اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105016310119266

خرید لوازم خانگی با تخفیف از اسنپ شاپ

کد: 140105016310119266

https://bit.ly/3Os2a7F

، (اخبار رسمی): خانه‌داری امروزی یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهای جهان است. صبح‌ها این صدای کتری است که سکوت خانه را می‌شکند و با سوتش خبر از به جوش آمدن آب و آماده شدن صبحانه می‌دهد.

خرید لوازم خانگی با تخفیف از اسنپ شاپ
خرید لوازم خانگی با تخفیف از اسنپ شاپ
خرید لوازم خانگی با تخفیف از اسنپ شاپ
خردکن
خرید لوازم خانگی با تخفیف از اسنپ شاپ
آبمیوه گیری

وقت ناهار که می‌شود، صدای زودپز نویدبخش یک آبگوشت خوشمزه است که یادآور خاطرات کودکی و خانه مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌هاست. عصرانه را می‌توانید با کمک مخلوط کن آماده کنید و یک اسموتی خنک و دل‌چسب داشته باشید. برای شام هم غذا ساز در خدمتتان است تا هر نوع خوراکی که دلتان می‌خواهد آماده کرده و نوش جان کنید.

همه این وسایل به لطف پیشرفت تکنولوژی آماده و به بازار عرضه شده‌اند و حضور آن‌ها خانه‌داری را برای اغلب افراد آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر کرده است. اگر دوست دار لوام خانگی هستید و پشت ویترین مغازه‌های می‌ایستید و آن‌ها را تماشا می‌کنید، فروشگاه آنلاین اسنپ این لذت را برایتان همیشگی کرده است.

در بخش خرید لوازم خانگی فروشگاه آنلاین اسنپ می‌توانید همه لوازم خانگی را از برندهای مختلف تماشا کنید و کالایی که مد نظر دارید را با تخفیف از این پلتفرم سفارش دهید.

خرید قهوه ساز از اسنپ شاپ

قهوه همان نوشیدنی است که می‌توانند یک صبح کسل کننده و خواب‌آور را برایتان به یک روز جذاب و پر از نشاط تبدیل کند و انرژی شما را از صفر به صد برساند. برای آماده کردن یک قهوه خوش‌طعم و جذاب نیاز به یک قهوه ساز حرفه‌ای دارید.

قهوه ساز پارس خزر (Pars Khazar) مدل گرمنوش بدنه‌ای از جنس استیل ضد زنگ دارد و با وجود پایه نگه دارنده گرم کن، قهوه آماده شده صبحانه را برای نوشیدنتان گرم و خوش‌طعم نگه می‌دارد. این قهوه ساز در بازار قیمتی بیشتر از یک میلیون و صد هزار تومان دارد، اما با تخفیف 3 درصدی که فروشگاه آنلاین اسنپ شاپ برای این محصول در نظر گرفته می‌توانید آن را زیر قیمت بازار سفارش دهید.

اگر دانه‌های قهوه دارید، باید قبل از اینکه به سراغ قهوه ساز بروید آن‌ها را تبدیل به پودر قهوه کنید. آسیاب قهوه بوش (Bosch) مدل TSM۶A۰۱۱W در عرض چند دقیقه این کار را برایتان انجام می‌دهد. فروشگاه آنلاین اسنپ روی این محصول هم تخفیف 15 درصدی در نظر گرفته است؛ و همراه قهوه ساز می‌توانید آسیاب قهوه را هم سفارش دهید.

خرید خرد کن و غذا ساز از اسنپ شاپ

بعد از وعده صبحانه باید مقدمات ناهار را آماده کنید. برای درست کردن ناهار می‌توانید از خرد کن‌ها و غذا سازها کمک بگیرید و انواع سبزیجات را خرد کنید. این دستگاه‌ها قابلیت چرخ کردن گوشت و مرغ را هم دارند؛ بنابراین در صورتی که برای ناهار یک خوراک گوشتی مانند کباب تابه‌ای را در نظر دارید، با کمک این محصولات می‌توانید مواد آن را آماده کرده و غذا را به راحتی بپزید.

خرد کن کاخلر (Kahler) کد KH-۱۵۷-B مدل اشتهن یکی از دستگاه‌های قوی و مفید برای استفاده در آشپزخانه است. این محصول انواع سبزیجات را خرد می‌کند، برای هم زدن تخم مرغ مناسب است و دانه‌های فلفل و ... را برایتان آسیاب می‌کند. همچنین با کمک این خرد کن می‌توانید مرغ را خرد کرده و گوشت را چرخ کنید.

این محصول در فروشگاه آنلاین اسنپ با تخفیف جذاب 12 درصدی عرضه شده است. اگر خرد کن ندارید و به فکر خریدن یک خرد کن عالی هستید، این فرصت را از دست ندهید و خرد کن کاخلر را از اسنپ شاپ سفارش دهید.

خرید آبمیوه گیری از اسنپ شاپ

کسانی که دیابت دارند و نمی‌توانند آب‌ میوه‌های صنعتی مصرف کنند، کودکان، افرادی که در رژیم غذایی هستند و همه کسانی که به سلامتی خودشان اهمیت می‌دهند، آب میوه طبیعی را به جای نوشیدنی‌های شیرین صنعتی که حاوی نگه دارنده و رنگ هستند انتخاب می‌کنند. چون آب‌میوه‌های طبیعی طعمی لذت‌بخش دارند و نوشیدن آن‌ها احساس خوبی را برایشان به ارمغان می‌آورد.  به همین خاطر است که حضور آب میوه گیری در هر خانه‌ای نقش پررنگی دارد.

آب میوه گیری تولیپس (Tulips) مدل Fj-۴۷۹ دارای تیغه‌های قدرتمند و پایه ضد لغزش است و تنها در چند دقیقه انواع آب میوه طبیعی را برایتان آماده می‌کند. فروشگاه آنلاین اسنپ این محصول را با تخفیف 5 درصدی ارائه کرده است تا کسانی که نیاز به خرید آبمیوه گیری دارند بتوانند آن را با قیمت مناسب‌تری سفارش دهند.

خرید انواع ظرف و ظروف از اسنپ شاپ

در فروشگاه‌ها آنلاین اسنپ شاپ فقط لوازم خانگی برقی تخفیف نخورده‌اند، بلکه انواع لوازم آشپزخانه مانند قیچی آشپزخانه تا قابلمه را هم می‌توانید با بهترین قیمت از این پلتفرم آنلاین سفارش دهید. قابلمه تکنو (Tecno) مدل Butterfly سایز ۲۰ در اسنپ شاپ دارای تخفیف 30 درصدی است و برای شیرجوش کاج تفلون (Kaj Teflon) مدل GKT سایز ۱۶ هم یک تخفیف 30 درصدی دیگر در نظر گرفته شده است.

ست ماهیتابه ۳ پارچه مرسانا (Morsana) مدل M۱۰۰۲۶ را می‌توانید با تخفیف 20 درصدی از اسنپ شاپ سفارش دهید؛ و اسلایسر لایف هایت (Leif Heit) مدل ۳۰۹۳ موجود در این پلتفرم آنلاین 9 درصد تخفیف‌دارد.

برای مشاهده تخفیف سایر لوازم خانگی ابتدا وارد سوپر اپلیکیشن اسنپ شوید. با وارد شدن به این فروشگاه آنلاین انواع لوازم خانگی در یک ویترین به طور کامل برایتان نمایش داده می‌شوند.

با خرید چند محصول تخفیف‌دار از اسنپ شاپ می‌توانید به اندازه خرید یک لوازم خانگی جدید پول پس‌انداز کنید و آشپزخانه و خانه خودتان را با لوازمی که دوست دارید تکمیل کنید.

https://snapp.ir/shop/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی