اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104206281919113

محصول تازه بازرگانی ام بی رونمایی شد

ارائه دستگاه لیزر الکساندرایت المنت به بازار  محصولات کلینیکال زیبایی

کد: 140104206281919113

https://bit.ly/3bYWOmS

، (اخبار رسمی): محصول تازه بازرگانی ام بی با نام دستگاه الکساندرایت المنت در  کنگره تخصصی بیماری های پوست دانشگاه شهید بهشتی اردیبهشت سال 1401 رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه دستگاه لیزر الکساندرایت المنت به بازار  محصولات کلینیکال زیبایی
لیزر الیت پلاس یکی از بهترین های بازار لیزر موهای زائد در ایران

دستگاه لیزر الکساندرایت المنت دارای محاسنی اعم از وجود 3 سورس لیزری مجزا KTP – ALEXANDRITE – ND:YAG، دو مدل سیستم کولینگ AIR COOLING – CRYO GAS، اسپات سایز بسیار بزرگ برای سهولت در درمان 24MM است.

به گزارش روابط عمومی بازرگانی ام بی، بهار 1401،  کنگره تخصصی بیماری های پوست دانشگاه شهید بهشتی اردیبهشت سال 1401 میزبان رونمایی از دستگاه لیزر الکساندرایت المنت، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه دستگاه های لیزر موهای زائد  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر تنها دستگاه با سه طول موج خروجی در جهان را ارائه کند.

بر پایه این اطلاع، دستگاه لیزر الکساندرایت المنت دارای محاسنی است که اعم از وجود 3 سورس لیزری مجزا KTP – ALEXANDRITE – ND:YAG، توان خروجی بسیار بالا تا 100 ژول خروجی خالص، اسپات سایز بسیار بزرگ برای سهولت در درمان 24MM است و می‌تواند باعث لیزر انواع تیپ پوست و مو حتی موی بسیار ضخیم و پوست تیره بدون درد شود.

بهترین دستگاه های لیزر الکساندرایت با کیفیت مشابه لیزر کندلا در ایران بسیاری از محصولات لیزر موهای زائد با تبلیغات بسیار زیاد سعی در محدودسازی بازار دستگاه های الکساندرایت به چند برند چینی نمایند، دلیل هزینه بالا در تبلیغات اینگونه محصولات سود بالای شرکت های وارد کننده از فروش چنین محصولاتی است. باید توجه داشته باشید یک دستگاه لیزر الکس با کیفیت را از مشخصات و شرکت مادر تولید کننده آن باید متوجه شوید، در ادامه سه محصول با کیفیت موجود در بازار ایران را خدمتتان معرفی خواهیم کرد:

لیزر الکساندرایت المنت  Element

دستگاه لیزر الکساندرایت المنت، محصول کمپانی المنیک کره جنوبی جدیدترین تکنولوژی الکساندرایت . ان دیاگ . کی تی پی میباشد. دستگاه المنت یکی از قویترین محصولات لیزر در بازار جهانی می باشد که با دارا بودن 3 طول موج، به ما این اجازه را می‌دهد که علاوه بر لیزر انواع تیپ پوست و مو حتی موی بسیار ضخیم و پوست تیره بدون درد انجام دهیم.

از دستگاه لیزر المنت، علاوه بر رفع موهای زائد با تغییر طول موج میتوان عملکرد های بسیاری استفاده کرد:

  • از بین بردن موی زائد hair removal
  • از بین بردن ضایعات عروقی vascular lesions
  • درمان گشادی مویرگ ها  Telangiectasia
  • جوانسازی rejuvenation
  • از بین بردن ضایعات پیگمانته  pigment lesions
  •  درمان لک و کک ومک Melasma and freckle
  •  سفید کردن پوست Skin whitening 

این کاربرد های اعجاب انگیز به دلیل فن آوری فوق پیشرفته این دستگاه میباشد.

دستگاه لیزر Elite Plus

دستگاه الیت پلاس با دو لیزر الکساندرایت (Alexandrite) و ان‏ دی‏ یگ (Nd:YAG) از جمله جدیدترین لیزرهای ساخت شرکت سایناشور (Cynosure) امریکا، دستگاهی منحصر به فرد و با سرعت بسیار بالا در عملکرد، به شمار می‌آید.

این دستگاه بر اساس دانشی کار می کند که طبق آن، نتیجه ¬ی بهینه و مطلوب و بدون عوارض جانبی از درمان با لیزر (مثلا رفع دائم موهای زائد بدون بروز سوختگی) تنها زمانی حاصل می شود که انرژی لیزر به طور مستقیم به بافت هدف رسیده و به بافت اطراف آن آسیبی نرسد.

دستگاه لیزر الکساندرایت لوترونیک کلاریتی

مزیت رقابتی لیزر لوترونیک کلاریتی در این است که علاوه بر داشتن 9 اسپات سایز از 20-2 میلیمتر، توانایی کنترل و تنظیم توان بدون دستکاری دستگاه را دارد. همچنین با قابلیت داشتن مد شات همزمان دو طول موج الکس و ان-دیاگ، قابلیتهایی نظیر درمان لکه های سطحی پوست، جوانسازی و بهبود ضایعات عروقی را دارد که فقط در صورت استفاده از مد Dual امکانپذیر است. لیزر موهای زائد کلاریتی تنها دستگاه لیزر الکساندرایتی است که مصرف برق آن بهینه شده است و جریان الکتریکی مورد نیاز فقط 17 آمپر است که در مقایسه با سایر برندها حدود 35% مصرف انرژی را کاهش داده است.

چرا لیزر الکس المنت بهترین دستگاه در بازار ایران است؟

دانیال اسد اللهی مدیرعامل بازرگانی ام بی، تولید لیزر الکس المنت را نتیجه سالها تحقیق و توسعه شرکت المنیک کره جنوبی دانست که تنها محصول با قابلیت هایی بالاتر از لیزر الکساندرایت کندلا در بازار ایران است و افزود: فرایند دریافت نمایندگی رسمی این شرکت برای این محصول از سال 1400 آغاز و امسال آماده رونمایی شد، این محصول با قیمتی کاملا رقابتی در بازار ایران در حال عرضه بوده و تمامی کلینیک های زیبایی و متخصصین پوست و مو میتوانند از قابلیت های این دستگاه با کیفیت به بهترین وجه ممکن استفاده نمایند.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را بهار 1401 اعلام و ادامه داد: با توجه به دریافت نمایندگی رسمی شرکت المنیک توسط بازرگانی ام بی در ایران تمامی فرایند ضمانت و تامین قطعات این محصول توسط این شرکت بدون کوچکترین مشکلی و حتی در دوران تحریم به سهولت صورت خواهد پذیرفت. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | سلامت و زیبایی