اطلاعات تماس
  • 025372*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104066158619109

بهترین گچ سفیدکاری ساختمانی | چگونه گچ مناسب برای سفیدکاری انتخاب کنیم؟

کد: 140104066158619109

https://bit.ly/3nzS35J

، (اخبار رسمی): گچ سفیدکاری یکی از پرکاربردترین مواد مصرفی در  صنعت ساختمان سازی است. اگر در انتخاب این متریال ساختمانی دقت نکنید، ممکن است هزینه زیادی بابت این کار بپردازید. برای آشنایی با نکات مهم در خرید بهترین گچ سفیدکاری ساختمان این مقاله را مطالعه کنید.

بهترین گچ سفیدکاری ساختمانی | چگونه گچ مناسب برای سفیدکاری انتخاب کنیم؟
نکات مهم در خرید گچ سفیدکاری ساختمان

اگر قصد خرید گچ سفیدکاری را دارید بهتر است قبل از هر چیز به برند و کارخانه تولیدی آن دقت کنید.

از گچ سفید یا گچ سفیدکاری برای سفیدکاری ساختمان‌ها استفاده می‌شود. این گچ قیمت مناسب‌تر و پایین‌تری را نسبت به سایر انواع آن دارد. رنگ سفید و فوق العاده این نوع گچ باعث شده تا از آن برای پوشش دهی دیوارهای داخلی ساختمان، نازک کاری، پرداخت و سفیدکاری استفاده شود. لازم به ذکر است که گچ سفید از میزان چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است. این عامل باعث شده تا در فرآیند سفیدکاری ساختمان دیگر احتیاجی به زیرکاری نداشته باشیم.

نکات مهم در انتخاب گچ سفیدکاری

گچ سفیدکاری یکی از پرکاربردترین مواد مصرفی در صنعت ساختمان سازی است. اگر در انتخاب این متریال ساختمانی دقت نکنید، ممکن است هزینه زیادی بابت این کار بپردازید. در ادامه برخی نکات مهم در زمان انتخاب گچ سفیدکاری می‌پردازیم.

  • سفیدبودن رنگ گچ:

سفیدبودن و رنگ سفید گچ باعث می شود که در فضای داخلی ساختمان استفاده بسیار زیادی داشته باشد. رنگ سفید گچ باعث ایجاد جلوه فوق العاده به فضای ساختمان می‌شود. اما اگر در مکان‌هایی که نور در آنها زیاد است از این متریال ساختمانی استفاده شود ممکن است باعث اذیت شدن چشم شود.

نوع پودر گچ، سفیدی و درجه خلوص سنگ گچ و  نحوه و زمان پخت در کوره از عوامل موثر در تعیین رنگ گچ است.

  • گیرش گچ:

اهمیت نوع کوره و نحوه پخت در واحدهای صنعتی به حدی است که بسیاری از فاکتورهای موثر در کیفیت گچ مثل زمان گیرش به صورت مستقیم با آن ارتباط پیدا می‌کند. گیرش گچ به صورت طبیعی بین 8 تا 20 دقیقه است. اما بعضا اضافه کردن برخی مواد شیمیایی کنترل شده باعث می‌شود زمان گیرش گچ تا حد قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کند.

  • دوام و ماندگاری گچ:

گچ سفید کاری مرغوب گچی است که بعد از خشک شدن ترک بر ندارد. خاصیت ضد حریق و آتش، عایق صدا و مقاومت در برابر عوامل کششی از دیگر خواص گچ سفیدکاری مرغوب است.

  • کارخانه گچ

بهتر است گچ سفیدکاری خود را از شرکت‌های معتبر و دارای نشان استاندارد تهیه کنیم. امروزه در کشور ما کارخانه‌های تولید گچ زیادی وجود دارند، اما کمتر شرکتی را می‌توان یافت که کیفیتی در حد صادرات داشته باشد. یکی از کارخانه‌های تولیدی گچ سفید کاری مرغوب در ایران شرکت سوپرگچ فولادنو به نشانی اینترنتی https://supergatchfouladno.com می باشد. محصولات با کیفیت گچ سفیدکاری و گچ زیرکار، این شرکت را همرده شرکت‌های بزرگ بین المللی مثل Samara Gypsum و National Gypsum قرار داده است.

  • علامت استاندارد

یکی از مهمترین و شاید اصلی ترین فاکتور در زمان خرید گچ سفیدکاری، علامت استاندارد محصول می باشد. وجود علامت نشانه اهمیت کارخانه تولیدی به فرآیند تولید گچ است. برای مثال کارخانه گچ فولادنو برای تهیه گچ، به صورت روزانه از گچ‌های تولید نمونه گیری می‌کند و در آزمایشگاه‌های مجهز خود میزان گیرش گچ، دانه بندی و مقاومت گچ را بررسی می‌کند.

  • سازگاری با اقلیم:

انتخاب گچ مناسب با اقلیم و آب و هوای هر منطقه یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب گچ سفید کاری مناسب است.

نتیجه گیری:

اگر قصد خرید گچ سفیدکاری را دارید بهتر است قبل از هر چیز به برند و کارخانه تولیدی آن دقت کنید. شرکت‌های تولید گچ زیادی در ایران وجود دارند اما ممکن است در صورت انتخاب اشتباه گچ سفید کاری مجبور به پرداخت هزینه‌های بسیاری شوید. اما شرکت‌های تولید گچ نظیر سوپرگچ فولادنو با بهره گیری از جدیدترین روش‌های روز دنیا در تولید گچ، استفاده از آزمایشگاه‌های مجهز و دارا بودن علامت استاندارد این کار را برای شما راحت کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 025372*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار