اطلاعات تماس
  • 087337*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104216288619205

خرید نهال، نهال گردو، نهالستان، نهال گردو خوشه‌ای، نهال گردو ژنوتیپ، نهال

خرید ارقام نهال گردو

کد: 140104216288619205

https://bit.ly/3uK9DIo

، (اخبار رسمی): انتخاب بهترین نژاد درخت گردو، می تواند پلی برای شما در رسیدن به بالاترین سودهی باشد. این خرید با توجه به شرایط جغرافیایی شما و انتخاب رقم مورد نظر شما تعیین میشود. شما می توانید برای خرید ارقام نهال گردو با نهالستان نهال آنلاین مشاوره تخصصی و رایگان داشته باشید.

خرید ارقام نهال گردو
نکات مهم در خرید ارقام نهال گردو

نهال نهالستان نهال گردو نهال گردو خوشه ای نهال گردو ژنوتیپ نهال گردو چندلر نهال گردو فرنور نهال گردو کانادایی گردو چندلر گردو خوشه ای گردو ژنوتیپ گردو کانادایی گردو دیرگل گردو آمریکایی گردو

انتخاب بهترین نژاد درخت گردو، می تواند پلی برای شما در رسیدن به بالاترین سودهی باشد. این خرید با توجه به شرایط جغرافیایی شما و انتخاب رقم مورد نظر شما تعیین می‌شود و نمی توان برای همه ی باغات، یک رقم را نام برد.

برخی از انواع ارقام نهال گردو در برابر آفت ها و بیماری های گیاهی مقاوم هستند و بنابراین به راحتی می‌توان آنها را پرورش داد و برخی دیگر از نهال‌های گردو در برابر خشکی و گرمای هوا مقاوم هستند، این ارقام گردو برای نهالستان هایی توصیه می ‌شوند که از نظر دسترسی به منابع آب با محدودیت بیشتری مواجه هستند.

شایع ترین بیماری و آفات نهال گردو چه است:
بیماری های شایع درخت گردو شامل بلایت گردو، که جزو متداول ترین بیماری‌های باغات گردو محسوب می‌شود. بیماری دیگر شانکر باکتریایی است که در باغات گردوی قدیمی بسیار رواج داشته است. کال گیاهی هم بیش از 30 درصد باغات گردو درگیر خود می کند. بیماری پوسیدگی طوقه و ریشه می تواند موجب از بین رفتن نهال گردو که بررسی های دوره ای باید صورت گیرد. بیماری های دیگر همانند: آنتراکتوز، باکتریوز و چندین بیماری دیگر است که هر کدام از آنها روش درمان و پیشگیری مخصوص به خود را دارد.
در انتخاب و خرید ارقام نهال گردو به این مورد توجه داشته باشید که میزان باردهی هر یک از نهال ها چقدر است، در چه فصلی باید کاشته شود و در چه فصلی میتوان گردوها را برداشت کرد، برخی از انواع نهال‌های گردو، زود بازده هستند و یک سال پس از کاشت به باردهی می رسند. نهال گردو خوشه ای پاکوتاه جزو این نهال ها قرار دارد.

آشنایی با انواع نهال گردوی پر طرفدار
اگر بخواهیم معروفترین و بهترین انواع نهال گردوی پرطرفدار را عنوان کنیم، با نام های متداول روبرو هستیم:

  • نهال گردو خوشه ای پاکوتاه
  • گردو پیوندی فرنور
  • نهال گردو اسرائیلی
  • گردو تویسرکان
  • نهال گردو چندلر
  • گردو کاغذی
  • نهال گردو کانادایی
  • انواع ارقام نهال گردو

اگر یک دسته بندی کلی در انواع ارقام نهال گردو داشته باشیم این نهال‌ها را به دو دسته تقسیم می‌شوند.
گردوهای بارور و گردوهای گرده افشان.
به طور مثال، نهال گردو چندلر، یک نهال بارور است. گردوهای تولید شده از آن در هر هکتار، بسیار مرغوب بوده و جزو پرفروش‌ترین گردوها محسوب می شود. به همین دلیل است که گردوی چندلر برای احداث باغ گردو بهترین گزینه است.
شما می توانید برای خرید ارقام نهال گردو با بهترین کیفیت برای کاشت در نهالستان گردو خود با نهالستان نهال آنلاین مشاوره تخصصی و رایگان داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 087337*****
[نمایش اطلاعات]