اطلاعات تماس
  • 021223*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104076163219130

فروش و ارایه خدمات تخصصی ایزوگام و انواع عایق و پشم شیشه

کد: 140104076163219130

https://bit.ly/3A817q9

، (اخبار رسمی): عایق رطوبتی یک پارامتر اجتناب ناپذیر در فرایند ساختمان سازی است. مخصوصا در شهر هایی که دارای بارندگی بالایی هستند

فروش و ارایه خدمات تخصصی ایزوگام و انواع عایق و پشم شیشه
فروش و ارایه خدمات تخصصی ایزوگام و انواع عایق و پشم شیشه

عایق رطوبتی

عایق رطوبتی از جدیدترین متدهای برای آب بندی می باشد که جایگزین نسل های قدیمی عایق رطوبتی مثل قیرگونی شده است.وجود نم و طوبت باعث می گردد که به ساختمان خسارتهای متفاوتی وارد می نماید.به همین دلیل بایستی عایق کاری رطوبتی به بهترین شکل صورت پذیرد.

اگر شما به هر گونه عایق طوبتی از جمله عایق رطوبتی نانو،عایق رطوبتی کاشی ،عایق رطوبتی مایع،عایق رطوبتی دیوار زیرزمین ،عایق رطوبتی ساختمان نیاز دارید با شرکت پشم شیشه ایران در ارتباط ( 09121019099 ) باشید.

عایق حرارتی

فرآیندی که برای محدود کردن هدر رفت انرژی و افزایش حرارت در ساختمان‌ها و تاسیسات انجام می‌شود، عایق حرارتی نامیده می‌شود. از نظر فنی، عایق حرارتی برای کاهش انتقال حرارت بین دو محیط در دماهای مختلف اعمال می‌شود. جهت شناخت بهتر ماهیت و انواع این عایق، پیشنهاد می‌کنیم ما را تا انتهای مطلب همراهی بفرمایید.

برای خرید عایق حرارتی و همچنین استعلام قیمت روی " عایق حرارتی " کلیک کنید.

آیا عایق صوتی لازم است ؟

عایق صوتی

عایق صوتی عبارت است از پوششی یا فرایندی که باعث جلوگیری از ورود و یا خروج صدا از یک محیط به یک محیط دیگر شود . عایق های صوتی داری انواع مختلفی است که در ادامه درباره آن ها صحبت خواهیم کرد.

در ادامه به برخی از مهم‌ترین مزایا ی عایق صوتی پرداخته می‌شود:

مزایا:

  • کنترل انتشار صداهای ناخواسته در محیط
  • تامین آرامش ساکنین
  • کنترل سر و صداهای ناشی از ساخت و ساز در بیرون از ساختمان
  • عمر مفید بالا
  • چرا باید از ایزوگام یا عایق رطوبتی استفاده کرد؟

ایزوگام

یکی از مهم‌ترین مراحل ساخت خانه، ضد آب کردن سقف است. همانطور که می‌دانید وظیفه اصلی سقف محافظت از ساختمان در برابر اثرات بارندگی است. یک اتصال ضعیف یا یک ترک جزئی می تواند باعث نشتی سقف شود و تعمیرات سقف مورد نیاز است. در همین راستا، استفاده از یک عایق رطوبتی، مصالح ساختمانی را از قرار گرفتن در معرض رطوبت محافظت می‌کند. ایزوگام نیز یکی از بهترین عایق‌های رطوبتی است که عمده‌ترین کاربرد آن مربوط به عایق‌کاری سقف، دیوار و استخر می‌باشد. در صورت نیاز به خرید این عایق رطوبتی، پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان مجموعه پشم شیشه ایران تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021223*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی