌های استاندارد

متخصصان در آقای پرداخت، عمده توان خود را به کار گرفته‌اند، تا بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات آنلاین برای خریدار و فروشنده را در بستر رعایت کلیه پروتکل‌های استاندارد قانونی، به متقاضیان ارائه دهند. برای کسانی که قصد دارند از این پس، در ردیف استفاده از خدمات این درگاه پرداخت قرار گیرند باید گفت که آقای پرداخت به دلیل پشتیبانی خوب و سرویس‌دهی منظم، کار خود را تاکنون بدون بروز هیچ گونه مشکلی ادامه داده و با رصد دقیق آخرین دستاوردها در این زمینه، گام‌هایی بلند در جهت بهبود کارآیی خود برداشته است.

مسیردهی هوشمند با استفاده از داده‌های هوش مصنوعی

امنیت همه‌جانبه در زمینه پرداخت‌های آنلاین در دادوستد این دستاورد مدرن، همواره به عنوان نکته‌ای اصلی و کلیدی مورد توجه بوده و هست. یکی از دلایل موفقیت آقای پرداخت در زمینه جذب مشتریان خود، ایجاد خیالی آسوده در زمینه مسیردهی پرداخت با استفاده از داده‌های هوش مصنوعی است.

امنیت بالا در حفظ اطلاعات بانکی

آنگونه که تاکنون بر همه مشتریان ثابت شده است، سیستم آقای پرداخت، بالاترین حجم از امنیت اطلاعات شخصی و بانکی افراد را به عنوان اصل اساسی کار فعالیت خود در نظر گرفته است. مشتریان فروشنده استفاده از این درگاه پرداخت، صرفا با ایجاد صفحه پرداخت شخصی، دیگر نیازی به ارسال شماره کارت یا شماره حساب و همچنین شماره شبا یا ارسال تصویر کارت اعتباری ندارند. آنها در امنیت کامل می‌توانند فقط با ارسال یک لینک به خریدار، وجه خود را دریافت کنند و علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه، نقل و انتقالات مالی تا سقف ۵۰ میلیون تومان را انجام دهند و در صورت تمایل، گزارش فروش را در کمترین زمان ممکن برای تنظیم عملکرد مالی خود مورد سنجش قرار دهند.

مشاوره رایگان استفاده از قابلیت‌های آقای پرداخت

بسیاری از ما ممکن است در گام نخست استفاده از امکانات یک مجموعه پرداخت‌یاری، به راهنمایی‌هایی از جنس مشاوره نیاز داشته باشیم. اگر شما تصمیم گرفته‌اید که از امروز در ردیف مشتریان آقای پرداخت قرار بگیرید،

مزایای ایجاد صفحه شخصی در آقای پرداخت

ایجاد صفحه شخصی در درگاه‌های پرداخت‌یاری، یکی از امتیازات اعتمادآفرین در درگاه‌هایی مطمئن مانند آقای پرداخت است. پیشنهاد ما این است که اگر مایل به استفاده از مزایای این مجموعه هستید، نسبت به ایجاد صفحه خود اقدام کنید. شما با نصب رایگان این اپلیکیشن، در هر زمان و هر مکان، به راحتی می‌توانید به پنل کاربری خود دسترسی داشته باشید. شما در استفاده از این امکان، نیازی به مرورگر ندارید زیرا امکانات مالی و پرداختی شما همواره در دسترس قرار دارد و می‌توانید مدیریت کارهای خود را به آسان‌ترین شکل ممکن، به سرانجام برسانید.

گام به گام با آقای پرداخت با ایجاد درگاه پرداخت

شما در گام نخست استفاده از پرداخت‌یاری آقای پرداخت، نیاز به ایجاد درگاه پرداخت دارید تا خیالتان از بابت رمزگذاری شماره کارت ملی و حفظ دقیق اطلاعات و جزئیات تراکنش‌ها در سرور امن سوییچ‌های ذخیره راحت باشد و گام‌های بعدی به این شرح را در ادامه بردارید:

  • ایجاد لینک اختصاصی برای هر محصول
  • ساخت فروشگاه
  • مشاهده تراکنش‌ها
  • ارسال درخواست تسویه حساب
  • بررسی تسویه حساب‌ها و...

ادامه فعالیت‌های تازه آقای پرداخت

یکی از مزایای همیشگی سیستم پرداخت‌یاری آقای پرداخت، به روز رسانی دقیق و ارائه خدمات جدید است. شما در آینده از این امکان بهره‌مند خواهید بود که معاملات خود را با مشاهده نام و لوگوی کسب و کار خود در بخش‌های پذیرندگی مشاهده کنید. امکان دیگر این است که تسویه حساب کاربران، با سرعتی بیشتر و از سوی شاپرک انجام خواهد شد.

راه‌های دسترسی

شما با نصب اپلیکیشن آقای پرداخت در هر کجا و هر زمان علاوه بر اینکه میتوانید به تمامی امکانات پنل کاربری خود دسترسی داشته باشید، بلکه می توانید بسیار سریع و آسان و بدون نیاز به استفاده از مرورگر به تمامی امکانات مالی و پرداختی خود دسترسی داشته و آنها را مدیریت کنید. راه‌های دسترسی به این اپلیکیشن و نصب رایگان آن می‌توانید به پلتفرم‌های زیر مراجعه کنید:

  • دریافت از پلتفرم بازار
  • دریافت از پلتفرم اناردونی
  • دریافت از پلتفرم سیب ایرانی
  • دریافت از پلتفرم سیب‌اپ
  • دریافت از پلتفرم آی‌اپس

با خانواده آقای پرداخت آشنا شوید

آقای پرداخت با استفاده از نیروهای زبده و جوان به نیت ارائه خدمات برتر، همواره درصدد تکمیل کادر خود و بزرگ‌تر کردن این خانواده خلاق است.

  • مهدی حیدری، بنیان گذار و مدیرعامل
  • امیررضا حسینی به عنوان مدیر روابط عمومی و
  • عرفان نوروزی، مدیرفنی
  • میثم حیدری، مدیر مالی،
  • سعید ریحانی، کارشناس پشتیبانی،
  • محمد حسین زاده، کارشناس پشتیبانی
  • الهه موسوی، مدیر بهبود فرایند
  • مبینا خردمند، کارشناس بازاریابی
  • فاطمه نیساری، سرپرست بازاریابی
  • رکسانا نظرپور، کارشناس بازاریابی،
  • معصومه نورانی، کارشناس مراقبت از مشتری
  • کتایون رحیم دوست، کارشناس بازاریابی

تیم پرداخت‌یار، آماده عرضه بهترین خدمات در زمینه پرداخت‌های الکترونیکی، طبق آخرین متدهای روز هستند.

برای آشنایی بیشتر از نحوه استفاده از سیستم پرداخت‌یاری آقای پرداخت، به سایت https://aqayepardakht.ir/application/ مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]