اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104146274519143

خودرو هایما S7

آشنایی با خودرو هایما S7

کد: 140104146274519143

https://bit.ly/3AscMjR

، (اخبار رسمی): هایما S7 یک SUV است که توسط هایما Automobiles، زیرمجموعه گروه FAW ساخته شده است. این خودرو بر روی پلت فرم مزدا CX-7 ساخته شد و سپس به پلت فرم فورد اسکیپ ارتقا یافت. هایما S7 همچنین از فناوری های میتسوبیشی، مزدا و بوش در قسمت های فنی استفاده کرده است.

هایما S7 یک SUV است که توسط هایما Automobiles، زیرمجموعه گروه FAW ساخته شده است. این خودرو بر روی پلت فرم مزدا CX-7 ساخته شد و سپس به پلت فرم فورد اسکیپ ارتقا یافت. هایما S7 در قسمت های فنی نیز از فناوری میتسوبیشی، مزدا و بوش بهره می‌برد.

هایما S7 ایران خودرو را به عنوان یک کراس اوور لوکس تر چینی به کشورمان معرفی کرد. هایما S7 Turbo به دلیل چهره جذاب تر و موتور قدرتمندتر توانست مشتریان بیشتری را به خود جذب کند. تولید نسخه 2 لیتری این کراس اوور نیز در ابتدای سال 2017 به پایان رسید و از آن زمان مدل توربو تنها نماینده شرکت هایما است که در لیست محصولات بزرگترین خودروساز ایرانی قرار دارد.

 می توان گفت طراحان هایما موفق به ساخت کابینی زیبا و جذاب شدند و با استفاده از خطوط منطقی و قرارگیری مناسب کلیدها و ابزار، اتاقی ارگونومیک را به مشتریان ارائه کردند. اگرچه این خودرو در مقایسه با رقبایی مانند چری تیگو 5 و جک اس 5 از نظر توان خروجی و شتاب عملکرد بهتری دارد، اما یکی از اقتصادی ترین خودروهای این رده است.

هایما s7 با موتور 4 سیلندر مجهز به زمان بندی متغیر سوپاپ (VVT-i) عرضه می‌شود. این موتور 4 سیلندر دارای 16 سوپاپ برای تنفس بهتر است و می تواند قدرتی معادل 148 اسب بخار به دور 6000 را در اختیار راننده قرار دهد. علاوه بر این نمودار تست های فنی موتور نشان می دهد که در دور 4500 دور در دقیقه گشتاوری معادل 180 نیوتن متر زیر پدال گاز قرار می گیرد.

مالک خودرو هایما S7 باید هر 6 ماه یا هر 7 میلیون و 500 هزار کیلومتر راندن به یکی از نمایندگی های مجاز ایران خودرو مراجعه کند. قطعات مصرفی مثل انواع فیلتر بنزین هایما S7 ,به قطعاتی اطلاق می شود که عمر محدودتری نسبت به سایر قطعات خودرو دارند و معمولاً پس از مدت زمان محدود یا مدت زمان مشخصی از کارکرد مستهلک می شوند و باید تعویض شوند. 

شما م‌ توانید در سایت هایما یدک, علاوه بر این که بهترین سایت فروش شمع هایما S7 می باشد قطعات یدکی دیگر این خودرو مانند انواع آینه بغل هایما S7 را هم خریداری نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار