اطلاعات تماس
  • 074333***** - 021710*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106096389719224

خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو از آی آر پریمیوم

خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو از آی آر پریمیوم

کد: 140106096389719224

https://bit.ly/3pTfzvX

، یاسوج , (اخبار رسمی): به نقل از آی آر پریمیوم، سایت تریدینگ ویو یکی از پلتفرم ‌های ارائه‌ دهنده نمودار بازارهای مالی در بستر اینترنت است. این سایت علاوه بر این که نمودار قیمت مربوط به ارزهای دیجیتال، سهام کشورها، جفت ‌ارزها، شاخص ‌ها و فلزات را در اختیار تحلیلگران می‌گذارد، ابزارهای لازم برای تحلیل را نیز ارائه می‌دهد.

خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو از آی آر پریمیوم
خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو

آی آر پریمیوم ارائه دهنده انواع اکانت‌های تریدینگ ویو از جمله اکانت پرمیوم است. این مجموعه دارای نماد کارگزار برتر از سوی زرین پال در ایران است.

وقتی کاربران وارد فضای سرمایه گذاری همچون بازار سهام می شوند، باید به ابزارهای آن دسترسی داشته باشند و بتوانند به کمک آن ها، بازار را تحلیل کنند و به رشد و موفقیت دست یابند. پلتفرم تریدینگ ویو، یکی از وب سایت ‌های معروف و کاربردی در این حوزه است که با استفاده از آن می ‌توان نمودارهای قیمت مربوط به بازارهای مختلفی همچون بازار ارز دیجیتال، جفت ‌ارزها در بازار فارکس و سهام کشورهای مختلف را تحلیل کرد.

خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو آی آر پریمیوم، این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید سود خود را چندین برابر کنید. در ادامه به معرفی سایت تریدینگ ویو و نحوه خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

تریدینگ ویو چیست؟

به نقل از آی آر پریمیوم، سایت تریدینگ ویو (Tradingview) یکی از پلتفرم ‌های ارائه‌ دهنده نمودار بازارهای مالی در بستر اینترنت است. این سایت علاوه بر این که نمودار قیمت مربوط به ارزهای دیجیتال، سهام کشورهای مختلف، جفت ‌ارزها، شاخص ‌ها، فلزات و... را در اختیار تحلیلگران می‌گذارد، ابزارهای لازم برای تحلیل را نیز برای کاربران فراهم می‌کند.

در تریدینگ ویو امکان اشتراک‌گذاری تحلیل ‌ها نیز وجود دارد. از این رو، سایت تریدینگ ویو  به یک شبکه اجتماعی تحلیلگران بازارهای مالی تبدیل شده است.

اکانت پریمیوم تریدینگ ویو

سایت تریدینگ ویو (https://www.tradingview.com/) دارای 3 مدل اکانت پولی و یک اکانت رایگان است. هر کدام از این اکانت ها دارای امکانات متفاوتی می باشند که شما می توانید بر حسب نیاز خود، یکی از این اکانت ها را تهیه کنید.

اکانت پریمیوم یکی از اکانت‌های پولی است که خرید آن به مبلغ 59.95 دلار به صورت ماهانه بوده و مبلغ 599 دلار هزینه اشتراک آن در سال است.

از ویژگی‌های این اکانت محبوب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در هر چارت 25 اندیکاتور وجود دارد. در یک پنجره 8 چارت موجود می باشد. امکان سفارش سازی Layout وجود دارد. 400 هشدار تحلیلی از سمت سرور در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. امکان استفاده از تمامی اندیکاتورهای حرفه ای وجود دارد و به صورت نامحدود می توان از آن ها استفاده کرد. این امکان وجود دارد تا یک اکانت بر روی 3 دستگاه به طور همزمان فعال باشد. قابلیت مشاهده چندین تایم فریم معاملاتی به صورت هم زمان وجود دارد. امکان فعال کردن هشدار ها بدون اینکه منقضی شوند.

اکانت پریمیوم، یک حساب جامع است که دربرگیرنده سایر ویژگی ها از اکانت های دیگر است.

خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو

برای خرید اکانت های پولی در تریدینگ ویو روش های زیادی وجود دارد. برای انجام این کار، پس از ثبت ایمیل و ثبت نام رایگان در این پلتفرم، گزینه (Upgrade now) که در گوشه سمت راست و در صفحه اول سایت می باشد را انتخاب کنید. در این هنگام سایت شما را به بخش اکانت های پولی ارجاع می دهد.

در صفحه باز شده؛ دو گزینه (Annually  و Monthly) وجود دارد. با انتخاب گزینه ( Annually) هزینه خرید اکانت به صورت سالانه و با کلیک بر روی گزینه (Monthly ) هزینه خرید اکانت ها به صورت ماهانه محاسبه می شوند.

برای هر یک از اکانت ها از جمله اکانت پرمیوم، امکان استفاده رایگان یک ماهه وجود دارد که با عبارت ( Try free for 30 days) مشخص شده است. برای فعال کردن اکانت رایگان یک ماهه، باید اطلاعات کارت بانکی بین ‌المللی خود را در بخش‌ های بعدی وارد کنید اما در ایران با توجه به عدم دسترسی به کارت ‌های بین‌المللی این امکان وجود ندارد.

برای خرید هر یک از اکانت ‌های پولی، بر روی گزینه (Pay now) که در پایین گزینه استفاده آزمایشی قرار گرفته است، کلیک کنید تا وارد مرحله پرداخت شوید. در صفحه باز شده، باید سالانه یا ماهانه بودن اکانت خود را مشخص کنید و سپس گزینه Next را بزنید.

در مرحله بعد، از شما سوال می شود که آیا به داده های اضافی نیاز دارید یا خیر. با کلیک بر روی گزینه (I need that data ) می‌توانید سهامی که به داده های آن نیاز دارید را انتخاب کنید. لازم به ذکر است با انتخاب هر دارایی، مبلغی به هزینه اکانت شما اضافه می‌ شود. اما این اطلاعات برای تحلیلگران عادی کاربرد ندارد و مناسب معامله گران الگوریتمی و شرکت ‌های بزرگ است. بنابراین، با انتخاب گزینه ( I am good without it) و انتخاب گزینه Next وارد مرحله بعدی می ‌شویم.

در صفحه باز شده، انواع روش های خرید اکانت تردینگ ویو در اختیار شما قرار می گیرد. به طور کلی می توان گفت 4 روش برای خرید اکانت تریدینگ ویو وجود دارد:

  • سرویس پرداخت گوگل
  • کارت ‌های پرداخت بین‌ المللی
  • استفاده از PayPal
  • پرداخت به وسیله رمزارزها

خرید اکانت فقط با سه روش اول امکان پذیر است و برای خرید اکانت‌های یک ساله باید از رمزارزها استفاده شود. متاسفانه در ایران امکان به دلیل محدودیت‌ها، امکان پرداخت با سه روش اول امکان پذیر نیست؛ مگر آنکه یکی از اقوام شما در خارج از کشور، این پرداخت را انجام دهند. یا اینکه اکانت سالانه را به کمک ارزهای دیجیتال خریداری کنید.

گزینه (Coinbase) شامل پرداخت هزینه به روش ارزهای دیجیتال است. با کلیک بر روی آن و تأیید شرایط مطرح شده و کلیک بر روی گزینه (Complete your purchase) وارد صفحه پرداخت می شوید.

در صفحه پیش رو، لیست ارزهای دیجیتالی که برای پرداخت می‌توان استفاده کرد، وجود دارد. برای پرداخت ارزهایی همچون بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، لایت کوین و... وجود دارند.

با انتخاب هر کدام از ارزهای دیجیتال، مقدار ارز مورد نیاز و آدرس مورد نظر نمایش داده می‌شود. شما می ‌توانید پس از ارسال مقدار ارز خواسته شده به آدرس مورد نظر، اکانت خود را خریداری کنید.

آی آر پریمیوم ارائه دهنده انواع اکانت‌های تریدینگ ویو از جمله اکانت پرمیوم است. این مجموعه دارای نماد کارگزار برتر از سوی زرین پال در ایران است. شما کاربران محترم می توانید جهت کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر و خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو از خدمات مشاوران و کارشناسان این مجموعه با مراجعه به وب سایت رسمی آی آر پریمیوم به نشانی اینترنتی https://irpremium.trade/ بهره مند شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی آر پریمیوم

من یه کارآموز دوره های تریدری بازار های فارکس و کریپتو هستم . هنوزم هم اول راهم و دارم با قدرت ادامه میدم . من این ایده اومد به ذهنم که با ساخت اکانت های پرمیوم تریدینگ ویو با قیمت مناسب هم خودم و هم بقیه دوستان از این سایت بهره کافی رو ببرن . سایت تردینگ ویو برای ما که در حال آموزشم و تردیدر هایی که حرفه ای کار میکنن خیلی کارایی داره

اطلاعات تماس
  • 074333***** - 021710*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بانک، بیمه و سرمایه