اطلاعات تماس
  • 091219***** - 091932*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105026314419271

خدمات لوله بازکنی فوری و به صورت شبانه روزی در زنجان و کلیه شهرک ها و مناطق

لوله بازکنی در زنجان

کد: 140105026314419271

https://bit.ly/3cDMbWU

، (اخبار رسمی): شرکت لوله بازکنی زنجان یکی از معتبرترین شرکت های لوله بازکنی در سطح شهر زنجان است که به صورت شبانه روزی و فوری در زمینه لوله بازکنی و تخلیه جاه و تشخیص ترکیدگی و رفع نم با استفاده از کادر مجرب و فنی و آموزش دیده در خدمات همشهریان عزیز زنجانی و شهرک های تابعه است.

لوله بازکنی در زنجان
لوله بازکنی در زنجان

شرکت لوله بازکنی زنجان در شهر زنجان و شهرک‌های اطراف و حومه به صورت فوری و شبانه روزی در خصوص خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و تشخیص ترکیدگی و رفع نم با استفاده از کادر آموزش دیده در حال خدمات است.

شرکت لوله بازکنی زنجان یکی از معتبرترین شرکت‌های لوله بازکنی در سطح شهر زنجان است که به صورت شبانه روزی و با استفاده از کادر مجرب و فنی و آموزش دیده در خدمات همشهریان عزیز زنجانی و شهرک‌های تابعه است.این شرکت تمام تلاش خود را جهت رضایت مشتریان خود انجام می‌دهد.

در ادامه به صورت اجمالی حدماتی که شرکت لوله بازکنی زنجان ارائه می‌دهد می‌پردازد.

روش لوله بازکنی با فنر

این روش به صورت دستی و برقی انجام می‌شود. در روش دستی، فنر که در طول‌های متفاوتی وجود دارد و به یک دسته متصل است وارد لوله می‌شود. دسته متصل به فنر به کمک نیروی دست به چرخش در می‌آید و گرفتگی را رفع می‌کند. این روش برای گرفتگی‌های سطحی موثر است. در روش فنر برقی، فنر به یک موتور متصل شده و عمل به چرخش درآوردن فنر به کمک نیروی موتور برقی انجام می‌شود.

خدمات لوله بازکنی زنجان ارائه می دهد عبارتست از:

  • باز کردن انواع گرفتگی لوله از جمله: گرفتگی لوله‌ها با سیمان، گچ، سنگ، مواد زائد و …
  • رفع گرفتگی انواع لوله‌ها: لوله‌های چدنی، پلیکا و …
  • رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب پارکینگ، آشپزخانه، حمام، توالت ایرانی و فرنگی
  • لوله بازکنی برای هتل‌ها، سینماها، مراکز تفریحی و فرهنگی، رستوران‌ها و …
  • تشخیص نشتی لوله‌ها و رفع و ترمیم شکستگی آن‌ها
  • باز کردن لوله فاضلاب شهری
  • رفع بوی نامطبوع فاضلاب
  • برطرف کردن رطوبت موجود در حمام، توالت، پارکینگ و …
  • حفر چاه فاضلاب و گسترش چاه فاضلاب قدیمی
  • لایروبی و کول گذاری چاه

این کار توسط فردی که تخصص کافی را دارد باید انجام شود. در ابتدای ورود فنر به داخل لوله دستگاه با دور آهسته کار می‌کند بعد از اینکه فنر به محل مسدود شده رسید دستگاه با دور تند فنر را داخل لوله به چرخش در می‌آورد و باعث بازشدن گرفتگی می‌شود،  این روش به علت سرعت چرخش بالاتر برای رفع موانع سخت مناسب است.

روش لوله باز کنی با فنر و دریل

در این روش سر فنر به دریل متصل می‌شود و فنر را وارد لوله می‌کنند. این  روش بهتر است از فنر با طول کم و قطور استفاده شود؛ چون سرعت چرخش بالاست و امکان گیر کردن فنر زیاد است. این کار به هیچ عنوان نباید توسط افراد مبتدی انجام شود چون کنترل دریل برای اشخاص تازه کار سخت است و ممکن است آسیب بدنی ببینند در این روش برای موانع سخت روش بسیار مناسبی است.

مزایا و معایب لوله بازکنی با فنر و لوله بازکنی با دریل

اگر بخواهیم از مزیت لوله بازکنی با فنر و دریل بگوییم، اولین مورد این است که هر نوع گرفتگی با این روش برطرف می‌شود و به همین دلیل روشی متداول برای برطرف کردن انواع گرفتگی لوله است.

مورد دوم، سریع بودن و در عین حال موثر بودن این روش است که اگر فرد تجربه و مهارت کافی را داشته باشد، می‌تواند در مدت بسیار کوتاه مشکل گرفتگی را برطرف کند.

دستگاه فنرزنی کوچک و قابل حمل آسان است و این مسئله یکی از مزیت‌های این روش محسوب می‌شود که انجام دادن آن را ساده‌تر می‌کند.

متراژهای متنوعی برای انواع عمق گرفتگی وجود دارد و  این مورد دلیل برای کارایی بالای لوله بازکنی با فنر است.

اگر از ژنراتور برای لوله بازکنی با فنر به جای دریل استفاده شود، تمام قدرت دستگاه به فنر منتقل می‌شود و هم بازدهی بالاتر خواهد بود و هم کثیفی کمتر. و بهداشتی تر است.

اگر از فنر نامناسب و غیرقابل انعطاف برای لوله بازکنی با دریل و فنر استفاده شود، احتمال آسیب دیدن لوله وجود دارد و از این رو باید این کار با دقت بسیار بالا و بدست فرد حرفه‌ای انجام شود.

هزینه‌های لوله بازکنی در زنجان

هرساله از جانب اتحادیه نرخ هایی هم اعلام می شود اما چون نظارت کافی بر اجرای آن وجود ندارد , تقریبا میتوان گفت که توافق ظرفین اصلی ترین معیار برای تعیین نرخ و قیمت لوله بازکنی است .

بسیاری از سایت های لوله بازکنی و کسانی که اقدام به نصب برچسب درب منازل می کنند در ابتدای اعلام قیمت ارقام باورنکردنی مانند 50 تا 100 هزار تومانی را برای رفع گرفتگی اعلام می کنند که این مبلغ از  نرخ اتحادیه لوله بازکنی نیز بسیار کمتر است.

سپس با ورود به محل گرفتگی در حین انجام کار یا پس از اتمام کار لوله بازکنی , اقدام به نرخ هایی نجومی می کنند. این اعلام نرخ با پیچیدگی هایی مانند استفاده از سه نظام فنر لوله بازکنی یا سخت بودن کار و … همراه بوده و ممکن است تا چندین میلیون تومان نیز برسد.

مشتری با خود فکر می کند که چطور یک کارمزد 100 هزار تومانی به یکباره به 10 برابر یا بیشتر از آن تبدیل شده است. برای جلوگیری از این مشکل بهتر است در همان ابتدا نرخ تمام شده را سوال کنید تا دچار چنین مشکلاتی نشوید.

البته یادآور می شویم که اغلب کسانی که در این دام می افتند به دنبال هزینه های کم لوله بازکنی می روند و طمع باعث می شود که در دام چنین اشخاصی بی افتند. در برخی موارد نیز ممکن است در کنار کار لوله بازکنی خدمات جانبی مانند رسوب تراشی یا تعمیر لوله کشی فاضلاب انجام شود که مسلما هزینه این خدمات جداگانه محاسبه و دریافت می شود.

در برخی موارد نیز سرویس کار لوله بازکنی مانند گرفتگی توالت فرنگی مجبور به جداکردن توالت فرنگی و نصب مجدد آن می شود که این مساله نیز باعث افزایش قیمت و هزینه خدمات می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوله بازکنی زنجان

با افتخار اعلام می کنیم شرکت لوله بازکنی زنجان جهت خدمت رسانی به همشهریان عزیز زنجانی در شهرک بزرگ زنجان و شهرک های اطراف و حومه در جهت رفع مشکلات این عزیزان در این زمینه همانند شهرهای بزرگ کشور که ما در آن فعال هستیم توانسته است برگ زرینی در این زمینه به ثبت برساند.لذا این شرکت این آمادگی را دارد تا بتواند در زمینه ی لوله بازکنی و تشخیص ترکیدگی لوله و رفع نم و تخلیه چاه به صورت شبانه روزی و فوری در خدمات شما عزازان باشیم.

اطلاعات تماس
  • 091219***** - 091932*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | شهر و جامعه