اطلاعات تماس
  • 021223*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109226871919130
در دسترس نیست

راهنمای خرید و معرفی ایزوگام و ایزوگام کار

کد: 140109226871919130

، (اخبار رسمی): نصب ایزوگام دارای شرایط خاصی است که ندونستن آن ها میتواند ضرر های مالی زیادی به شما اعمال کند. برای خرید ایزوگام و نصب ایزوگام نیاز است که از شرکتی معتبر خدمات خود را بخواهید. با ما همراه باشید.

بهترین ایزوگام
تولید انواع عایق‌های رطوبتی دارای ضابطه‌ها و استانداردهایی است که باید توسط تولیدکننده به طور قطع و یقین رعایت گردد و تمام استانداردهای محیط زیستی در تولید انواع ایزوگام باید مورد توجه قرارا بگیرد. که در شرکت پشم و شیشه ایران تمامی این قواعد رعایت می گردد. بهترین تولید کننده ایزوگام در ایران شرکت پشم شیشه ایران می باشد.

بهترین ایزوگام  دارای استاندارد اصل می باشد . ولی  جمله استاندارد اصل بر روی برچسب و لیبل رول ایزوگام کافی نخواهد بود.

ایزوگام اصل و استاندارد هم از نظر ضخامت و هم از نظر وزن دارای مشخصات تعریف شده است.

ضخامت در ایزوگام دو لایه روکش‌دار فویل‌دار از ۴ میلیمتر کمتر نباید باشد و وزن هر رول هم باید از ۴۰ کیلوگرم کمتر نباشد.

قیمت بهترین ایزوگام
برای دانستن قیمت بهترین ایزوگام ، ابتدا بهتر است کمی با خود ایزوگام آشنا شویم. ایزوگام یک پوشش مقاوم است که از الیاف مصنوعی و قیر تشکیل شده است و با استفاده از گرما و حرارت بالا بر مکان مورد نظر و بستر بام، چسبانده و نصب می‌ شود. و از ایزوگام برای عایق کردن سطوح متنوع و مختلفی همچون دیواره، پی، کف و بام ساختمان‌ ها و استخر ها برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و آب استفاده می شود. علاوه بر این موارد و کاربرد ها، ایزوگام برای استخرهای آب کشاورزی و تفریحی، سردخانه ها، سقف مرغداری ها، پوشش لوله ها و عایق کاری لوله های فلزی، از نظیر لوله های نفت و گاز، سقف سوله ها و روی هر سطحی که نیاز به عایق شدن دارد، ایزوگام قابلیت نصب دارد و باعث جلوگیری از نفوذ رطوبت خواهد شد.

قابل توجه است که عمر بهترین ایزوگام با کیفیت خوب و بالا به ‌طور متوسط حدودا ۱۵ سال است.

نکات هنگام نصب

قبل از اینکه عایق کار ی انجام دهید سطوح بایستی تمیز و خشک باشند.
پس از تمیز کردن و آزادسازی فضای کار، بایستی پشت بام را از نظر وجود شکاف و ترک بررسی کرده و شکاف‌های موجود را با استفاده از سیمان یا خمیر ماستیک پر نمود. پس از خمیر کاری، لازم است که از خشک شدن خمیر اطمینان حاصل کرد.
برای افزایش قابلیت چسبندگی عایق قبل از نصب عایق با پرایمر و مشتقات قیری زود خشک شونده اندود گردند.
بایستی حتما به طرف آبروها شیب بندی گردند تا آب در سطح عایق جمع نشوند. شیب ۵ درصد توصیه می گردد.
سپس سطح کار با فاصله‌های عرضی 90 سانتی متری علامت گذاری می‌شوند.
پس از حرارت دادن عایق با مشعل، عایق مورد نظر را با فشار دست یا پا به دو طرف سطح علامت گذاری شده کشیده و عایق را صاف می‌کنیم، به طوری که اطمینان یابیم که هیچ گونه هواگرفتگی در داخل عایق رخ نداده و عایق کاملا به سطح مورد نظر چسبیده است.
گام آخر در فرایند عایق کاری ایزوگام، جوشکاری همپوشانی عایق‌های نصب شده می‌باشد که بایستی با شعله کم و دقت زیاد انجام شود. لازم به ذکر است که این گام با کمک کمچه انجام می‌شود.
برای نصب ایزوگام عایق طوبتی نبایستی در دمای محیط کمتر از ۵+ درجه و بیشتر از ۴۰ درجه سانتیگراد باشند.
هیچ گاه رولهای ایزوگام را در هوای بارانی و برفی باز ننمایید.

خرید ایزوگام
در پایان لازم به یادآوری است که در صورتی که جهت خرید ایزوگام مرغوب به دنبال یک مرکز عرضه و توزیع معتبر می‌باشید، حتما از مجموعه محصولات پشم شیشه ایران دیدن فرمایید. این مجموعه با عرضه و توزیع مستقیم  ایزوگام‌های تولید کنندگان پیشرو در تلاش است تا علاوه بر توزیع محصولات برخوردار از استانداردهای کیفی لازم، از نظر قیمتی نیز ایزوگام‌هایی بسیار خوش قیمت را به مشتریان تحویل دهد. پیشنهاد می‌کنیم در خرید از این مجموعه تردید نداشته و با اطمینان خاطری تمام از کیفیت و خوش قیمتی محصولات آن، سفارش خرید خود را ثبت نمایید! همچنین در صورت نیاز به هر گونه پرسشی، می‌توانید با کارشناسان بخش پشتیبانی تماس گرفته و کلیه نیازهای اطلاعاتی خود را رفع نمایید.

ایزوگام کار فرد با تجربه و متخصصی است که شیوه ی کار اصولی با مصالح ایزوگام را می داند. این فرد با دانشی که در این زمینه دارد باید بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن، بدون آسیب به مصالح و محیط ساختمانی پروژه را به اتمام برساند. حساسیت ایزوگام و احتمال خرابی آن دلایل مهمی هستند که ایجاب می کنند کارفرما حتی برای یک عملیات ساختمانی کوچک به دنبال یک نصاب ایزوگام ماهر باشد. شرکت های سازنده ی متریال ایزوگام با توجه به نحوه ی فعالیت شان، از بهترین مراکزی هستند که می توان سراغ یک ایزوگام کار با کیفیت را از آنان گرفت. شرکت پشم شیشه ایران یکی از معتبر ترین مراکز در این زمینه می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021223*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان