اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104016150916257

بهترین برند قلاب ماهیگیری در دنیا معرفی شد

کد: 140104016150916257

https://bit.ly/39S5meJ

، اصفهان , (اخبار رسمی): با ارزش ترین و با کیفیت ترین برند های تجاری ، هرساله توسط مراجع معتبر دنیا معرفی میشوند. ورزش پر طرفدار ماهیگیری نیز دارای لیستی از برترین تولید کننده های تجهیزات است که در این مطلب با آنها آشنا میشویم.

بهترین برند قلاب ماهیگیری در دنیا معرفی شد!
گزارش اخبار رسمس از سمس کلاب،نماینده رسمی وی ام سی در ایران

این روز ها همه برند های مختلف مثل موستاد،هنلم، آلبااستار،جیاوجینگ،دایوا،شیمانو، و وی ام سی و... را به عنوان تولید کننده لوازم ماهیگیری می‌شناسند


تمامی این برند ها در طول زمان در حال رقابت نفس گیر و جدالی تنگاتنگ هستند تا بهترین محصول را به بازار های جهانی معرفی کنند و درعین حال برند خود را ارتقا دهند و از تکنولوژی های روز دنیا عقب نمانند.

امسال نیز با وجود تلاش های عظیم موستادِ نروژ ، باز هم برند وی ام سی فرانسه محبوب و برتر شناخته شد. به گزارش اخبار رسمی، این برند با دلایل قابل توجهی رتبه یک دنیا را به دست آورده و خوشبختانه در ایران نیز به سهولت در دسترس است.


برای دیدن کاتالوگ میتوانید کلیک کنید: مشاهده کاتالوگ VMC +قیمت خرید از نمایندگی رسمی وی ام سی در ایران


از جمله این دلایل میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1- تاریخچه قابل تامل و بی بدیل

کمپانی وی ام سی فرانسه از سال 1796 به صورت یک شرکت رسمی تاسیس شد و از همان ابتدای کار توان و دانش حرفه ای خود را نه تنها به فرانسه، بلکه در کل اروپا و سپس سایر قاره ها به رخ همگان کشید.

2-ماشین آلات پیشرفته و دقیق

مدیران وی ام سی همیشه دید حساسی و دقیقی به این تکنولوژی داشته اند؛ تاجایی که بسیاری از دستگاه های ابزار دقیق را ارتقا و مورد استفاده قرار دادند و حتی تکنولوژی های مربوط به فنیش نهایی و محلول ها و روش های آنودایز کردن را به صورت سری پیش برند و تا امروز هیچ رازی درمورد فرمول های خاص وی ام سی به بیرون از کارخانه راه نیافته است.

3-حفظ رتبه نخست فروش و عرضه قلاب شماره یک  دنیا

پس از گذشت بیش از دو قرن، هنوز شرکت VMC و زیر مجموعه های مربوط به آن از جمله شرکت های مهم و پرفروش و درامد زا در فرانسه به شمار می رود و همه محصولات آن به طرز شگفت انگیزی موفق و مورد استقبال است ؛ از قلاب های کلاسیک 9410 گرفته تا قلاب های ماهیگیری حرفه ای بلک نیکل و جیگینگ 7237 و 9202

4-طیف گسترده برای همه سلیقه ها

با هر میزان مهارتی که دارید و با هر سبک و ماهی هدف و... پاسخ نیاز های شما همه و همه در تنوع های وی ام سی موجود هستند . این چنین تنوع گسترده خود بخش گسترده ای از موقیت یک کمپانی به شمار می رود.

5-مقرون به صرفه ی باورنکردنی

داشتن قلاب هایی که هرگز نشکند و کج یا کند نشود، آرزوی هر صیادی است که وی ام سی آنرا براورده کرده است. پس به طور چشمگیری در خرید چندباره وسایل ماهیگیری صرفه جویی خواهد شد و رضایت روزافزون مشتری را به دنبال خواهد داشت.

برگرفته از وبلاگ سایت سمس کلاب نماینده رسمس وی ام سی فرانسه در ایران

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سمس کلاب

مجموعه بزرگ سمس با هدف خدمت رسانی به مردم شریف ایران در سال 1976 میلادی (1354 شمسی) ثبت و شروع به فعالیت نمود. از همان ابتدا تلاش این مجموعه بر فراهم کردن نیاز های مشتریان در زمینه های مختلف ورزشی تفریحی ، در کنار اشتغال زایی و رشد تکنولوژی و افزایش روزافزون توان تولید داخل بوده است. پس از توسعه زیرساختی و افزایش امکانات ،مجموعه سمس به بزرگ ترین تولید کننده و تامین کننده تخصصی تجهیزات تفریحی–ورزشی در زمینه های مورد فعالیت تبدیل شد و این روند خدمت رسانی باگذشت سال های مختلف و گسترش بازارهای الکترونیک،با عنوان فروشگاه اینترنتی سمس کلاب ادامه دار بوده و به اختصار بدین شرح است: ماهیگیری لوازم ماهیگیری مانند قلاب،لنسر،چرخ ،هرزگرد،طعمه ماهی،سرب،لور،لانسه،تورماهیگیری،پایه لنسر و…. تفنگ بادی و پی سی پی گلچینی از بهترین های تفنگ های بادی و تفنگ های گازی (PCP)مجاز و قانونی و مورد تایید وزارت دفاع,و لوازم جانبی مانند کپسول،کیت شارژ،ست تنظیف ،قطعات یدکی،کیف،بندتفنگ و لیزر و برسایتر و متناسب ترین دوربین تفنگ دوربین شکاری انواع دوربین های دوچشمی و تک چشمی باکاربردهای مختلف (طبیعت گردی،شکار،پرنده نگری و نجوم) کمپینگ و آفرود بهترین وسایل کوچک و بزرگ مورد نیاز در سفر،تجهیز برای ماجراجویی قایق بادی و تفریحی و جیمینی برند سمس و در کنار آن اینتکس و اینتایم به همراه موتور قایق اسپیدا و زانکشن و یاماها غواصی انواع وت سوت غواصی و تفنگ های دریایی و فین غواصی کمان کامپوند و ریکرو و کراسبو تخصصی ترین کمان های سنتی،ریکرو،کامپوند و کراسبو به همراه کوئیور،رست سایت،تب آرم گارد،تیرکمان و تیرزوبین و کراسبو

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی