اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103316148019063

مرکز فروش چرخ گوشت صنعتی در تهران

مرکز فروش اصلی انواع چزخ گوشت صنعتی در تهران

کد: 140103316148019063

https://bit.ly/39Edyzj

، (اخبار رسمی): در این مرکز فروش چرخ گوشت صنعتی در تهران در نظر داشته ایم تا شما را انواع این دستگاه های چرخ گیری گوشت آشنا سازیم و به اکثر سوالات مخاطبان در زمینه خرید پاسخ دهیم. پیشنهاد می کنیم که تا پایان این نوشته همراه ما باشید، شاید مطالب ذکر شده، بخشی از پرش ها و ابهامات شما را در بر داشته باشد.

مرکز فروش اصلی انواع چزخ گوشت صنعتی در تهران
مرکز فروش چرخ گوشت صنعتی

چرخ گوشت صنعتی Industrial meat grinder، دستگاهی بزرگ با بازدهی زیاد برای چرخ گیری گوشت در حجم بالاست که مورد استفاده در قصابی ها، رستوران ها، فروشگاه های پروتئینی، هتل ها و … است

این دستگاه ها در طراحی رومیزی و ایستاده با عملکرد تسمه ای و گیربکسی قابل استفاده اند که انتخاب هر کدام بنا به نیاز کاربر و محیط کاری او خواهد بود. و اما سوال بیشتر کاربران در زمان خرید این است که فرق بین چرخ گوشت صنعتی و نیمه صنعتی در چیست؟

چرخ گوشت صنعتی را بیان کردیم! در تعریفی که از چرخ گوشت نیمه صنعتی Semi-industrial meat grinder می شود باید گفت که این محصول از آن جهت عنوان نیمه صنعتی را گرفته که هم قابلیت استفاده برای مصارف صنعتی دارد و هم نیمه صنعتی مانند منازل. ابعاد این دستگاه کوچک و طراحی آن ها رومیزی است  به طورکیه برای قرارگیری در محیط نیاز به کمترین فضا خواهد داشت. 

بهترین چرخ گوشت صنعتی کدام است؟ گیربکسی یا تسمه ای؟!

رایج ترین و متداول ترین چرخ گوشت صنعتی موجود در بازار، چرخ گوشت گیربکسی است. عملکرد این محصولات بدین شکل می باشد که انتقال نیرو را از طریق چرخ دنده های درون گیربکس و جعبه دنده انجام می دهد. این دستگاه ها پرقدرت در چرخ گیری گوشت هستند و بهترین انتخاب برای افرادی می باشند که نیاز به چرخ کردن فقط گوشت را دارند. این محصولات در نوع رومیزی و ایستاده قرار گرفته اند. در نوع رومیزی آن ها دستگاه را جهت استفاده بر روی میز قرار می دهند. مدل ایستاده این تجهیزات نیاز به فضای بیشتری دارد، البته باید این نکته را یادآور شویم که چرخ هایی در زیر چرخگوشت برای حمل راحت آن در نظر گرفته شده است. 

چرخ گوشت تسمه ای، از تسمه برای انتقال نیرو استفاده می کند و قادر است تا چرخ گیری مواد آبدار را همراه گوشت انجام دهد. این دستگاه ایده آل برای افرادیست که نیاز دارند پیاز را همراه گوشت چرخ گیری کنند مثل کبابی ها. نقطه قابل توجه در این سری از تجهیزات صنعتی، سرعت بالای آن هاست که سبب ارائه بازدهی بیشتری می شود ولی در مقایسه با مدل گیربکسی باید گفت که موتور گیربکسی قدرت بالاتری دارد. بهترین چرگوشت صنعتی قصابی کدام اند

charkhegosht، مرکز فروش چرخ گوشت صنعتی امگا صدصنعت آرا در تهران است که این قلم از دستگاه های چرخ گیری گوشت را از نظر کیفیت و قیمت تضمین می نماید. تلفیقی از استیل و آلومینیوم پوششی برای ساختار این محصولات است که نتیجه ای از یک تولید خارق العاده را می رساند. امگا صد صنعت آرا موفق به ساخت دستگاه هایی شده که در مقایسه با مدل ایتالیایی آن ها چه از لحاظ کیفیت و چه ظاهر مو نمیزند. تنها تفاوت آن ها، قیمت تمام شده آنهاست که مدل ایرانی به نسبت ایتالیایی ارزانتر است. 

طراحی و عملکرد منحصربفرد این چرخها یک رقیب جدی برای چرخ گوشت امگا ایتالیایی تبدیل شده و کار رقیبان را نیز دشوارتر ساخته است. این دستگاه ها به حدی از سطح کیفیت بالا برخوردار هستند که نظر هر بیننده ای را به سمت خود ترغیب می کنند به طوریکه امروزه این برند به یکی از بهترین و بزرگ ترین تولید کننده چرخ گوشت صنعتی تبدیل شده است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی