اطلاعات تماس
  • 091219***** - 091932*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110266924419271
در دسترس نیست

لوله بازکنی زنجان با قیمت مناسب

کد: 140110266924419271

، (اخبار رسمی): در شهر بزرگ زنجان شرکت های بزرگی در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه فاضلاب بوجود آمده اند که می توانند کمکی بزرگ برای مردم خوب شهر زنجان باشند و باری از دوش این زحمت کشان بردارند.شرکت بزرگ لوله بازکنی زنجان نیز بر اساس همین هدف و در راستای کمک به قشر آسیب پذیر در زنجان با قیمتی مناسب تاسیس گردیده است.

لوله بازکنی زنجان با قیمت مناسب
لوله بازکنی زنجان با قیمت مناسب

لوله بازکنی و تخلیه چاه فاضلاب زنجان با قیمتی باور نکردنی به صورت شبانه روزی و فوری در تمامی مناطق زنجان و شهرک های اطراف و حومه به صورت تضمینی و با رضایت مشتری در کمترین زمان ممکن در محل شما حاضریم.

لوله بازکنی زنجان

ما در شهر بزرگ زنجان این نیاز احساس شد که باید در خصوص لوله بازکنی و تخلیه چاه فاضلاب یک پوست اندازی انجام شود و بر آن شدیم تا با تاسیس یک شرکت قوی هم از نظر نیروی کار جوان و هم از نظر تجهیزات به روز و منحصر به فرد و هم در خصوص قیمت هایی که توسط شرکت های مختلف به صورت نجومی بالا رفته بود و نیاز بود که یک بازنگری بر روی قیمت ها انجام می شد که یک فضای رقابتی در این زمینه باید شکل می گرفت که با ورود شرکت لوله بازکنی زنجان این امر محقق شد و قیمت های لوله بازکنی و تخلیه چاه در زنجان شکسته شد و دیگر سود جویان در این شهر راه به جایی نخواهند برد.

روش های رفع بوی بد فاضلاب در منزل

روش های رفع بوی بد فاضلاب در منزل متنوع و راهکارهای بسیاری دارد.در ابتدا باید ببینیم منشا این بوی بد از کجاست؟ منظور اینکه این بو از درون آشپزخانه است، از درون حمام و یا از داخل توالت ناشی می شود.این مساله اهمیت خیلی بالایی دارد و در تشخیص و رفع آن تاثیر بسزایی دارد و اینکه هر کدام راه کارها و راه حل های جداگانه و خاص خود را دارد.

بوی بدی که در خانه می پیچد تشکیل شده است از ترکیبات سولفید، آمونیاک، دی اکسید کربن،متان، نیتروژن و هیدروژن.اگر از این مواد و گازها آشنایی و اطلاعات کامل و کافی نداشته باشیم وقتی با آنها تماس پیدا می کنیم خیلی می تواند خطرناک باشد حتی گاهی اوقات منجر به مشکلات تنفسی و ریوی و بعضاً باعث گاز گرفتگی شدید و فوت افراد می شود.

دلیل اصلی این بوها سولفید هیدروژن و آمونیاک است.برای جلوگیری از ورود این بوها معمولاً از سیفون استفاده می شود.سیفون به علت اینکه شکل یو(U) دارد و آب درونش باقی می ماند از ورود بوی بد فاضلاب جلوگیری می کند.اما باید پرسید پس بوی بدی که از آشپزخانه می آید دلیلش چیست؟

اگر آشپزخانه ما سیفون دارد و بوی بد می آید، این بوها به علت وجود رسوب از جمله مانده غذاهای ریخته شده در سینک می باشد و این غذاها و روغن ها کم کم رسوب می کند و وقتی مدت زمانی از آن بگذرد این مواد فاسد شده و بوی بد از خود متصاعد می کند.

معمولاً وقتی مرغ و گوشت را درون سینک شستشو می دهیم مواد زائد گوشت و یا مرغ از سوراخ های خروجی سینک عبور کرده و با مو و پرزهای داخل سیفون مخلوط شده و با گذر زمان باعث گندیده شدن و بوی بد می شود.

چند روش و راهکار خانگی در رفع بوی بد فاضلاب

روش های خانگی برای رفع بوی بد منزل را غالباً به چهار روش می توان انجام داد که عبارتست از:

روش اول:در ابتدا یک چهارم فنجان جوش شیرین را با سه چهارم فنجان آب مخلوط کرده و داخل سینک می ریزید و ۲۰ دقیقه صبر می کنید سپس یک فنجان سرکه سفید را داخل سینک ریخته و نیم ساعت صبر می کنید و در آخر یک کتری تقریبا دو لیتری آب جوش را درون سینک ظرفشویی می ریزید با استفاده از این روش معمولاً باعث رفع بوی بد می شود.

روش دوم: ترکیب نوشابه ، جوش شیرین و سرکه می باشد.در ابتدا نصف یک نوشابه ۱/۵ لیتری را داخل سینک ریخته و بعد یک فنجان جوش شیرین را در یک لیتر آب حل کرده و داخل سینک می ریزید و در آخر یک لیوان سرکه سفید می ریزید بعد از گذشت یک ساعت یک کتری دو لیتری آب جوش را داخل سینک می ریزید این کار نیز تاثیر زیادی در رفع گرفتگی و رفع بوی بد دارد.

روش سوم: استفاده از یک بسته مخمر نان که در دو لیتر آب حل کرده ایم و به خوبی هم میزنیم و درون سینک ظرفشویی می ریزیم بعد از گذشت یک روز ، محل ریختن این محلول را با دو لیتر آبجوش خوب تمیز می کنیم این روش نیز امتحان خود را پس داده و رفع بوی بد می کند.

روش چهارم: استفاده از جوش شیرین به میزان نصب لیوان و نمک نیز به مقدار نصف لیوان آنها را با هم مخلوط می کنیم و به صورت جامد در داخل خروجی سینک ظرفشویی می ریزیم بعد به آرامی و کم کم آب جوش به میزان یک لیتر درون سینک می ریزیم و یک ساعت صبر می کنیم، بعد یک لیتر آبلیموی صنعتی را ریخته و مقداری خورده یخ نیز درون سینک قرار می دهیم تا به آرامی یخ ها آب شود و رفع بوی بد انجام گردد.

در ادامه می توانید از اطلاعات مقالات لوله بازکنی در بلاگ سایت ما بهره برداری نمایید و مطالعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوله بازکنی زنجان

با افتخار اعلام می کنیم شرکت لوله بازکنی زنجان جهت خدمت رسانی به همشهریان عزیز زنجانی در شهرک بزرگ زنجان و شهرک های اطراف و حومه در جهت رفع مشکلات این عزیزان در این زمینه همانند شهرهای بزرگ کشور که ما در آن فعال هستیم توانسته است برگ زرینی در این زمینه به ثبت برساند.لذا این شرکت این آمادگی را دارد تا بتواند در زمینه ی لوله بازکنی و تشخیص ترکیدگی لوله و رفع نم و تخلیه چاه به صورت شبانه روزی و فوری در خدمات شما عزازان باشیم.

اطلاعات تماس
  • 091219***** - 091932*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان