اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۲۱۷***** - ۰۲۱۲۶۴*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104046155819030

ارائه خدمات کفسابی ، ساب سنگ و ساب کف با مناسب ترین قیمت در تهران

کد: 140104046155819030

https://bit.ly/3HS1WVI

، تهران , (اخبار رسمی): وقتی به مرور زمان کف سنگ از بین می رود و باعث به وجود آمدن پستی بلندی هایی در آن می شود، عمل ساب کف باعث برگرداندن زیبایی اولیه ای که سنگ داشت می شود. دو اصطلاح ساب سنگ و سنگسابی در واقع یک معنی را می دهند که این عملیات توسط افراد متخصص و با دستگاه های مخصوصی انجام می شود

خدمات کفسابی در تهران
ارائه خدمات کفسابی توسط کفسابی کریمی

ساب کف چیست ؟

ساب کف از جمله اموری است که از هزینه های اضافی تعویض سنگ جلوگیری می کند و باعث می شود قسمت هایی از سنگ که در آن ها پستی بلندی هایی ایجاد شده یکدست شود.

ساب سنگ

ساب سنگ یا سنگسابی زیر مجموعه ای از عملیات کفسابی محسوب می شود که باعث می شود سنگ کف ساختمان صیقلی و براق شود. در طی این عملیات با دستگاه های مخصوصی لایه نازکی از روی سنگ برداشته می شود و باعث می شود سنگ نو به نظر برسد.

خدمات کفسابی

سطوحی مانند اماکن مسکونی ، تجاری و یا صنعتی و... پس از اتمام عملیات ساخت و ساز در نهایت کیفیت ظاهری مطلوب خود را ندارند. مثلا ریخته شدن مصالح ساختمانی اعم از سیمان یا گچ و یا خط و خش های ایجاد شده توسط ابزارها و وسایل مورد استفاده در ساخت وساز باعث از بین رفتن زیبایی ظاهری سنگ می شود در این مواقع است که خدمات کفسابی می تواند به ما کمک کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کفسابی کریمی

کفسابی کریمی با بیش از بیست سال سابقه مشغول به فعالیت تخصصی در زمینه ساب زنی انواع سنگ ، سرامیک ، بتن ، گرانیت ، مرمریت ، تراورتن و موزاییک مورد استفاده در انواع پله ، دیوار و کف ساختمان میباشد. کلیه سطوح اعم از لابی ، راه پله ، پاگرد ، پارکینگ ، سالن اجتماعات ، سالن های داخلی ساختمان ها قبل ساب زنی میباشند و ما با بهترین تجهیزات آماده اجرای کفسابی هستیم. خدمات جانبی از قبیل شستشوی تخصصی ، جرم گیری ، پولیش کاری و شیشه ای نمودن ظاهر سنگ ، ترمیم کف آسیب دیده و تعمیر مصالح مستهلک مورد استفاده در کف به همراه مشاوره تخصصی از دیگر فعالیت های این شرکت میباشد. درزبندی ، بتونه کاری و پولیش کاری کف سطوح را در کمترین زمان ممکن انجام میدهیم. همچنین نماشویی ساختمان با روش های واتر جت و سندبلاست از دیگر خدمات این شرکت است که میتوانید از آن بهره مند شوید . نمونه فعالیت های انجام شده این شرکت در مراکز تجاری ، بانک ها و برخی ارگان های دولتی قابل مشاهده میباشد. استفاده از مدرن ترین تجهیزات در کنار تجربه بالا عامل رضایتمندی تمامی مشتریان ما بوده است. کفسابی کریمی به صورت ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی میباشد. جهت استعلام قیمت خدمات ما میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۲۱۷***** - ۰۲۱۲۶۴*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان