اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104146274619143

خودرو شاسی بلند هایما S7

همه چیز درباره خودرو شاسی بلند هایما S7

کد: 140104146274619143

https://bit.ly/3alEfsB

، (اخبار رسمی): هایما S7 یک SUV است که توسط شرکت هایما موتور، یکی از شرکت‌های تابعه گروه FAW تولید می‌شود. این خودرو بر روی پلت فرم مزدا CX-7 ساخته شد و سپس به پلت فرم فورد اسکیپ ارتقا یافت. هایما S7 در قسمت های فنی نیز از فناوری میتسوبیشی، مزدا و بوش بهره می‌برد.

هایما S7 یک SUV است که توسط هایما Automobiles، یکی از شرکت‌های تابعه گروه FAW تولید می‌شود. این خودرو بر روی پلت فرم مزدا CX-7 ساخته شد و بعداً به پلت فرم فورد اسکیپ ارتقا یافت. هایما S7 در قسمت‌های فنی نیز از فناوری میتسوبیشی، مزدا و بوش بهره برده‌ است.

هایما S7 توسط ایران خودرو به عنوان یک کراس اوور نیمه لوکس چینی به کشورمان ارائه شد. هایما S7 Turbo به دلیل چهره جذاب تر و موتور قدرتمندتر توانست مشتریان بیشتری را جذب کند. تولید نسخه 2 لیتری این کراس اوور نیز در ابتدای سال 2017 به پایان رسید و از آن زمان مدل توربو تنها نماینده شرکت هایما است که در لیست محصولات بزرگترین خودروساز ایرانی قرار دارد. در آدرس خود مه شکن عقب هایما S7 دررابطه با این قطعه یدکی بیشتر بخوانید.

 می توان گفت طراحان هایما موفق به ساخت کابینی زیبا و جذاب شده‌اند و با استفاده‌از خطوط منطقی و قرارگیری مناسب کلیدها و ابزارها، اتاقی ارگونومیک را برای مشتریان فراهم کرده‌ان. اگرچه‌این خودرو در مقایسه با رقبایی مانند چری تیگو 5 و جک اس 5 از نظر توان خروجی و شتاب عملکرد بهتری دارد، اما یکی از کم مصرف ترین خودروهای این رده‌است. همچنین در آدرس خود کویل هایما S7  و درباره ویژگی های آن بیشتر بخوانید یا برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فروش لنت جلو هایما S7 به صفحه‌اش مراجعه کنید.

هایما s7 دارای یک موتور 4 سیلندر مجهز به زمان بندی متغیر سوپاپ (VVT-i) است. این موتور 4 سیلندر دارای 16 سوپاپ برای تنفس بهتر است و می‌تواند خروجی معادل 148 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه در اختیار راننده قرار دهد که می توانید در لینک صفحه پمپ بنزین هایما S7 لوازم موتور این خودرو را خریداری نمایید. علاوه بر این نمودار تست های فنی موتور نشان می دهد که در 4500 دور در دقیقه گشتاوری معادل 180 نیوتن متر زیر پدال گاز قرار می گیرد.

مالک خودرو هایما S7 باید هر 6 ماه یا هر 7500000 کیلومتر به یکی از نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو مراجعه کند. قطعات مصرفی مانند انواع شبرنگ سپر عقب هایما S7 , به قطعاتی اطلاق می شود که عمر محدودتری نسبت به سایر قطعات خودرو دارند و معمولاً پس از مدت زمان محدود یا مقدار مشخصی کارکرد مستهلک می شوند و باید تعویض شوند. 

سایت هایما یدک یکی از بهترین سایت‌های ایرانی برای خرید قطعات یدکی خودروی هایما S7 است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار