اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104026152219056

شش راهکار برای اینکه دفتر کار خودتان را زیباتر کنید

کد: 140104026152219056

https://bit.ly/3A4hi7L

، (اخبار رسمی): در این مطلب به چندین نکته و اجزای دفتر کار های حرفه ای اشاره میکنیم که به شما این امکان را میدهند که با کم ترین هزینه و زمان، محیط دفتر کار خودتان را به محیطی عالی و جذاب برای کارمندان تبدیل کنید!

6 راهکار برای اینکه دفتر کار خودتان را زیباتر کنید!
6 راهکار برای اینکه دفتر کار خودتان را زیباتر کنید!

نکته اول : هرچه کمتر، بهتر

هیچ چیزی به اندازه از بین بردن شلوغی های بیخودی و بی فایده در جذاب و زیبا کردن دفتر کار تاثیر ندارد! سعی کنید ساختار چیدمان اجزای دفتر کار خود را به نحوی تنظیم کنید که اجزای بی استفاده مثل صندلی های پراکنده در بخش های مختلف ساختمان یا میز های اداری بلا استفاده را از فضای محیط کار خودتان حذف کنید.

اگر دفتر کارتان فضایی برای ذخیره سازی دارد حتما کلیه تجهیزات بی استفاده را به آن جا منتقل کنید، شاید الان با خودتان به این فکر کنید که همه وسایل موجود در دفتر، کاربردی هستند اما اگر یک بار دیگر و به صورت دقیق اجزای موجود در محیط کار خودتان را بررسی کنید، میبینید که باید اجزای خیلی زیادی را حذف کنید.

نکته دوم : زیر موکت ها را چک کنید

معمولا بسیاری از دفاتر کار دارای یک موکت سراسری هستند که کل زمین محیط مورد نظر را پوشانده است، حتما در نظر بگیرید که شما میتوانید با پارکت کردن یا استفاده از کفی های ساده و ارزان به شدت در زیبا و جذاب شدن محیط کار خودتان تاثیر گذار باشید.

واقعیت این است که امروزه دیگر استفاده از فرش یا موکت در دفتر کار ها قدیمی شده و دفتر کار شما با پارکت یا استفاده از موارد مشابه و ارزان در کف محیط مورد نظر، زیبا تر دیده میشود.

نکته سوم : از تجهیزات اداری مدرن استفاده کنید

صندلی های اداری و کامپیوتر یکی از مواردی هستند که خیلی ها به آن دقت نمیکنند! خرید صندلی اداری مدرن و حرفه ای به جای صندلی های اداری با ظاهر کلاسیک و قدیمی به شدت میتواند در زیبایی و سادگی محیط مورد نظر کمک کند!

یا به طور مثال استفاده از میز های اداری مدرن که کشو ندارند و ظاهری ساده تر دارند باعث میشود که محیط دفتر کار مورد نظر بسیار ساده تر و جذاب تر به نظر برسد، همچنین استفاده از صندلی کامپیوتر های مختلف و مدرن در پشت این میز های اداری باعث میشود محیط دفتر کار شما به شدت جذاب و صد البته مدرن به نظر برسد.

حتی برای اتاق مدیریت نیز میتوانید از این نکته استفاده کنید! سعی کنید از صندلی های مدیریتی ساده و مدرن استفاده کنید و استفاده از صندلی های مدیریتی سلطنتی که شاید قبلا رایج بودند را رها کنید! به همین ترتیب تنها با رعایت همین نکته میتوانید کل محیط اداری خودتان را به صورت کامل عوض کنید و آن را جذاب تر نمایید!

نکته چهارم : فضا و محیط ها را با گیاهان جدا کنید

امروزه همان طور که خیلی از کارمندان از دفتر کار های بزرگ و باز خوششان میاید، خیلی ها هم به شدت دنبال حریم خصوصی هستند و از داشتن آن لذت میبرند! شما میتواند به جای استفاده از دیوار یا سایر اجزا برای جدا کردن محیط بین کارمندان جهت فراهم کردن حریم خصوصی، از گیاهان استفاده کنید!

گیاهان ارزان هستند و استفاده از آن ها در میان محیط کارمندان به عنوان یک مرز، هم حریم خصوصی افراد را تامین و هم محیط مورد نظر شما را خیلی جذاب تر و فانتزی میکنند! همچنین به دلیل ارزان تر بودن گیاهان و گلدان ها میتوانید با هزینه کمتر این مورد را پیاده سازی کنید.

نکته پنجم : نور پردازی را بهتر و ساده تر کنید

همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم "سادگی" به منزله زیبایی است و این خیلی مهم است که شما برای نور پردازی هم این مورد را رعایت کنید، برای داشتن یک نور پردازی خوب حتما نیاز به لوستر های گران قیمت ندارید! شما میتوانید از لوستر های مدرن و ساده نیز استفاده که هم قیمت کم تری دارند و هم به سادگی محیط مورد نظر کمک بیشتری میکنند و هم نور پردازی آن ها بهتر است!

بهتر است برای ایجاد یک نور پردازی خوب و جذاب، بیشتر از نور پردازی مهتابی استفاده کنید تا آفتابی! یعنی اگر یک لوستر 6 جایگاه برای قرار دادن لامپ دارد، 4 عدد آن را مهتابی بزارید و 2 تا باقی مانده را آفتابی! دقت کنید استفاده از لامپ آفتابی نیز اهمیت دارد و اگر همه لامپ های لوستر های خودتان را مهتابی بزارید، فضای محیط مورد نظر سرد و بی احساس خواهد شد که این اصلا خوب نیست!

نکته ششم : میز های خود را طوری بچینید که از نور طبیعی بهره مند باشند

خیلی از مراکز و دفتر کار ها میز های کارمندان را به نحوی تنظیم میکنند که تنها منبع نور قابل استفاده برای آن ها نور لوستر باشد! در صورتی که اگر محیط دفتر کار شما دارای پنجره است میتوانید پنجره هایی را پیدا کنید که نور مناسب را فراهم میکنند اما از طرف دیگر آفتاب به آن ها نمیتابد که موجب اذیت شدن کارمند ها بشود!

شما میتوانید با قرار دادن میز کارمندانتان در کنار پنجره ( به طوری که نور پنجره به صفحه مانیتور های آن ها برخورد نکند! )، کاری کنید که کارمندانتان از نور طبیعی هم بهره مند شوند! و همین مورد به شدت در روحیه افراد تاثیر گذار است و احساس خوبی به آن ها میدهد.

جمع بندی پایانی

با رعایت همین 6 نکته میتوانید حتی بدون هزینه، قدم هایی کاملا موثر را جهت بهبود دادن و جذاب کردن محیط دفتر کار خود بردارید! به عنوان نکته پایانی میخواهیم به این اشاره کنیم که گاهی مواقع یک دفتر کار با وسایل ارزان اما ساده خیلی جذاب تر از یک دفتر کار با وسایل گران اما شلوغ و ظاهری قدیمی به نظر می‌رسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کامارادو

شروع تولد ایده کامارادو از اواسط بهمن ۹۸ رقم خورد، تیم کامارادو برای محقق ساختن این ایده و ایجاد یک فضای جدید و البته تخصصی دور هم جمع شدند تا کامارادو متولد شود، در اینجا قصد نداریم از واژه های کلیشه ای و قدیمی مثل ” اولین، بهترین، تخصصی ترین و…. “ استفاده و از خودمان تعریف کنیم، هدف تیم ما ایجاد یک محیط برای دسترسی به طیف گسترده ای از محصولات حوزه خانه و آشپزخانه، ادارات، فضا های باز و… می باشد، ما این رسانه تخصصی را با هزاران محصول متنوع ایجاد کردیم تا شما خیالتان راحت باشد که از فروشگاهی خرید می کنید که تیم آن تمام تمرکز و تلاش خود را بر ارائه کالا در حوزه چند دسته بندی مشخص گذاشته اند تا بهترین تجربه خرید را برای شما به ارمغان بیاورند….

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی