اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104066161316667

درباره کمپرسورهای تجاری بیشتر بدانید

کد: 140104066161316667

https://bit.ly/3bmEu6S

، مشهد , (اخبار رسمی): مهم نیست که از کمپرسورهای تجاری برای تبرید استفاده می کنید یا سرمایش، در هر دو حالت از کار افتادن کمپرسور می تواند برای کسب و کار شما مضر باشد.

درباره کمپرسورهای تجاری بیشتر بدانید
کمپرسور صنعتی

مهم نیست که از کمپرسورهای تجاری برای تبرید استفاده می کنید یا سرمایش، در هر دو حالت از کار افتادن کمپرسور می تواند برای کسب و کار شما مضر باشد. در بسیاری از صنایع از دست دادن منبع خنک کننده می تواند کسب و کار را متوقف کند و یا سرعت کار کردن را به حداقل برساند. از کمپرسور در تاسیسات تجاری و صنعتی استفاده می شود و در هر دو این حالتها وجود کمپرسور صنعتی با عملکرد بالا نقشی اساسی دارد.

کنترل آب و هوا را برای یک روز کامل از دست بدهید و می تواند تأثیرات جدی روی نیروی کار شما بگذارد. وقتی مشکلات سرمایش، گرمایش و تهویه تأثیر مستقیمی بر عملکرد و خروجی نهایی دارد. قطعی طولانی مدت می تواندحتی می تواند به یک مشکل ایمنی تبدیل شود که ممکن است منجر به جریمه های نظارتی شود.

وقتی کسب و کار شما متکی به تبرید است، خطرات حتی بیشتر می شود. بسیاری از گوشت‌ها و محصولات لبنی فقط می‌توانند کوتاه‌ترین تغییر دما را قبل از بیرون ریختن حفظ کنند. هیچ حاشیه ای برای خطا وجود ندارد، زیرا یک مورد مسمومیت غذایی می تواند یک فروشگاه یا رستوران را تعطیل کند. در عرض چند ساعت، می توانید ده ها یا صدها هزار دلار از موجودی خود را از دست بدهید. پس جای تعجب نیست که مدیریت ریسک به معنای کاهش زمان خرابی است و کمپرسورهای تجاری بازسازی شده کلید موفقیت هستند.

با کمپرسورهای استاندارد، گزینه های مدیریت ریسک شما محدود است.  روش های نگهداری صدا برای کارکرد کمپرسورهای شما تا زمانی که ممکن است ضروری است. اما حتی زمانی که بهترین روش‌ها را دنبال کنید، کمپرسور را برای همیشه کار نمی‌کنند. در صورت خراب شدن قسمتی از سیستم باید آماده باشید.

بسیاری از مشکلات در سیستم های تهویه مطبوع یا تبرید، خوشبختانه توسط کمپرسور ایجاد نمی شوند. در شرایط مناسب، کمپرسورها 8-10 سال عمر می کنند. تعمیر و نگهداری از کار افتاده و مشکلات در محیط عملیاتی بسیار بیشتر از خرابی های غیرقابل توضیح و خود به خود است.

با این حال، آماده سازی کلید اصلی است. با یک کمپرسور استاندارد، ممکن است گزینه های کمی داشته باشید. می توانید سعی کنید مشکل را عیب یابی کنید و قطعات را جایگزین کنید تا دستگاه دوباره آنلاین شود، یا می توانید یک کمپرسور جدید را از یک سازنده وابسته به OEM تهیه کنید.

بسیاری از سازمان‌ها آموخته‌اند که این فرآیند هرگز به اندازه‌ای که تصور می‌شود یکپارچه و کارآمد نیست. ممکن است هفته ها طول بکشد تا یک سفارش تکمیل شود و ماه ها طول بکشد تا یک کمپرسور جدید به مرکز شما برسد. در همین حال، شما ممکن است روزانه هزاران دلار ضرر دریافت کنید.

اغلب هیچ راهی برای یک کسب و کار برای حفظ «برخی» از عملیات خود در طول خرابی کمپرسور وجود ندارد. این همه یا هیچ است. با یک کمپرسور تجاری بازسازی شده، شما این شانس را دارید که فعال باشید، نه واکنش پذیر. این می تواند زمان توقف شما را به مدت کوتاهی از یک روز به جای چند ماه کاهش دهد.

کمپرسورهای تجاری بازسازی شده شما را در صندلی راننده قرار می دهند. با یک کمپرسور تجاری بازسازی‌شده از یک ارائه‌دهنده معتبر، می‌دانید که تجهیزاتی را دریافت می‌کنید که تمام استانداردهای عملکردی و محیطی مورد انتظار را برآورده می‌کند و برای 8 تا 10 سال آینده آماده است. دو راه متمایز وجود دارد که می تواند آمادگی شما را در مواقع اضطراری بهبود بخشد:

1. یک کمپرسور تجاری ثانویه در دسترس داشته باشید

از آنجایی که یک کمپرسور تجاری بازسازی شده می تواند 30 درصد یا کمتر از یک واحد جدید قابل مقایسه باشد، بسیاری از سازمان ها از این فرصت استفاده می کنند تا یک کمپرسور جایگزین در انبار داشته باشند. همانطور که کمپرسورهای بیشتری را معرفی می کنید، آماده بودن پشتیبان گیری از اهمیت بیشتری برخوردار می شود.

به طور طبیعی، همیشه باید کمپرسور موجود خود را با همان مارک و مدلی که استفاده می‌کردید جایگزین کنید. اینجاست که یک رابطه قوی با یک تولید کننده مجدد مفید است. تولیدکنندگان مجدد به هسته های کمپرسور از برندهای برتر کمپرسور دسترسی دارند تا بتوانند تکمیل را برای شما تسریع کنند. آنها همچنین می توانند با استفاده از یکی از هسته های موجود در هنگام ارسال آن، هزینه های شما را کاهش دهند.

کمپرسوری که به طور ایمن ذخیره می شود و در حال کار نیست، بدون توجه به اینکه ماه ها یا سال ها بعد به آن نیاز داشته باشید، آماده استفاده برای شما خواهد بود. و از آنجایی که فرآیند ساخت مجدد شامل آزمایش در شرایط شبیه‌سازی شده در دنیای واقعی است، می‌توانید مطمئن باشید که در زمان فرا رسیدن زمان به درستی کار خواهد کرد.

2. قطعات را آماده تعویض از کمپرسور خود داشته باشید

اگر در تیم خود مهندسان کمپرسور دارید، ممکن است استفاده از قطعات مستقیماً از یک کمپرسور بازسازی‌شده در تعمیر و نگهداری اضطراری برای شما کاربردی باشد. از آنجایی که واحد پشتیبان شما و واحدی که در حال حاضر در سرویس است باید از هر نظر یکسان باشند، این می تواند به شما در حل سریع مشکل کمک کند.

البته، همیشه باید سعی کنید قطعات جایگزین برای کمپرسور خود ذخیره کنید. قبل از باز کردن کمپرسور برای استخراج قطعات یا جایگزینی، حتماً با ارائه دهنده کمپرسور بازسازی شده خود برای مشاوره و بینش آنها مشورت کنید.

از هر نظر که به آن نگاه کنید، یک کمپرسور تجاری بازسازی شده بهترین راه برای کاهش ریسک و جلوگیری از شرط بندی در هنگام مشکل پرهزینه خرابی تجهیزات است. یک کمپرسور تجاری بازسازی‌شده می‌تواند تفاوت‌های زیادی ایجاد کند و شما را چندین برابر نجات دهد

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار