اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104056158519056

ایده‌های ایجاد یک دفتر کار خانگی خوب برای ایجاد یک محیط فوق العاده!

کد: 140104056158519056

https://bit.ly/39XdieK

، (اخبار رسمی): در این مطلب به چندین ایده خیلی خوب برای تزئین دفتر کار خانگی می‌پردازیم که به کمک آن ها می‌توانید گوشه ای از منزلتان را به عنوان یک دفتر کار کوچک اما ایده آل آماده کنید پس با ما همراه باشید.

ایده های ایجاد یک دفتر کار خانگی خوب برای ایجاد یک محیط فوق العاده!
دفتر کار خانگی و مدرن

ایده‌های ایجاد یک دفتر کار خانگی خوب برای ایجاد یک محیط فوق العاده!

امروزه به صورت فزاینده‌ای دور کاری یا همان کار در منزل افزایش پیدا کرده است! البته کار در منزل ممکن است برای بسیاری از افراد یعنی این که لپ تاپ خود را بر روی کاناپه یا میز آشپزخانه قرار دهند و شروع به انجام کار هایشان کنند اما بسیاری از افراد نیز می‌خواهند یک محیط شیک و تمیز برای خود داشته باشند تا بتوانند در آن محیط به انجام کارهایشان بپردازند.

در این مطلب به چندین ایده خیلی خوب برای تزئین دفتر کار خانگی می‌پردازیم که به کمک آن ها می‌توانید گوشه‌ای از منزلتان را به عنوان یک دفتر کار کوچک اما ایده‌آل آماده کنید پس با ما همراه باشید:

منطقه ای برای تمرکز بسازید

کار در خانه می‌تواند به اندازه کار در بهترین دفتر کارها به شما حس خوبی را القاء کند اما به شرط آن که حتی اگر محیط و فضای کمی در اختیار دارید از آن به خوبی استفاده کنید، اگر یک اتاق را در نظر بگیرید و در گوشه ای از آن تخت خواب، در وسط آن میز کار و صندلی کار و در گوشه دیگر آن مبل راحتی را قرار دهید و سپس به کمک رنگ‌های خنثی و گرم این سه ناحیه را به نحوی از یک دیگر جدا کنید در واقع اتاق خود را به صورتی مجزا برای ذهن خودتان طراحی کرده‌اید.

به طوری که مغز شما به تخت خواب به عنوان ناحیه ای برای استراحت، و به میز و صندلی کار به عنوان ناحیه ای برای کار نگاه میکند و این جدا شدن این بخش ها از یک دیگر آن هم توسط رنگ های خثی و گرم به افزایش تمرکز شما در هنگام کار کردن کمک میکند.

دیواری با رنگ "شکلات تلخ" برای زاویه دید شما!

یکی از ایده‌هایی که بسیاری از افراد از آن لذت می‌برند این است که میز و صندلی کار خود را رو به روی دیواری قرار می‌دهند و رنگ آن دیوار را به رنگ "شکلات تلخ قهوه" تغییر می‌دهند؛ همین کار هم باعث می‌شود در زاویه دید شما هنگام کار کردن رنگی گرم و دلنشین قرار بگیرد و هم اینکه تمرکز شما را هنگام کار کردن افزایش می‌دهد.

از طرف دیگر می‌توانید با چسباندن کارهای مهم روزانه خودتان با کاغذ سفید به دیوار شکلاتی رنگ جلو خودتان یک جدول کار و یادآوری نیز برای خودتان داشته باشید.

میتوانید میز را به دیوار ها نچسبانید!

در حالی که ممکن است اکثر افراد این قصد را داشته باشند که میز را از یک طرف به دیوار بچسبانند اما شما میتوانید میز کاری خودتان را به صورت کج قرار دهید تا از هر دو طرف کاملا قابل دسترسی باشد و این باعث میشود به شما یک حس فانتزی بودن دست بدهد، البته برای تزئین و زیبا سازی بهتر میتوانید از یک میز شیشه ای و صندلی های فلزی / پارچه ای به همراه یک فرش سنتی استفاده کنید تا یک دفتر کار خاص داشته باشید!

صندلی های اداری / مدیریتی که دارای پشتی توری هستند!

حتما لازم نیست به سراغ خرید صندلی های اداری بروید که پشت آن ها بالشتک چرمی یا پارچه ای قرار داد، مدل‌های بسیار جدیدی از صندلی‌های اداری به بازار آماده‌اند که دارای پشتی توری مانند ( مش ) هستند که می‌توانند باعث شوند دفتر کار شما ظاهری خیلی شیک و منحصر به فرد به خود بگیرد.

همچنین در صورتی که به دنبال خرید صندلی اداری یا صندلی کامپیوتر هستید میتوانید از طریق دو لینک زیر تنوعی گسترده از انواع این محصولات را مشاهده کنید:

انواع صندلی های اداری : https://www.kamarado.co/office-chair/

انواع صندلی های کامپیوتر : https://www.kamarado.co/buy-computer-chair/

به دفتر کار با طرح اسکاندیناوی فکر کنید!

دکوراسیون های اسکاندیناوی نیز یکی از بهترین ایده ها برای دفتر کار های خانگی هستند! دکور های اسکاندیناوی از پالت چوبی سفید و کم رنگ با میز هایی مدرن اما با کشو های فراوان و... الهام گرفته است، همچنین در دکوراسیون اسکاندیناوی شما میتوانید چندین گیاه به همراه پارچه های رنگی پر رنگ نیز داشته باشید که آن ها را از کمد ها یا قفسه ها صرفا برای زیبایی بیشتر آویزان کرده اید.

از خوبی‌های کار در دکوراسیون اسکاندیناوی این است که به دلیل روشن بودن تم کلی فضای آن همیشه شاد خواهید بود و هیچ وقت دلتان نمی‌گیرد!

از گوشه‌ها کمک بگیرید!

گوشه میان دو ضلع اتاق میتواند مکان خیلی خوبی برای تنظیم دفتر کار شما باشد به طوری که شاید نیاز به میز هم نداشته باشید! می‌توانید از گوشه اتاق‌ها کمک بگیرید و با ایجاد یک دکور چوبی مقاوم اما زیبا که نقش میز را برای شما ایفا می‌کند استفاده کنید و لپ تاپ خود را بر روی آن قرار داده و شروع به کار کردن کنید!

همچنین می‌توانید بالای سرتان را نیز قفسه هایی طراحی کنید که وسایلی مثل کتاب، گلدان و... را در آن جا، هم برای دسترسی بهتر و هم زیبایی، قرار بدهید!

وسایل سنتی و مدرن را برای ایجاد فضایی خاص ترکیب کنید

یک ایده خیلی جالب، ایجاد یک دکوراسیون ترکیبی مدرن و سنتی است به صورتی که فضایی خاص را برای دفتر کار خود ایجاد کنید، به طور مثال با استفاده از صندلی های رستورانی و خاص daw با رنگ های متفاوت در کنار فرش سنتی و یک میز چوبی و لوستر کلاسیک میتوانید ترکیبی را ایجاد کنید که نه صد درصد مدرن است و نه صد درصد سنتی....

همچنین اگر از به دنبال صندلی‌های رستورانی و تزئینی هستید تنوعی گسترده از انواع آن ها را میتوانید در لینک زیر پیدا کنید:

انواع صندلی‌های رستورانی : https://www.kamarado.co/restaurant-chair/

از فرو رفتگی ها استفاده کنید!

خیلی از خانه‌ها دارای فرو رفتگی‌های بدون استفاده در داخل دیوار های خود هستند که به دلیل مهندسی اشتباه فضایی را اِشغال کرده اند! شما می‌توانید از همین فضاهای کوچک استفاده کنید و در صورتی که این فرو رفتگی‌ها به اندازه کافی عرض داشته باشند، سفارش دهید تا یک میز اداری به صورت اختصاصی مطابق ابعاد فرو رفتگی ساخته شود تا میز خودتان را در داخل آن قرار بدهید و یک دفتر کار کوچک داشته باشید!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کامارادو

شروع تولد ایده کامارادو از اواسط بهمن ۹۸ رقم خورد، تیم کامارادو برای محقق ساختن این ایده و ایجاد یک فضای جدید و البته تخصصی دور هم جمع شدند تا کامارادو متولد شود، در اینجا قصد نداریم از واژه های کلیشه ای و قدیمی مثل ” اولین، بهترین، تخصصی ترین و…. “ استفاده و از خودمان تعریف کنیم، هدف تیم ما ایجاد یک محیط برای دسترسی به طیف گسترده ای از محصولات حوزه خانه و آشپزخانه، ادارات، فضا های باز و… می باشد، ما این رسانه تخصصی را با هزاران محصول متنوع ایجاد کردیم تا شما خیالتان راحت باشد که از فروشگاهی خرید می کنید که تیم آن تمام تمرکز و تلاش خود را بر ارائه کالا در حوزه چند دسته بندی مشخص گذاشته اند تا بهترین تجربه خرید را برای شما به ارمغان بیاورند….

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل