اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104296307119254

تشویقی سگ چیست | کاربرد و محاسن تشویقی سگ

کد: 140104296307119254

https://bit.ly/3RTZpz8

، (اخبار رسمی): تشویقی سگ، مکملی غذایی مبتنی بر غذای خشک سخت برای سگ‌ها در تمامی نژادها است. اگر بخواهیم دقیق‌تر به آن بپردازیم، تشویقی سگ شبیه به غذای میان وعده انسان است یا شبیه به جایزه‌ای است که زمانی کودک ما کاری را به درستی انجام می‌دهد به او می‌دهیم.

تشویقی سگ چیست | کاربرد و محاسن تشویقی سگ
تشویقی سگ چیست | کاربرد و محاسن تشویقی سگ

تشویقی سگ چیست؟

تشویقی‌های سگ معمولا سفت و خشک هستند. بافت خشک و سفت تشویقی به تمیز کردن دندان‌های سگ کمک می کند و به صورت کلی تاثیر مثبتی بر روی سلامت سگ‌ها دارد. این تشویقی‌ها در انواع و اشکال مختلف در پت شاپ ایران زمین وجود دارند.

کاربرد و محاسن تشویقی سگ

با دادن تشویقی به سگ حس خوشحالی و شادی در حیوان ایجاد می شود و در نهایت موجب می شود سگ کارهای خوب را تکرار کند تا تشویقی بگیرد. تشویقی سگ از بهترین و عالی ترین وسیله به منظور تربیت و آموزش سگ است که ضمن سرگرم کردن و خوشحال کردن سگ می تواند احتیاجات غذایی بدن سگ را تامین کند و در نهایت موجب حفظ سلامتی پوست، دندان و مو شود. محاسن و مزایای تشویقی دادن به سگ بسیار زیاد است و بنابراین پیشنهاد می ‌شود در تربیت و آموزش سگ حتما از تشویقی جر های سگ استفاده کنید تا قدرت یادگیری سگ افزایش یابد و استرس های سگ کاهش یابد. قیمت تشویقی سگ در سایت پت شاپ ایران زمین ارزان است.

تفاوت بین غذای سگ و تشویقی سگ چیست؟

بین غذای سگ و تشویقی سگ تفاوت‌ها بسیاری وجود دارد که برخی از افراد این تفاوت‌ها را نمی‌دانند و وعده‌ها غذایی سگ‌ها را با تشویقی‌ها پر می‌کنند که این موضوع می‌تواند ضربه‌ای شدید به سلامت سگ وارد کند. شکی در این که تشویقی‌ها برای سگ‌ها بسیار مفید هستند وجود ندارد اما این مواد غذایی به هیچ عنوان نمی‌توانند جای وعده اصلی غذا را بگیرند زیرا کالری مورد نیاز بدن سگ را تامین نمی‌کنند و زیاد از حد استفاده کردن از آن‌ها نیز مشکلاتی را برای سگ به وجود می‌آورد. پس تشویقی را تنها به هنگام مواردی که اشاره کردیم و یا به عنوان یک میان وعده استفاده کنید و اگر سوالی تخصصی‌تر در این زمینه داشتید می‌توانید از کارشناسان مطرح پت شاپ کمک بگیرید.

چگونه اقدام به خریداری کردن تشویقی سگ کنیم؟

برای خرید تشویقی سگ می‌توانید به راحتی از پت شاپ ایران زمین کمک گرفته و بهترین تشویقی را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید. تشویقی سگ تریکسی و دیگر برندهای مطرح دیگر تماما در پت شاپ ایران زمین وجود دارند که شما می‌توانید آن‌ها را در تعداد مورد نظر سفارش داده و در محل مورد نظر تحویل بگیرید. به هنگام خریداری کردن تشویقی سگ، کارشناسان مطرح پت شاپ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما درمورد تشویقی سگ دلبندتان است.

اطلاعاتی جامع در مورد تشویقی

پیشنهاد می‌ شود بین وعده غذای اصلی توله سگ های خود از تشویقی استفاده کنید. در خرید تشویقی سگ حتماً به سن و نژاد سگ توجه کنید. نکاتی که باید در خرید تشویقی سگ به آن توجه کنید این است که تشویقی سفت اصلا برای توله سگ ها مناسب نیست و اما برای سگ های با نژاد بزرگتر می تواند جذاب باشد. تشویقی باید کاملاً نرم باشد و به راحتی هضم شود. برای تقویت بدن سگ خود حتماً از غذای خشک سگ استفاده کنید. اگر شما در طول روز خانه نیستید می توانید از غذای خشک سگ استفاده کنید تا اگر در هوای باز بماند خراب نشود. اگر تمایل به خرید تشویقی برای سگ خود دارید می توانید به سایت پت شاپ ایران زمین مراجعه کنید و در سایت پت شاپ ایران زمین انواع تشویقی و غذای سگ را خریداری کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]