اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111177151019063
در دسترس نیست

معرفی سایت چرخ گوشت، نمایندگی چرخ گوشت مینروا

کد: 140111177151019063

، (اخبار رسمی): چرخ گوشت مینروا ساخته شده از آلیاژ بادوام و مقاومی به نام آلومینیوم و استیل است که کیفیت در دستگاه را دو چندان می نماید. این محصولات در مدل های رومیزی، ایستاده و چرخدار تولید می شوند که کاربر می تواند بر اساس نیاز کاری خود اقدام به خرید دستگاه نماید.

معرفی سایت چرخ گوشت، نمایندگی چرخ گوشت مینروا
معرفی سایت چرخ گوشت، نمایندگی چرخ گوشت مینروا

مینروا ادغام شده در دو شرکت امگا و مینروا است که از سال 2012 تأسیس و شروع به فعالیت کرده است. تولیدات این کارخانه که به صورت چرخ گوشت های میکسر دار و چرخ گوشت های یخچال دار و سیستم های فن آوری مواد غذایی است، بر پایه مدیریت آگاه و بهترین متریال ساخت بوده که با تخصص مهندسین فعال در خط تولید این کمپانی، دستگاه هایی روانه بازار شده که در کیفیت حرف اول را می زنند. چرخه تولیدات این کارخانه بر پایه چرخ گوشت هایی در سایز 22، 32، 42 و 52 بوده است که بی شک می تواند نیاز هر نوع صنفی را پاسخگو باشد.

چرخ گوشت مینروا ساخته شده از آلیاژ بادوام و مقاومی به نام آلومینیوم و استیل است که کیفیت در دستگاه را دو چندان می نماید. این محصولات در مدل های رومیزی، ایستاده و چرخدار تولید می شوند که کاربر می تواند بر اساس نیاز کاری خود اقدام به خرید دستگاه نماید. در واقع انبوهی از تولیدات چرخ گوشت صنعتی باعث شده تا این کمپانی ایتالیایی موفق به تولید چرخ گوشت هایی با تمامی سلایق را داشته باشد. 

مجموعه بزرگ چرخ گوشت از جمله نمایندگی چرخ گوشت مینروا در کشور است که به توزیع این محصولات با همان کیفیت اصلی کشور سازنده می پردازد. این مجموعه کلیه خدماتی که مشمول نمایندگی دستگاه می شود را داشته و با بهترین امکانات به ارائه آن ها به مشتریان پرداخته است. از خرید و فروش که بگذریم به تعمیر و تعویض قطعات دستگاه می رسیم که همه این امور کار ها را زیر نظر متخصصین و افراد حرفه ای با تجارب کافی و آموزش های لازم کسب کرده انجام می دهد. در واقع این افراد با شناخت خوبی که از چرخ گوشت مینروا و قطعات آن دارند، می توانند به صورت اصولی عیب دستگاه شما را بررسی و آن را حل نمایند. 

خدمات دریافتی بابت تعمیرات در نمایندگی چرخ گوشت مینروا با قیمتی به صرفه و اقتصادی تعیین می شود، زمان لازم برای این تعمیرات نیز در کوتاه ترین بازه زمانیست تا کاربر بدون دغدغه از بابت روند کاری خود بتواند به انجام تعمیرات آن بپردازد. کلیه خدماتی که در این مجموعه ارائه می شود، همراه با گارانتی است تا خیال مراجعه کننده را از هر نظر راحت سازد. شما مشتریان عزیز می توانید چه جهت انجام اموراتی نظیر خرید و فروش دستگاه و چه برای انجام عملیاتی از بابت تعمیر و تعویض قطعات چرخ گوشت ایتالیایی مینروا به این مرکز مراجعه نمایید.

برای مشاوره جهت خرید چرخ گوشت صنعتی مینروا و همچنین دریافت مشاوره از بابت تعمیر قادر هستید تا از کارشناسان فروش ما در این زمینه کمک بگیرید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید