اطلاعات تماس
  • 090454*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104086164217531

معرفی دستکش لاتکس اپی پرفکت OP-PERFECT در بسته های 100 عددی

دستکش لاتکس اپی پرفکت OP-PERFECT

کد: 140104086164217531

https://bit.ly/3xZIWQU

، (اخبار رسمی): دستکش لاتکس اپی پرفکت (op-perfect) یکی از برندهایی محبوب و معروفی است که توسط شرکت حریر ایران در سه گرید ضعیف، متوسط با بسته آبی رنگ (excellent) و ممتاز با بسته صورتی رنگ (premium) تولید و وارد بازار مصرف داخلی و جهت صادرات روانه کشورهای مقصد می گردد

دستکش لاتکس اپی پرفکت OP-PERFECT
دستکش لاتکس اپی پرفکت OP-PERFECT

دستکش لاتکس چیست؟

دستکش لاتکس برای اولین بار در سال 1964 در دو مدل پودری و غیر پودری عرضه شد. همان طور که از نام این دستکش ها مشخص است، جنس آن ها از لاتکس است. لاتکس یک ماده طبیعی و شیری رنگ است و از درخت کائوچو گرفته می شود ولی نوع مصنوعی آن هم وجود دارد. این دستکش ها ممکن است به دلیل مواد سازنده ای که در آن ها به کار برده می شود، در برخی از افراد ایجاد حساسیت کنند.

کاربرد دستکش های لاتکس بدون پودر و با پودر

برای تولید دستکش لاتکس از پودر نشاسته ذرت به جای لیکوپودیوم و پودر تالک استفاده می شود. زیرا این دو پودر پوست را فعال کرده و با نفوذ از درمان بیماری جلوگیری می کنند. دستکش های لاتکس بدون پودر در جراحی و مراقبت های بهداشتی استفاده می شود. چون هیچ نوع نمی آورد. این نوع دستکش بسیار خوب است و ماندگاری بالایی دارد. بهترین گزینه برای انجام کارهایی که نیاز به لمس و دقت زیاد دارند، استفاده از دستکش های لاتکس بدون پودر است. از ویژگی های دستکش لاتکس می توان به مقبولیت و دوام آن اشاره کرد. بیشترین استفاده از دستکش لاتکس اپی پرفکت در موارد زیر است:

  • صنعت پزشکی و دندانپزشکی
  • کارخانجات مواد غذایی و خدمات غذا و کیترینگ
  • تعمیر و نگهداری
  • صنعت خودرو
  • صنایع تولیدی
  • صنعت داروسازی
  • هنرمند مانیکور و گریم
  • بخش نجات

به طور کلی تفاوت دستکش های لاتکس با پودر و بدون پودر دو دلیل دارد:

  1. دستکش های لاتکس بدون پودر بر خلاف دستکش های لاتکس با پودرهای پوستی مانند قرمزی، پوسته شدن دست ها باعث تحریک و خشکی نمی شوند.
  2. پودر موجود در دستکش های لاتکس با پودر می تواند به بافت ها و فرآیند التیام موسیقی نفوذ کند، اما دستکش های لاتکس بدون پودر این مشکل را ندارند.

توزیع کنندگان مستقیم دستکش لاتکس به بازار

توزیع کنندگان مستقیم دستکش لاتکس به بازار را می توان از آن جمله وارد کننده دستکش لاتکس دانست که با داشتن شعبه های زیاد نسبت به توزیع این محصول اقدام می نمایند. دستکش جراحی این تاچ از آن دسته دستکش هایی است که در بازار به طور مناسب موجود بوده و مواد اولیه بکار رفته  در این محصول از کبفیت مناسبی برخوردار می باشد. فروشگاه آریا طب در زمینه های متفاوتی مشغول به فعالیت هستند که لوازم پزشکی و بهداشتی نیز در این فروشگاه های مجازی دیده می شود.

بزرگترین بازار دستکش لاتکس در کشور

بزرگترین بازار دستکش لاتکس کشور با توجه به مواد اولیه وارداتی به کشور، شرکت هایی هستند که تجربه خوبی در این زمینه دارند و با توجه به اینکه این محصول از پیچیدگی و کیفیت خاصی برخوردار است، اقدامی برای تولید آن به کشورمان صورت نگرفت. در این حوزه از کشورهای اروپایی و حتی کشورهای آمریکای جنوبی وارد شده است که مواد اولیه این محصول به چشم می خورد. نمایندگی دستکش اپی پارفکت با توجه به کیفیت این محصول توانست پاسخی مناسب برای بازار مصرف در ایران باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 090454*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی