اطلاعات تماس
  • 091861*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104206284219192

راهنمای خرید بهترین بالش طبی

کد: 140104206284219192

https://bit.ly/3pefq5C

، (اخبار رسمی): راهنمای خرید بهترین بالش طبی نکات مهم برای خرید اینترنتی بالش طبی

راهنمای خرید بهترین بالش طبی نکات مهم برای خرید اینترنتی بالش طبی
راهنمای خرید بهترین بالش طبی

جزوه بالش پزشکی می خواهد به شما در خرید بهترین بالش برای جمع آوری اطلاعات مفید و مفید کمک کند. زیرا ممکن است بالش فردی که به پشت خوابیده است برای فردی که به پهلو خوابیده است مناسب نباشد. بنابراین، اگر بالشی که انتخاب می کنید نتواند به درستی از سر و گردن شما حمایت کند، خواب آرام را از شما گرفته و باعث سردرگمی و استرس می شود.

پس چگونه می‌دانید کدام یک برای شما مناسب است؟ یا نه؟ بهترین بالش چیست؟ فیبر مناسب برای بالش چیست؟ با هلورین همراه باشید تا پاسخ این سوالات را با هم بیابید و خرید مناسبی انجام دهید.

نرم، سفید و مستطیلی؛ وقتی به بالش نگاه می کنید، اغلب اشیایی را می بینید که شکلی شبیه به هم دارند. اما باید بدانید که بالش هایی که شکل یکسانی دارند پتانسیل متفاوتی برای حمایت از سر و گردن در هنگام خواب دارند.

به طور کلی، بالش می تواند یک راه خوب و راحت برای فردی که به پشت می خوابد باشد. حتی یک انتخاب بد برای یک تخت خواب در پهلو. در واقع اگر بالش تکیه گاه لازم را برای سر و گردن انجام ندهد (بسته به نحوه خواب شما) عامل بی ثباتی و کاهش خواب تلقی می شود.

حالت خواب

بالش یک تکیه گاه عالی برای سر و گردن است، بنابراین ابتدا باید وضعیت خواب خود را بشناسید و بالش مناسب خود را انتخاب کنید. در زیر یک بالش مناسب برای محل اقامت شما قرار داده شده است.

افرادی که به پشت می خوابند می توانند از بالش های صاف استفاده کنند اما به افرادی که به پشت می خوابند توصیه می شود از بالش های نازک استفاده کنند و در نهایت افرادی که روی دوچرخه می خوابند از بالش های محکم استفاده کنند.

نوع تشک

خرید یک بالش مناسب و ثابت می تواند تا حد زیادی بر سلامت گردن و ستون فقرات تاثیر بگذارد، بنابراین سعی کرده ایم بهترین ها را برای شما جمع آوری کنیم. اما آیا نوع تشک با انتخاب بالش همخوانی دارد؟ در ارتباط مستقیم آنها با یکدیگر شکی نیست، به موارد زیر توجه کنید تا از ارتباط آنها مطلع شوید.

اگر تشک شما محکم و محکم است، باید از یک بالش کامل استفاده کنید. اگر بالش شما نرم است، باید از یک بالش نازک استفاده کنید.

عرق کردن

اگر از آن دسته افرادی هستید که هنگام خواب عرق می کنند، بالشی را برای جریان هوا انتخاب کنید و گرما را از بین می برد. بالش های پر شده از پلی استر معمولا خنک تر از بالش های پر شده از فوم هستند. مطمئن باشید که خرید بالش می تواند تا حدودی در خواب به شما آرامش دهد.

اگر تحت تأثیر آجیل هستید، سعی کنید بالش هایی را انتخاب کنید که با الیاف مصنوعی پر شده باشند، زیرا گرد و غبار در آجیل وجود ندارد و از ایجاد حساسیت جلوگیری می کند. و هنگام خرید بالش حتما برچسب آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید بالش دارای الیاف مصنوعی است.

راهنمای خرید بهترین بالش طبی نکات مهم برای خرید اینترنتی بالش طبی

1. قابلیت ارتجاعی بالش را اندازه بگیرید

بالش نخرید زیرا نوشته شده است به پهلو یا پشت بخوابید یا تنگ. در عوض، فکر خود را به چیزهای خوب در زندگی منحرف کنید. اگر در فروشگاه هستید، یک بالش را روی یک سطح صاف قرار دهید و با دست فشار دهید تا اندازه آن نصف شود. البته هر چه بیشتر بالش را فشار دهید، استحکام آن بیشتر می شود.

همانطور که قبلاً ذکر شد، بالش هایی که به جای یک فوم حاوی رشته های نخ هستند، به مرور زمان شکل خود را از دست می دهند و راحتی در خواب را از شما سلب می کنند. بنابراین پس از تست استحکام بالش، مچاله و آسیاب شده و پس از آن محصول باید به همان شکل به حالت اولیه و ضخامت خود برگردد.

2. حرکت هوا در بالش را بررسی کنید

اکثر بالش ها دارای نخی هستند که اجازه می دهد هوا از آن عبور کند، اگرچه بالش بسیار محکم است، اما بسیار کوچک است. معمولاً، اگر می‌خواهید بالش گرم و نرم باشد، به دنبال محصولاتی باشید که حاوی فوم، پلی استر یا پر هستند، زیرا این مواد باعث می‌شوند هوا در بالش گردش کند.

3. روکش بالش ضروری است

یک روکش خوب به ماندگاری بیشتر بالش شما کمک می کند. به همین دلیل، چک کردن روکش و دوخت به طور منظم و مستقیم مهم است، زیرا انتخاب چنین مواردی باعث کاهش ساییدگی لبه به مرور زمان می شود. البته برخی از بالش ها دارای زیپ هستند که تعویض بالش و تمیز کردن روکش را آسان می کند.

هر چند وقت یکبار باید بالش ها را تنظیم کرد؟

به طور کلی، هر چیزی از ساییدگی و پارگی گرفته تا سلول های پوستی انباشته شده و کنه های گرد و غبار روی بالش می تواند زمان تنظیم و خرید بالش جدید را نشان دهد. همچنین زمانی که بالش شروع به افتادن و افتادن کرد، باید آن را تنظیم کنید. برای تعیین بهتر زمان تعویض بالش، می توانید از روش سریع زیر پیروی کنید و پتانسیل درمانی محصول را به چالش بکشید.

برای این کار باید بالش را از وسط تا کنید و یک کتاب بسیار سنگین قرار دهید. به طور معمول، یک بالش خوب به سرعت به شکل اولیه خود باز می گردد، اما در حالی که بالش هنوز در وسط پیچ خورده است، می تواند نشانه ای از زمان تغییر باشد. همچنین، بالش های مموری فوم در صورتی که سفت هستند یا شکل اصلی خود را حفظ نمی کنند، باید اصلاح شوند. برای افزایش عمر بالش، توصیه می کنیم از روکش (مخصوصاً نخی) استفاده کنید و هر چهار تا شش ماه یکبار بالش خود را بشویید.

پیلو برای کودکان

طبق گفته کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی (CPSC)، والدین باید از 18 ماهگی خرید بالش برای نوزاد خود را در نظر بگیرند، زیرا قبل از 18 ماهگی، چنین نقطه نرم و یخ ممکن است خطر تشنج و تشنج را افزایش دهد. تشنج های ناگهانی مرگ و میر نوزادان (SIDS). اما اگر به فکر خرید بالشی هستید که بعد از این مدت به نوزاد شما راحت بخوابد، خوب است فاکتورهایی را که در کل مقاله ذکر شده در نظر داشته باشید.

به یاد داشته باشید که استفاده از قرص برای کودکان زیر دو سال ممنوع است، زیرا می تواند زندگی کودک را به خطر بیندازد!

انتخاب رشته مناسب

به طور کلی، کودکان نسبت به بزرگسالان دارای درجه شناخت بالاتری هستند، بنابراین هنگام انتخاب یک قرص خواب برای آنها، باید علاقه آنها به گردش هوا را در نظر بگیرید. در عوض، باید بالش هایی با الیاف ضد حساسیت انتخاب کنید تا میزان باکتری ها و قارچ هایی که روی بالش شما رشد می کنند را کاهش داده یا کاهش دهید. در بین نخ های مختلف، استفاده از محصولات حاوی 100 درصد لاتکس یا نخ کاپوکی روی بالش کودکان توصیه می شود.

میزان تکیه گاه بالش برای سر و گردن

بالش کودک نباید خیلی سفت یا خیلی نرم باشد. همچنین وجود کرک روی بالش می تواند باعث سرفه در نوزاد شود. به عنوان یک بالش مناسب برای بزرگسالان، این داروها باید گردن و سر کودک را به خوبی حمایت کنند و نیروی اضافی به گردن مهره ها وارد نکنند.

اندازه بالش کودک

بچه‌های کوچک‌تر نیازی به بالش معمولی ندارند، اما چیزی که برای آنها مناسب است باید حدود 33 در 45 سانتی‌متر (تقریباً 13 در 18 اینچ) باشد تا سر کوچک خود را به درستی نگه دارد.

تعمیر و شستشوی بالش

اکثر بالش های منتشر شده در این مقاله را می توان در ماشین لباسشویی (سرد) شستشو داد. توصیه می شود هفته ای یک بار روکش بالش را تمیز کنید، اما مهم است که قبل از تمیز کردن بالش، محتویات آن را بررسی کنید. زیرا برخی از ظروف مانند تکه های فوم را نباید با ماشین لباسشویی شست! بله، بالش های ساخته شده از فوم جامد را می توان در ماشین لباسشویی شست. در نهایت، توصیه می شود که بالش ها را ماهی یک بار با آب گرم بشویید (در صورت تایید سازنده)، زیرا این کار به از بین بردن کنه های گرد و غبار کمک می کند.

limootop.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091861*****
[نمایش اطلاعات]