اطلاعات تماس
  • 074333***** - 021710*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104236294819224

خرید اکانت تریدینگ ویو

کد: 140104236294819224

https://bit.ly/3o8ohWk

، یاسوج , (اخبار رسمی): خرید اکانت تریدینگ ویو که از بهترین پلتفرم‌های نموداری سهام، فارکس و ارز دیجیتال است، چه برای مبتدیان و چه برای تریدرهای حرفه ای از ضروری ترین ابزارها برای ورود پر قدرت به این حوزه، با ارائه نمودار و تحلیل تکنیکال است.

خرید اکانت تریدینگ ویو
خرید اکانت تریدینگ ویو

آی آر پریمیوم به عنوان اولین و برترین ارائه دهنده اکانت پریمیوم تریدینگ ویو با پشتیبانی همیشگی همراه شماست. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید اکانت تریدینگ ویو با کارشناسان ما در تماس باشید.

خرید اکانت تریدینگ ویو آی آر پریمیوم که از بهترین پلتفرم‌ های نموداری سهام، فارکس و ارز دیجیتال است، چه برای مبتدیان و چه برای تریدرهای حرفه ای از ضروری ترین ابزارها برای ورود پر قدرت به این حوزه، با ارائه نمودار و تحلیل تکنیکال است.

برای مبتدیان و چه برای تریدرهای حرفه‌ای از ضروری ترین ابزارها برای ورود پر قدرت به این حوزه، با ارائه نمودار و تحلیل تکنیکال است.

تریدینگ ویو یکی از کم‌ هزینه ترین ابزارهای تحلیل داده در وب است و خرید اکانت آن به صورت ماهیانه و اشتراک سالانه امکانات فوق العاده ای را به کاربران آن هدیه می دهد.

تریدینگ ویو چیست؟

TradingView یک پلتفرم آنلاین تحت وب با سیستم نموداری قدرتمند برای معامله گران و سرمایه گذاران و تمامی تریدرها با هر سطحی از تجربه است. با استفاده از امکانات تریدینگ ویو، افراد داده های تجاری حرفه‌ای و طیف گسترده ‌ای از کلاس‌ های دارایی از سهام گرفته تا ارزهای دیجیتال را از طریق نمودارها تحلیل می کنند.

ایده‌ ها، اسکریپت‌ و زبان برنامه نویسی سفارشی تریدینگ ویو برای بهبود نمودارها و چت های مبتنی بر موضوع  برای بحث درباره نظرات کاربران با یکدیگر از جمله ویژگی های این ابزار است.

اکانت تریدینگ ویو

دو نوع حساب در تریدینگ ویو وجود دارد:

حساب های رایگان و پریمیوم.

در حالیکه استفاده از ویژگی های اصلی این سایت رایگان است، با این حال اکانت رایگان آن دچار محدودیت هایی است. آن ها سه برنامه ارتقاء را برای کاربران پیشرفته تحت عنوان اکانت های: Pro، Pro+ و Premium ارائه می دهند تا ویژگی ها و دسترسی های کاملتری را در اختیار متقاضیان قرار دهند. اشتراک این اکانت ها به صورت ماهانه و سالانه در اختیار دارندگان قرار می گیرد.

  • اکانت بیسیک یا رایگان تریدینگ ویو

حساب رایگان یا حساب پایه دارای ابتدایی ترین ویژگی های تریدینگ است، با این حال، همیشه با تبلیغات همراه است، یا فقط در یک دستگاه قابل دسترسی است و نمی توان از بیش از سه نشانگر استفاده کرد. این نوع حساب برای مبتدیان مناسب است که در حال یادگیری هستند و یا تجزیه و تحلیل نمودار را تمرین نکرده‌اند. در صورت نیاز، می توانید آن را به یک حساب بالاتر ارتقا دهید.

  • اکانت پریمیوم تریدینگ ویو

 حساب‌ های پرمیوم به سه سطح Pro، Pro+، و Premium Account تقسیم می شوند که هر کدام هزینه های متفاوتی را دارند.

معامله گرانی که می خواهند بازارهای بیشتری را بررسی کنند می توانند از TradingView Premium که با اشتراک سالانه دارای تخفیف نیز می باشد استفاده کنند.

 بهترین راه برای شروع، بدون شک نسخه رایگان است. هنگامی که متقاعد شدید که این پلتفرم تحلیلی برای شما مناسب است، اشتراک ماهانه و پولی بهترین گزینه است. به این ترتیب، هنگامی که به ویژگی ‌ها و امکانات بیشتری نیاز داشته باشید قابلیت ارتقا و تبدیل اکانت خود به نمونه های پریمیوم و پرو را خواهید داشت.

ویژگی های اکانت تریدینگ ویو

  • شاخص ها و نمودارها
  • ابزارهای طراحی

مزایای تریدینگ ویو

با تریدینگ ویو کاربران به مجموعه گسترده‌ای از داده های بازار در مورد سهام، معاملات آتی، کالاها، فارکس، CFD ها و ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین دسترسی دارند. بیشتر شاخص‌ های اصلی پوشش داده شده ‌اند و بیش از 50 تبادل و فید داده در دسترس است،  تا در صورت نیاز به فواصل زمانی سفارشی تقسیم شوند.

بهترین راه برای پیشرفت، یادگیری با دیگران است. از طریق ویژگی Ideas می توانید مفروضات خود را با سایر معامله گران به اشتراک گذاشته و از آن ها بازخورد دریافت کنید. همچنین می توانید به معنای واقعی کلمه هزاران ایده از سایر معامله گران و سرمایه گذاران را بررسی کرده و از آن ها بیاموزید. اگر ایده‌ های آنها به‌ طور مداوم آن‌ طور که انتظار دارند اجرا می ‌شود، برای خود یک مربی خواهید داشت که می‌ توانید از آن بیاموزید.

Traidingview یک نقطه ورودی خوب برای سرمایه گذاری است، زیرا می تواند در بازدهی شما در آینده تفاوت ایجاد کند. برای سرمایه گذاری از امکانات موجود در آن استفاده کنید تا در صورت نزدیک شدن به آستانه ضررها شما را مطلع سازد.

روندهای بلند مدت هر دارایی را که قصد خرید آن را دارید درک کنید، تا مطمئن شوید که در کسب و کاری که چندین سال است به شدت در حال کاهش بوده سرمایه گذاری نمی کنید. این سایت شما را به سرمایه گذار بهتری تبدیل کرده و از بروز اشتباهات اساسی جلوگیری می کند.

آی آر پریمیوم به عنوان اولین و برترین ارائه دهنده اکانت پریمیوم تریدینگ ویو با پشتیبانی همیشگی همراه شماست. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید اکانت تریدینگ ویو با کارشناسان ما در تماس باشید.

منبع:

https://irpremium.trade/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی آر پریمیوم

من یه کارآموز دوره های تریدری بازار های فارکس و کریپتو هستم . هنوزم هم اول راهم و دارم با قدرت ادامه میدم . من این ایده اومد به ذهنم که با ساخت اکانت های پرمیوم تریدینگ ویو با قیمت مناسب هم خودم و هم بقیه دوستان از این سایت بهره کافی رو ببرن . سایت تردینگ ویو برای ما که در حال آموزشم و تردیدر هایی که حرفه ای کار میکنن خیلی کارایی داره

اطلاعات تماس
  • 074333***** - 021710*****
[نمایش اطلاعات]