اطلاعات تماس
  • 090371*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104056156719102

بهترین کارواش خانگی از بهترین مارک‌ اصل

راهنمای خرید بهترین کارواش خانگی از بهترین مارک‌ اصل

کد: 140104056156719102

https://bit.ly/3NB7tS9

، (اخبار رسمی): کارواش وسیله‌ای کاربردی است و البته کار با آن آسان و دلپذیر است. با کمک کارواش علاوه بر شستشوی ماشین می‌توان کارهای نظافتی دیگری مانند شستشوی دیوارها و نرده‌ها، سمپاشی پیاده روها و ... را انجام داد. در این مقاله بهترین کارواش های خانگی را به شما معرفی می‌کنیم.

راهنمای خرید بهترین کارواش خانگی از بهترین مارک‌ اصل
راهنمای خرید بهترین کارواش خانگی از بهترین مارک‌ اصل

امروزه به دلیل نگرانی ها و مشکلات فراوان در محل کار، افراد زمان کمتری برای بردن ماشین خود برای شستشو دارند و مجبور نیستند ساعت‌ها منتظر بمانند تا ماشین خود را شستشو دهند.

کارواش خانگی چیست؟

کارواش خانگی که با نام واتر جت نیز شناخته می‌شود یکی از پرکاربردترین دستگاه‌هایی است که با آن می‌توانید از طریق نازلی که روی دستگاه تعبیه شده است، آب را روی سطوح مختلف با فشار بسیار بالا پاشید. کارواش خانگی در زمان کمتری قابل شستشو است.

استفاده از واتر جت باعث صرفه جویی در زمان و مصرف آب می‌شود. شاید با شنیدن نام کارواش خانگی به این فکر کنید که با این وسیله می‌توانید به راحتی ماشین خود را تمیز کنید. اگر می‌توانید خانه، اتاق جت آب، حیاط، دیوارها، نمای ساختمان، ماشین، دوچرخه، سنگفرش، پله‌ها و راهروها، استخر، باغ و باغ و ... را رنگ کنید. همچنین در اسرع وقت. انواع موتور دستگاه کارواش خانگی کارواش‌های بنزینی کارواش‌های بنزینی مجهز به موتور بنزینی برای راه اندازی پمپ هستند که برای کارکرد دستگاه بنزین می‌سوزاند.

موتورهای بنزینی بر حسب چگالی محفظه بر حسب متر مکعب (CC) اندازه گیری می‌شوند و هر چه موتور بنزینی CC بالاتر باشد، دستگاه بزرگتر و انرژی بیشتری تولید می‌کند. کارواش‌های برقی کارواش‌های برقی مجهز به یک موتور الکتریکی برای تامین انرژی مورد نیاز برای حرکت پمپ هستند که قدرت آن بر حسب وات (W) یا آمپر (A) تعیین می‌شود. امروزه کارواش‌ها معمولا از دو نوع موتور برقی و بنزینی استفاده می‌کنند. انواع کارواش خانگی کارواش‌های خانگی از نظر اندازه و سایز به سه دسته کوچک، بزرگ و متوسط ​​تقسیم می‌شوند. هر جت آب خانگی ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود را دارد. به همین دلیل هنگام خرید کارواش خانگی باید با توجه به نوع کاربری خود مناسب ترین وسیله را انتخاب کنید.

کارواش خانگی کوچک کارواش‌های خانگی علاوه بر حمل و نقل آسان، ابعاد کوچک و حداقل فشار 100 بار دارند. این نوع دستگاه برای شستشوی خودرو، موتورسیکلت و ... نیز مناسب است. کارواش خانگی متوسط کارواش‌های خانگی سایز متوسط ​​دارای فشار 130 بار هستند. این دستگاه همچنین گزینه مناسبی برای شستشوی دیوارها، نمای ساختمان‌ها و ... است. کارواش خانگی حرفه‌ای (بزرگ) کارواش‌های حرفه ای دارای حداقل فشار 160 بار هستند. البته به دلیل فشار زیاد این دستگاه‌ها اغلب برای مصارف صنعتی و تخصصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. کار با این دستگاه نیاز به حرفه ای بودن دارد و برای افراد عادی سخت است. موتورهای الکتریکی مورد استفاده در کارواش‌های امروزی در دو مدل القایی یا دینامیک و یونیورسال یا کربنی موجود می‌باشند که دارای قدرت‌های متفاوتی هستند.

نکات مهم خرید واتر جت

اما نکته مهمی‌ که در خرید واتر جت باید به آن توجه کرد، نوع موتور آن است. نکات و راهنمای خرید کارواش خانگی برخی از مدل‌های کارواش خانگی سنگین هستند، بنابراین داشتن شلنگ بلندتر می‌تواند مفید باشد و دیگر نیازی به جابجایی دستگاه ندارید. همچنین می‌توانید به راحتی ماشین خود را بچرخانید و آن را تمیز کنید. برای شستشوی سطوحی که خارج از محدوده هستند مشکلی نخواهید داشت. نکات مهم در خرید کارواش خانگی در راهنمای کارواش خانگی نکاتی وجود دارد که هنگام خرید این دستگاه باید به آن‌ها توجه کنید تا بتوانید با توجه به نیاز و اولویت‌های خود دستگاه مناسبی را خریداری کنید.

موارد زیر را در نظر خواهیم گرفت:

قدرت و توان موتور قدرت موتور در واقع میزان حجم، فشار آب و قدرت موتور را نشان می‌دهد. موتور وظیفه پمپاژ آب را بر عهده دارد. هرچه قدرت موتور بیشتر باشد، دستگاه در هنگام پمپاژ آب قدرتمندتر است. البته لازم است بدانید که قدرت بالای موتور باعث افزایش مصرف انرژی و در نتیجه افزایش هزینه برق می‌شود. قیمت بالاتری هم دارد. حجم آب خروجی نکته دیگری که در راهنمای خرید کارواش خانگی به آن اشاره شده حداکثر دبی آب در دقیقه است که به آن دبی آب می‌گویند. هر چه سرعت جریان ماشین بیشتر باشد ماشین لباسشویی قدرتمندتر است. فشار آب خروجی فشار آب خروجی یکی از مواردی است که ارتباط مستقیمی‌با نظافت دستگاه دارد. هرچه فشار بیشتر باشد، سطوح و لجن بیشتری را یک کارواش خانگی می‌تواند تمیز کند. حداکثر گرمای آب استفاده از کارواش‌هایی که با آب گرم کار می‌کنند می‌تواند سرعت و زمان شستشو را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. علاوه بر این، مواد شوینده بهتر در آب گرم حل می‌شوند و می‌توانند به طور گسترده مورد استفاده قرار گیرند.

وزن دستگاه اکثر کارواش‌های خانگی قابل حمل هستند. در نظر داشته باشید که با توجه به توصیه‌های مندرج در دفترچه راهنمای خرید کارواش در منزل، لازم است چرخ‌ها را به طور کامل بررسی کرده و از کیفیت و وزن لازم دستگاه اطمینان حاصل کنید. نازل نازل یکی دیگر از ویژگی‌های مهم راهنمای خرید کارواش خانگی است. نازل وظیفه تنظیم فشار و مقدار آب خروجی را بر عهده دارد. با تنظیمات مناسب نازل می‌توانید قدرت حذف کثیفی و کثیفی را افزایش دهید.

هرچه قدرت آب کمتر باشد، قدرت پاک کنندگی بالاتر است. اما برای سطوح آسیب پذیر باید میزان آب زهکشی شده را افزایش داد تا فشار آب کاهش یافته و سطوح حساس آسیب نبینند. ساکشن یا بدون ساکشن یکی از ویژگی‌های مهمی‌که شست و شوی ماشین را آسان می‌کند، قابلیت مکش یا مکش است. وجود این ویژگی در کارواش به این معنی است که دستگاه قادر است آب مورد نیاز خود را از حوض، چاه، مخزن، استخر و یا حتی بشکه یا سطل بدون اتصال به شیر آب برساند. مخزن مواد شوینده یکی از نکات مهم در خرید کارواش خانگی امکان استفاده از مواد شوینده است. اگر مخزن مواد شوینده روی دستگاه نصب شده باشد، می‌توان از مواد شوینده مختلف برای شستشو استفاده کرد. این تانک را می‌توان به صورت جداگانه بر روی دستگاه نصب کرد یا بر روی تفنگ یا نیزه نصب کرد.

مزایای استفاده از کارواش خانگی صرفه جویی در مصرف آب:

استفاده از کارواش خانگی به جای شلنگ آب تاثیر زیادی در کاهش مصرف آب دارد. زمانی که از شلنگ برای شستن سطوح مختلف استفاده می‌کنید مقدار قابل توجهی آب مصرف می‌شود، اما خرید کارواش خانگی این مشکل را کاملا برطرف می‌کند.

صرفه جویی در زمان:

با تهیه کارواش خانگی، جدای از مصرف آب، می‌توانید در زمان نیز صرفه جویی کنید. این به شما امکان می‌دهد سطوح بیشتری را در زمان کمتری بشویید. در واقع شستن خودروها در خانه سرعت کار را افزایش می‌دهد در حالی که زمان زیادی را در صف‌های طولانی کارواش تلف نمی‌کند.

صرفه جویی در هزینه:

کارواش‌های خانگی برای افرادی که به تمیزی خودرو اهمیت می‌دهند عالی و  مقرون به صرفه است و می‌تواند ماشین شما را در هر زمان و مکانی با حداقل هزینه شستشو دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 090371*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی