اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۲۱۷***** - ۰۲۱۲۶۴*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104056157919030

شستشوی نما و ارائه خدمات کفسابی در تهران توسط شرکت کفسابی کریمی

کفسابی و نماشویی در تهران

کد: 140104056157919030

https://bit.ly/3u4VB3D

، تهران , (اخبار رسمی): عمل شستشوی نما از آن دسته اقدامات ضروری برای ساختمان‌های امروزی است؛ زیرا با توجه به وجود آلودگی‌های محیطی اعم از گرد و غبار و آلودگی هوا نیاز شستشوی نما را بیش از گذشته به ما یادآور می شود. کفسابی نیز همچون شستشوی نما با توجه به معضلات زندگی شهر نشینی از کارهای ضروری برای ساختمان است.

کفسابی و نماشویی در تهران
شستشوی نما

شستن نما چیست؟

به مجموعه اقداماتی که سبب می‌شود نمای بیرونی ساختمان تمیز شود و آلودگی‌ها و گرد غباری که روی سطح سنگ نمای ساختمان برجای مانده است از بین برود، شستشوی نما می‌گویند.

با توجه به وجود نماهای مختلف مانند نمای شیشه ای، آجری ، سنگی، سیمانی و... روش شستن نما نیز با توجه به نوع نما متفاوت است.

خدمات نماشویی بر خلاف تصور عموم کاری تخصصی است. این خدمات به دقت و ظرافت بالایی نیاز دارند.

در هنگام انجام خدمات نماشویی اگر سهل انگاری کوچکی صورت بگیرد، زمینه بروز خطرات جبران ناپذیری را فراهم می‌کند.

نماشویی ساختمان‌ها و برج‌های بلند نیازمند تجربه بالایی در این زمینه است.

.کفسابی در تهران شامل مجموعه‌ای از خدمات است که در تمامی شهرها از جمله تهران انجام می‌شود و از دسته خدمات پرطرفدار محسوب می‌شود

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کفسابی کریمی

کفسابی کریمی با بیش از بیست سال سابقه مشغول به فعالیت تخصصی در زمینه ساب زنی انواع سنگ ، سرامیک ، بتن ، گرانیت ، مرمریت ، تراورتن و موزاییک مورد استفاده در انواع پله ، دیوار و کف ساختمان میباشد. کلیه سطوح اعم از لابی ، راه پله ، پاگرد ، پارکینگ ، سالن اجتماعات ، سالن های داخلی ساختمان ها قبل ساب زنی میباشند و ما با بهترین تجهیزات آماده اجرای کفسابی هستیم. خدمات جانبی از قبیل شستشوی تخصصی ، جرم گیری ، پولیش کاری و شیشه ای نمودن ظاهر سنگ ، ترمیم کف آسیب دیده و تعمیر مصالح مستهلک مورد استفاده در کف به همراه مشاوره تخصصی از دیگر فعالیت های این شرکت میباشد. درزبندی ، بتونه کاری و پولیش کاری کف سطوح را در کمترین زمان ممکن انجام میدهیم. همچنین نماشویی ساختمان با روش های واتر جت و سندبلاست از دیگر خدمات این شرکت است که میتوانید از آن بهره مند شوید . نمونه فعالیت های انجام شده این شرکت در مراکز تجاری ، بانک ها و برخی ارگان های دولتی قابل مشاهده میباشد. استفاده از مدرن ترین تجهیزات در کنار تجربه بالا عامل رضایتمندی تمامی مشتریان ما بوده است. کفسابی کریمی به صورت ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی میباشد. جهت استعلام قیمت خدمات ما میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۲۱۷***** - ۰۲۱۲۶۴*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان